Çakabey
New member
- Katılım
- 17 Kas 2010
- Mesajlar
- 3
- Reaction score
- 0
- Puanları
- 0
.jpg)
17 Ekim pazar heralde önümüzdeki 3-4 ay içinde bu kadar keyifli ve güneşli hava bir daha olmaz.. Hem bugünün bir de ayrı özelliği Referans Gazetesini Bitirip (ki bu hiç hoşuma gitmedi çünkü bize en yakın gazeteci Dünya gazetesi getirmiyor!) Radikali yenileyerek ve Referansı'da Radikalin içine koyup Yeni Radikal Gazetesinin doğduğu gündür.
Hürriyette Martin Lindsrom la ilgili haber dikkatimi cekti ve onun paylaşıtığı ''reklamlarda yapınlan en büyük 5 hatayı'' paylaşıcam ama i will not think about on it.
Seks Her Zaman Satmaz
Rerklamlarda yapılan en büyük 5 hata:
Sponsorluk doğru hikayeyle birlikte yapılmazsa işe yaramaz.
Seks her zaman satmaz. Parfüm reklamında seks satar ama yarı çıplak bir kadının tanıttıpı elektirk süpürgesini kimse almaz
Marka logo degildir. Cok güclü markada logoya gerek yoktur. Sembollerin o markanın ürünlerindeki detayları, logodan daha önemli
Reklamlarda sadece görüntüye odaklanılıyor oysa gazlı içecegin bardağa boşalırken cokardıgı ses ayrı bir karakter yaratır
Reklamlar Tamamen rasyonel verilerle yapılıyor. Bilincaltı beyin fonksiyonları dikkate alınmıyor