Subaru İmprezaya EATON Supercharger

Tunyukuk

New member
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
17,591
Reaction score
0
Puanları
0
Konum
Ya yağmur gibi yağarsınız yada lağım gibi akarsını
Biraz büyük kaçmış ama ECU modifiyesi yapmadan sorunsuz 4PSI basınç üretiyormuş

subarucharge2.jpg


subarucharge3.jpg


subarucharge8.jpg


subarucharge9.jpg


subarucharge1.jpg


subarucharge10.jpg


subarucharge11.jpg


subarucharge12.jpg


subarucharge5.jpg


subarucharge4.jpg


subarucharge6.jpg


subarucharge7.jpg


subarucharge.jpg



zfwumhlb0ge0o8aac5.gif



HackHeLL BMW M Serisi Modifiye İndeksi
BMW Z4 GİNA Nasıl Yapılıyor


k19kav.gif
 
4 psı supercharger yerine tekasın garett in buyuk boy turbosunu 2,5 bar basıncada ayarlasın bundan daha ıyı olur ama yınede guzel paylasım ellerıne saglık modıfıye zevk ısıdır zevkler ve renkler tartısılmaz hesabı
 
4 psı supercharger yerine tekasın garett in buyuk boy turbosunu 2,5 bar basıncada ayarlasın bundan daha ıyı olur ama yınede guzel paylasım ellerıne saglık modıfıye zevk ısıdır zevkler ve renkler tartısılmaz hesabı

supercharger her zaman turbodan daha avantajlıdır....
 
super ile turbo arasında sadece işleyiş farkı vardır görev olarak aynıdır.
araç yapısına göre kullanım değişiyor

bu araca gelince makina güzel ancak madem aleti dışarı çıkardın o zaman kaputu da ona göre hava girişleriyle ayarlayıp estetik ve sağlam hava alımını da sağlamak gerekliydi bence.
 
onunda üstüne bi modifiye yapılarak bence güzel bişey çıkartılabilir
 
supercharger her zaman turbodan daha avantajlıdır....

O SANA GORE AVANTAJLI BANA GOREDE HER ZAMAN TURBOLU ARAÇLAR DAHA AVANTAJLI KISIYE VE KULLANIM TARZINA GORE DEGISIR O KESIN BIR SEY SOYLEYEMESSIN


Turbodan yüksek güç elde edebilmek için kompresyon oranını düşürecek değişiklikler yapılmalı ve ıntercooler hariç, motor soğutması da sağlanmalı ki bu geri dönüşü zor ve pahalı olan işlemlere yol açar.Sonuçta ortalama 3,000 -4,000 devire kadar 50 beygir, sonrası içinse daha karmaşık işlemler gerektirecektir.
Standart olarak turbo için özel hazırlanmış motorlar dışında, sonradan yapılan her turbo uygulamasının olumsuz sonuçlarıdır bunlar.

Supercharger ise her motora çok müdahale gerekmeden %50 ye yakın güç verebilecek (%30-35 tork +) bir sistem. Tamamen geri dönüşebilir ve turbodan ucuza mal olur. Motorun karakterini değiştirmez.

En büyük sorunlardan biri de motora uygun turbo kitinin belirlenmesi ve uygulanacak yazılım meselesi elbette.Örnekteki gibi SC de yazılım sıkıntısı çekmezsiniz ki turboda böyle bir uygulama yapabilme şansınız sıfırdır.
 
Geri
Üst