Seks herzaman satmaz

Çakabey

New member
Katılım
17 Kas 2010
Mesajlar
3
Reaction score
0
Puanları
0
5(3).jpg

17 Ekim pazar heralde önümüzdeki 3-4 ay içinde bu kadar keyifli ve güneşli hava bir daha olmaz.. Hem bugünün bir de ayrı özelliği Referans Gazetesini Bitirip (ki bu hiç hoşuma gitmedi çünkü bize en yakın gazeteci Dünya gazetesi getirmiyor!) Radikali yenileyerek ve Referansı'da Radikalin içine koyup Yeni Radikal Gazetesinin doğduğu gündür.

Hürriyette Martin Lindsrom la ilgili haber dikkatimi cekti ve onun paylaşıtığı ''reklamlarda yapınlan en büyük 5 hatayı'' paylaşıcam ama i will not think about on it.

Seks Her Zaman Satmaz

Rerklamlarda yapılan en büyük 5 hata:

Sponsorluk doğru hikayeyle birlikte yapılmazsa işe yaramaz.

Seks her zaman satmaz. Parfüm reklamında seks satar ama yarı çıplak bir kadının tanıttıpı elektirk süpürgesini kimse almaz

Marka logo degildir. Cok güclü markada logoya gerek yoktur. Sembollerin o markanın ürünlerindeki detayları, logodan daha önemli

Reklamlarda sadece görüntüye odaklanılıyor oysa gazlı içecegin bardağa boşalırken cokardıgı ses ayrı bir karakter yaratır

Reklamlar Tamamen rasyonel verilerle yapılıyor. Bilincaltı beyin fonksiyonları dikkate alınmıyor
 
ewet gerçekten nerede eski reklamlar nerede o konulu turkcell reklamları...vb.
 
Geri
Üst