Subarunun 2011 Tokyo otomobil fuarında sergilediği tek yenilik BRZnin seri üretim versiyonu değil. Organizasyon sırasında sergilenen sportif görünümlü station wagon konsepti Advanced Tourer markanın hibrit motoruyla birlikte gelecekte yöneleceği tasarım şeklini de gösteriyor.
4.580 mm boya, 1.840 mm genişliğe ve 1.430 mm yükseklie sahip olan aracın köşeli tasarımı sportif bir duruş sağlıyor. Hem far hem de stoplarında Audi modellerine göndermeler dikkat çekerken arka çamurluklar ve difüzörün görünümü Nissan GT-Rı hatırlatıyor.
Ön kapıları yukarıya doğru açılan aracın arka kapılarıysa geriye doğru kayarak iç mekana ulaşımı kolaylaştırıyor. Bu arada Advanced Tourer konseptinin, iki dev kapısı da yukarıya doğru açılan Hybrid Tourer konseptinin devamı niteliğinde olduğunu belirtmeliyim.
Tavana doğru uzayan ön camı ve cam tavanıyla iç mekanı oldukça ferah duran aracın orta konsolunda düğme bulunmaması sadeliği pekiştiriyor. Tamamı deri ve ahşapla kaplanan iç mekanda şeffaf kristal göstergeler ve merkezinde navigasyon sisteminin ekranı bulunan direksiyon simidi dikkat çekiyor.
Hibrit bir araç olan Advanced Tourerın teknik verileri açıklanmasa da sistemde görev yapan benzinli motorun turbo beslemeye sahip 1.6 litre hacimli bir Boxer olduğu açıklandı. BRZnin gelecekte bu tip bir motorla da donatılacağı dedikoduları üzerine aynı üniteyi bir konseptte görmek söylentilerin gerçeğe dönüşme şansı olduğunu işaret ediyor olabilir.
Şehir trafiğinde sadece elektrik motoruyla hareket edebilme özelliğine sahip olan otomobil dört tekerlekten çekiş sistemi ve sürekli değişken oranlı otomatik şanzımana (CVT) sahip.


