Snow Partikül Sistemini İnceliyelim

Blacksymbian

New member
Katılım
23 Haz 2005
Mesajlar
2,159
Reaction score
0
Puanları
0
Yaş
38
Konum
Viyana



1.resim açıklama:Max'ı resetleyin veya yeniden başlatın. Create menüsüne gelerek buradan Geometry butonuna tıklayın ve altında bulunan açılır menüden Particle Systems'i seçin açılacak menüden Snow'a tıklayarak Top görünüş penceresinde bir Snow cismi oluşturun.


2.resim açıklama:üstte görüldüğü gibi bir şekil oluşmuş olmalı

3.resim açıklama:Snow partikül sistemini oluşturduktan sonra Modify menüsüne gelerek istediğiniz ayarları yapabilirsiniz. Viewport Count : çalışma sahnesinde yer alan partikül adedini belirtir.Render Count : Render yapılırken göreceyimiz tanecik sayısını belirtir. Flake Size : Tanecik boyunu belirtir. Speed : Kar tanelerinin yağma hızını belirtir. Variation : Taneciklerin nekadar dağılacağını belirtir. Tumble : taneciklerin kendi ekseni etrafında dönmesini belirtir. Tumble Rate : Taneciklerin kendi ekseni etrafında hangi hızda döneceklerini belirtir. Flake - Dots - Ticks : Taneciklerin çalışma alanında hangi şekilde gözükeceyini belirtir.
Render menüsünde yer alan seçenekler sahne Render edilirken Taneciklerin hangi şekilde gözükeceyini belirtir. Start : Karın hangi karede yağmaya başlayacağını belirtir. Life : Yağan karın sahneden kaç kare gözükeceyini belirtir.

4.resim:Kar tanelerinin görünümlerini ve hızlarını ayarladıktan sonra Play Animation butonuna basarak sahneyi seyredebilirsiniz.
 
3d olayına giremiyorum işlemcim yetisemiyor cunku.kötü 2d modellemelerde bile yamur yagdırınca onu bile zor calıstırıyor:(
 
ya bendede p4 3.0 var işlemci pek farketmiyo ram çok etkliyio bi patlama sahnesi yapmaya çlşmştm render ortalama 1 saat sürdü tek resim için
 
Geri
Üst