Yeni vites kutusu ile yüzde 17 yakıt tasarrufunun yanı sıra çevreyi daha az kirletecek
OYAK Renault araçlarında kullanacağı Efficient Dual Clutch (EDC) vites kutusu bu ay Türk tüketicilerle buluşuyor. Megane HB ve Fluence modellerinde lansmanı gerçekleştirilen otomatik EDC vites kutusu, 2011 yılının ilk yarısında Grand Scenic, Megane Sport Tourer, Megane Coupe modellerinde de yer alacak. Yeni vites kutusu ile yakıt tüketiminde yaklaşık yüzde 17'lik yakıt avantajının yanı sıra çevreye de daha az karbondioksit salınımı gerçekleştirecek. Yeni Fluence 1,5 EDC 110 beygir gücü ile 46 bin 650 TL'den, 1,5 EDC 110 beygir güce sahip Megane ise 45 bin 350TL'den müşterilerine sunulacak.
Oyak Renault'un Bursa Organize Sanayi Bölgesi'nde faaliyet gösteren fabrikasında araçlarında yeni kullanılacak EDC vites kutusu sisteminin tanıtımı yapıldı. Organizasyon Oyak Renault Genel Müdürü Tarık Tunalıoğlu, Renault Mais Genel Müdürü İbrahim Aybar, Türkiye Projeleri Ürün Şefi Ali Güven ve Ürün Yönetimi Ekip Sorumlusu Murat Elal'ın katılımı ile gerçekleştirildi.
Toplantı öncesinde şirket ile ilgili bilgi veren Oyak Renault Genel Müdürü Tarık Tunalıoğlu, firma olarak insan odaklı çalıştıklarını belirterek, herkes için ulaşılabilir üretim gerçekleştirdiklerini kaydetti. Bursa'da 41 yıl önce faaliyet göstermeye başladıklarını hatırlatan Tunalıoğlu, o zaman tek firma olarak faaliyet gösterirken, bugün oluşan sanayileşme ile 4 taraflarının çevrildiğini çevrelerinde büyüyecek yerlerinin kalmadığını kaydetti. Geçen yıl 3,7 milyar Euroluk ciro yaptıklarını anlatan Tunalıoğlu, bunun 3 milyarını ihracat olarak gerçekleştirdiklerini ifade etti.
ALTI İLERİ VİTES
Daha sonra tanıtımı yapılan vites kutusu ile ilgili bilgi veren Türkiye Projeleri Ürün Şefi Ali Güven, dünyada otomatik vitesli araçların çoğunun büyük atak yaptığını belirterek, yeni ürettikleri vites kutusunun klasik otomatik viteslere yakıt tasarrufu sağlamanın yanı sıra rahat geçişleriyle kullanıcısına büyük bir keyif verdiğini, 6 ileri vitesten oluşan kutunun vites değiştirme süresinin 290 milisaniye düştüğünü, istenildiği taktirde manuel de kullanabileceğini kaydetti.
YÜKSEK PERFORMANS SUNUYORUZ
Renault Mais Genel Müdürü İbrahim Aybar ise tüketicilerin tercihleri doğrultusunda hazırlanan yeni vites kutulu Fluence 1,5 EDC 110 beygir gücü ile 46 bin 650 TL'den, 1,5 EDC 110 beygir güce sahip Megane ise 45 bin 350TL'den satılacağını söyledi.
HIZLI VE AKICI OTOMATİK VİTES DEĞİŞİKLİKLERİ
Tüm otomatik vites kutularında olduğu gibi, vites geçişleri tork altında gerçekleşiyor: Vites geçişlerinde motor ile tekerlekler arasında tork transferinde herhangi bir kesinti olmuyor. Yeni EDC vites kutusu bu ay satışa sunulacak Megane HB ve Fluence modellerinde otomatik EDC vites kutusu, 2011 yılının ilk yarısında Grand Scenic, Megane Sport Tourer, Megane Coupe modellerinde yer alacak. 2011 yılı Nisan ayında Türkiye'de satışa sunulacak olan Megane Coupe Cabriolet modelinde de, EDC vites kutusu, motor seçenekleri arasında yerini alacak.
OYAK Renault araçlarında kullanacağı Efficient Dual Clutch (EDC) vites kutusu bu ay Türk tüketicilerle buluşuyor. Megane HB ve Fluence modellerinde lansmanı gerçekleştirilen otomatik EDC vites kutusu, 2011 yılının ilk yarısında Grand Scenic, Megane Sport Tourer, Megane Coupe modellerinde de yer alacak. Yeni vites kutusu ile yakıt tüketiminde yaklaşık yüzde 17'lik yakıt avantajının yanı sıra çevreye de daha az karbondioksit salınımı gerçekleştirecek. Yeni Fluence 1,5 EDC 110 beygir gücü ile 46 bin 650 TL'den, 1,5 EDC 110 beygir güce sahip Megane ise 45 bin 350TL'den müşterilerine sunulacak.
Oyak Renault'un Bursa Organize Sanayi Bölgesi'nde faaliyet gösteren fabrikasında araçlarında yeni kullanılacak EDC vites kutusu sisteminin tanıtımı yapıldı. Organizasyon Oyak Renault Genel Müdürü Tarık Tunalıoğlu, Renault Mais Genel Müdürü İbrahim Aybar, Türkiye Projeleri Ürün Şefi Ali Güven ve Ürün Yönetimi Ekip Sorumlusu Murat Elal'ın katılımı ile gerçekleştirildi.
Toplantı öncesinde şirket ile ilgili bilgi veren Oyak Renault Genel Müdürü Tarık Tunalıoğlu, firma olarak insan odaklı çalıştıklarını belirterek, herkes için ulaşılabilir üretim gerçekleştirdiklerini kaydetti. Bursa'da 41 yıl önce faaliyet göstermeye başladıklarını hatırlatan Tunalıoğlu, o zaman tek firma olarak faaliyet gösterirken, bugün oluşan sanayileşme ile 4 taraflarının çevrildiğini çevrelerinde büyüyecek yerlerinin kalmadığını kaydetti. Geçen yıl 3,7 milyar Euroluk ciro yaptıklarını anlatan Tunalıoğlu, bunun 3 milyarını ihracat olarak gerçekleştirdiklerini ifade etti.
ALTI İLERİ VİTES
Daha sonra tanıtımı yapılan vites kutusu ile ilgili bilgi veren Türkiye Projeleri Ürün Şefi Ali Güven, dünyada otomatik vitesli araçların çoğunun büyük atak yaptığını belirterek, yeni ürettikleri vites kutusunun klasik otomatik viteslere yakıt tasarrufu sağlamanın yanı sıra rahat geçişleriyle kullanıcısına büyük bir keyif verdiğini, 6 ileri vitesten oluşan kutunun vites değiştirme süresinin 290 milisaniye düştüğünü, istenildiği taktirde manuel de kullanabileceğini kaydetti.
YÜKSEK PERFORMANS SUNUYORUZ
Renault Mais Genel Müdürü İbrahim Aybar ise tüketicilerin tercihleri doğrultusunda hazırlanan yeni vites kutulu Fluence 1,5 EDC 110 beygir gücü ile 46 bin 650 TL'den, 1,5 EDC 110 beygir güce sahip Megane ise 45 bin 350TL'den satılacağını söyledi.
HIZLI VE AKICI OTOMATİK VİTES DEĞİŞİKLİKLERİ
Tüm otomatik vites kutularında olduğu gibi, vites geçişleri tork altında gerçekleşiyor: Vites geçişlerinde motor ile tekerlekler arasında tork transferinde herhangi bir kesinti olmuyor. Yeni EDC vites kutusu bu ay satışa sunulacak Megane HB ve Fluence modellerinde otomatik EDC vites kutusu, 2011 yılının ilk yarısında Grand Scenic, Megane Sport Tourer, Megane Coupe modellerinde yer alacak. 2011 yılı Nisan ayında Türkiye'de satışa sunulacak olan Megane Coupe Cabriolet modelinde de, EDC vites kutusu, motor seçenekleri arasında yerini alacak.