HardRhymeR
Çǿκ کε√díκ طę ∂طí
Geçenlerde bi arkadaşım adsl şifresini değiştirmiş.. Tabi bağlantı bi gitti bi daha gelmiyor... Neyse baktık ettik tuttuk. Yok Yok Yok. Müşteri hizmetlerini aradık. Dediler ki "Bağlı olduğunuz santralde sorun var, arkadaşlarımız onu halletmeye çalışıyor bekleyin". 50 metre ileride bi internet kafe var adam çatır çatır nette geziyor. Biz bekliyoruz santrali düzeltsinler diye. Ama nafile... Çünkü santralde hiçbir şey yok. Bi kaç defa daha aradık. Her şeyiniz normal sadece internete çıkış yapamıyosunuz dediler. Arıza kaydı aldık arkadaşlar arıcak siz bi ayar değişikliği yapmadan bekleyin dediler. Bekledik bekledik yok.. Sonunda bi daha aradık o anda aklıma geldi şifre ve kullanıcı adını kontrol ettik hata şifredeymiş.. Şifre ya da kullanıcı adı yanlışlıklarında yönledirdiği sayfaya yönlendiremiyordu explorer. Arkadaşıma söylememe rağmen şifre kısmı aklına gelmedi. Oradan doğru şifreyi aldık ve internet eski haline döndü..
Şimdi siz diyeceksiniz ki "kardeşim senin arkadaşında var hata müşteri hizmetleri neden bişi bilmiyo yazdın". Evet hatanın büyüğü onda, ama bir temsilcinin ilk olarak aklına bu gelmesi gerekirdi... (Sadece tek bir kişiyle görüşmedik, birçok kez aradığımız için yaklaşık 10 kişiyle görüştük. Ayrıca bunlar sadece müşteri temsilcisi değil teknik servis. Çünkü teknik yardım almak için 3e basın diyor..)
Sanırım Ttnetin iş ilanı şöyle
-Diksiyonu düzgün
-en az lise mezunu bay/bayan müşteri temsilcisi aranıyor :vur :durdurun
Şimdi siz diyeceksiniz ki "kardeşim senin arkadaşında var hata müşteri hizmetleri neden bişi bilmiyo yazdın". Evet hatanın büyüğü onda, ama bir temsilcinin ilk olarak aklına bu gelmesi gerekirdi... (Sadece tek bir kişiyle görüşmedik, birçok kez aradığımız için yaklaşık 10 kişiyle görüştük. Ayrıca bunlar sadece müşteri temsilcisi değil teknik servis. Çünkü teknik yardım almak için 3e basın diyor..)
Sanırım Ttnetin iş ilanı şöyle
-Diksiyonu düzgün
-en az lise mezunu bay/bayan müşteri temsilcisi aranıyor :vur :durdurun