TheMetaor
тм ρRoduction

Adım 1:
Siyah arka plan ile bir belge oluşturun (boyut gerçekten fark etmez), Photoshop içine model görüntü yüklemek ve modeli kesip, tuvalin ortasına yapıştırın:

Biz aracı şifa bacak noktalar ile ilgili bazı karanlık noktalar kaldırabilirsiniz:

, Karanlık bir nokta boyutu etrafında fırça ucu boyutu ayarlayın, daha sonra çıkarmak için sola tıklayın:

ve iyileşme sonra lekeler kaybolur göreceksiniz:

Yumuşak bir silgi ile kenarına kadar temiz olduğundan emin olun

Kırpma maskesi olarak model katmanı takip eden 2 ayarlama katmanı ekleyin:
Siyah ve Beyaz

Seviyeleri

Düzeyler ayarlama katmanı katman maskesi

ve aşağıdaki etkisi olacaktır

Adım 2
Biz modeli arka plan aydınlatma olarak hareket etmek bazı bulut ekleyebilirsiniz - Bu etkiyi elde etmek için, bir bulut fırça veya bulut filtre kullanabilirsiniz: (kendi boyutunu ayarlamak için Transform ücretsiz kullanımı)

Ayrıca daha etkili gitar arkasında bazı bulut ekleyin:

Bulut tabakası dibe hareket aşağı Kompres

Ayak altında bazı gölge boya en iyi sonuç için, model ayaklarının şekli emin olmak için, yumuşak bir siyah fırça kullanın

Adım 3
Şimdi, biraz su doku ekleyebilirsiniz. Su doku yükleyin ve bir bölümünü seçmek için Hızlı Seçim Aracı

Kopyala ve yapıştır tuval üzerine seçim ve aşağıda gösterildiği gibi küçük bir çözgü

Bu doku için aşağıdaki siyah ve beyaz ayarı uygulayın

Daha sonra bu katman için aşağıdaki Seviyeleri ayar uygulanır

ve aşağıdaki etkisi olacaktır


Bu doku biraz daha netleştirmek için Filtre Keskinleştirme kullanın

Bu katman modeli etrafında bir kaç kez ve scatter Çoğalt

Adım 4
Elliptical Marquee Tool ile modelin arkasındaki bir halka çizin bazı bölgelerinde bazı kırılma efekti oluşturmak için yumuşak bir silgi ile silmek

Önceki adımda anlatılan adımları tekrarlayın halka bazı su doku uygulamak, gerektiğinde şeklini ayarlamak için Çözgü Aracı'nı kullanabilirsiniz

Su akışı doku tüm halkadaki kadar devam edin

Ayrıca bazı kaplama efekti oluşturmak için model katmanının üstüne biraz su akışı doku koyabilirsiniz

Adım 5
Biz görüntü için biraz daha fazla su desen. Su Doku geri dönün ve bir 30px tüy Kement Aracı ile bir kısmını seçin

Kopyala ve yapıştır tuval üzerine seçim üstüne taşımak için aşağıdaki siyah ve beyaz ayarı uygulamak

Ve aşağıdaki etkisi olacaktır

Bu su tabakası kez çoğaltın ve aşağıya doğru hareket ettirin, aşağıda gösterildiği gibi çözgü Warp Tool kullanın:

Biz modelin arkasındaki sıçrama istiyoruz, bu nedenle "ön kısmını kaldırmak için yumuşak bir silgi kullanmak

ve burada, şimdiye kadar etkisi

Adım 6
Şimdi resmin soyut bazı uçan desen ekleyebilirsiniz. Ben bu amaç için özel bir fırça yaratmaya karar verdi. Öncelikle ölçekli yeni bir belge oluşturmak 150px * 150px, yeni bir katman oluşturun ve siyah yumuşak bir fırça ile merkezi bir nokta boya

Aşağıda gösterildiği gibi çözgü Warp Tool kullanın

Daha sonra aşağıdaki gibi fırça seti, Sıvılaştır Filtre getirmek:

Bu şekil aşağıdaki sıvılaştırabilir Forward Warp seçeneği kullanın

Her seçim için "Ctrl + A" Hit, arka plan katmanı kapatın emin olun, daha sonra "Düzenle> Brush Preset tanımla" gidin:

Fırça, fırça seçenek penceresini getirmek için F5 tuşuna basın tanımladıktan sonra, aşağıdaki ayarları uygulayın:
Şekil Dinamiği

Saçılma

Diğer Dinamiği

"Airbrush", "Smoothing" ve "Doku koruyun" seçeneklerini işaretleyin. Görüntü aşağıda gösterildiği gibi bazı desenler boya fırça kullanın:

Adım 7
Biz hemen hemen bitti. Bazı son düzeltilerle model alanların sayısını netleştirmek için Toolbox Sharpen Tool kullanabilirsiniz: (ilk görüntü düzleştirmek)
İpucu:% 30-40 civarında keskinleştirmek aracın gücünü ayarlayabilirsiniz. Resmin üzerine keskinleştirmek etmeyin.

Bu katmanı çoğaltın ve aşağıdaki Aksanlı Kenarlar filtre uygulamak:

Biz bu filtre etkisi olduğu, bu nedenle tüm görüntü centain bölümünü gizlemek için aşağıdaki katman maskesi eklemek istemiyorum

ve aşağıdaki etkisi olacaktır

Şimdi bu görüntü için bir kaç renk ekleyebilirsiniz, çeşitli yöntemler ile yapabilirsiniz:
Renk dengesi ayarlama katmanı maske ile
Yeni bir katman ("overlay" ile karıştırma modunu ayarlamak, "yumuşak ışık" veya "renk") yumuşak bir fırça ile boya
Kanalları ile oynayın
Aboves deneme ve size getiriyor sonucu görebilirsiniz.
Aşağıdaki nihai bir etkisi vardır: (Büyütmek için tıklayınız)
Sürüm 1

Daha fazla renk ile Alternatif Sürüm

BU KADAR EMEĞE BİR TEŞEKKÜR BİR YORUM DEVAMI GELECEK