R/C model araçlar

elektrikli, nitrolu yada benzinli kategori gözetmeksizin her türlü modelcilikle ilgili konularda bende yardımcı olabilirim.
 
Millet gözünüzü korkutmayın bende ilk başlarda "çarparım bitarafı kırılır mırılır sonra nasıl yapıcam" diye çok düşünüyodum malum Türkiye'de çokda yaygın bi hobi diil ve bundan anlayan ve tamirini yaptırabileceğiniz yerler pekde çok sayılmaz ama aldıktan sonra anladımki abartılcak bi zorluğu yok bozulduğunda parçalarını alıp a'dan z'ye kendim yapıyorum motorunu bile tamir ettim :) Çokda zevk veriyo işin ilginç tarafı tamir ettikten sonra o aracı kullanmanın verdiği haz inanılmaz. Modifiye etmeyi söylemiyorum bile :) Herkes bu koca adam oyuncaklarıyla çocuklaşmalı bence
DipNot: Yeni başlicaksanız offroad tercih edin. "bence"
 
herkese seve seve yardımcı olurum

burakkaraman77@hotmail.
 
cocuklugumdan beri bu tutku bende de var. suan elimde cok cok amatör 2 model var. ilk fırsatta nitrolu bi modele gecmek istiyorum. suanki favorim revo 3.3. paylaşım için teşekkürler
 
yakıt sorunu var yakıtları çok pahalı yakıt sorun olmasaydı yakıtlı alıcaktım ama şimdi elektrikli bi offroad almayı planlıyorum :D alıcamda koydum kafaya :D


ayrıca bir sorum olucak yakıtlılarda bi depo ile yaklaşık 15-20 dakika kullanılıyor 1 litre yakıt hemen hemen kaç depo eder standart bi depo ile ? veya 1 galon yakıt ile kaç depo doldururum standart depo ile
 
yakıt sorunu var yakıtları çok pahalı yakıt sorun olmasaydı yakıtlı alıcaktım ama şimdi elektrikli bi offroad almayı planlıyorum :D alıcamda koydum kafaya :D


ayrıca bir sorum olucak yakıtlılarda bi depo ile yaklaşık 15-20 dakika kullanılıyor 1 litre yakıt hemen hemen kaç depo eder standart bi depo ile ? veya 1 galon yakıt ile kaç depo doldururum standart depo ile

offroadlar genelde 125cc ile 160cc arasında değişir. 1 galon 3,8 litreye eşittir. 1litre 1000cc eder. 160cc depo ile 23-24 kez kullanabilirsiniz.
 
paylaşım güzel sağol,biraz yardımcı olabilirseniz sevinirim.500tl ayrıcabilcegim bir bütçem var ve elektrikli almayı planlıyorum,drift yapmak hoş olurdu,izmir alsancakta bir hoby dükkanı görmüştüm gitmeden once benı bılgılendırırmısınız marka ve model konusunda kalite/fiat olarak ne tercih etmeliyim.Ayrıca bu dış görünümü nasıl modifiye ediyorsunuz hazır olarakmı satılıyor kasalar,aldıgımda lastik değiştirmem gerekirmi drift için özel bir lastiği varmı bunun ve şarzı ne kadar gidiyor genelde 5-10 dk degildir umarım?
 
İyi günler. Şarjları pillerin Miliamper değerine göre ve motor gücünüze göre değişmektedir. 3000mah piller yaklaşık olarak sağlam bir drift motoruyla yaklaşık olarak 35-45 dk arasında idare etmektedir. Dilerseniz burakkaraman77@hotmail. Com adresinden bana ulaşırsanız size bu bütçe ile güzel bir set hazırlayabilirim. iki buçuk yıldır bu hobby ile uğraşıyorum insanlar gerçekten çok güzel kandırıyor size gereğinden pahalı fiyatta set satıyorlar. benim size 550-600 arasına hazırlayacağım başlangıç düzeyindeki seti 800-850 liralık masraf çıkartabiliyorlar. Aynı set dikkatinizi çekerim. Bu nedenle bana ulaşırsanız seve seve yardımcı olurum.
 
rc kılavuzu)

bu iş zevkli ama pahalı ve zahmetli bir hobidir yani sırf arabaya verceginiz 500-1000 tl arası bütce iş bitmiyor 5 lt veya 1 galonluk yakıt yaklaşık 1 sene sizi idare eder 100 tl falan bu tutar ısıtıcı almanız gerekir yedek bi kaç buji ister nitro morlar güçlü oldukları illaki ana dişliyi yer (spur) bununda yedeğiolsa ii olur yoksa bi kaç gn kargo beklersiniz eger pull start lı ise araba illaki o ip kopacak motorun çalışması için ilk harketi sizin vemeniz gerekir buda motorun arka kısmındabulunan bir ipi çekerek gerçekleşir ve o ip kesinlikle kopar :) en çok kıracagınız parçalar arabanın kollarıdır bir duvara veya kaldırıma çarptıgınızda genelde kırılır ve tüm hevesiniz yarım kalır. birde nitroda motor ayarı vardır hava gaz rolanti ayarı dedigiiz bermusa şeytan ucgeniden beterdir bi ayarı kaçarsa arabayı çalıştıramazsınız pull startı çekmeken parmak aranız yara olur kolunuz kopar ama genede çalışmaz o nedenle fabrika ayarlarına pek dokunmanızı tavsiye ederim. bu sorunlar aşılmayacak şeyler değil bizde ilk balarda nasıl bir araç alalım nerden başlayalım gibi forumlarda az gezmedik araç alırkende mutaka bu konuda kendini kanıtlamış markalardan birini terch edin bunlar hpi,traxxas,team losi,tamiya gibi b işde uzmanlaşmış ve çok kaliteli parçalar kullanan firmalardır kolay kolay dişli sıyırmaz motorları daha stabil çalışır yürürü gideri çok iyidir bende iki adet savage var mesela çok uğraşmama ragmen kıramadım savage off road aleminde efsanedir nitro off road alacaksanız onu tavsiye ederim ger elektrikli düşünüyorsanız traxxas summit çok güzel bir araç ve elekrikli olguğu için bu işe başlarken daha az sıkıntı çekersiniz şarj eder ve bi kaç yedek pil alırsınız rahatcakullanırsınız. ben kayseride yaşıyorum bu işe başlıyacak veya ilgilenen arkadaşlara yardımcı olurum.
 
Bende de Hpi Rs4 evo + var gayet güzel araç başlayacak arkadaşlara Hpi tavsiye ederim çünkü hem parçcası bol ve Türkiyede rahatlıkla bulunuyor.İşi biraz daha öğrenince ilk mesajdaki gibi 18ss gibi daha eski olan ancak modifiyeye daha fazla yanıt veren şasilere geçebilirsiniz

İkinci el için rcpano.net tavsiye ederim
 
rx7 kaporta dehşet, kaza bela olmasın xD bizimle paylaştığın için sağol
 
Geri
Üst