Kodak, ‘dijital geçişte’ başarılı

pLayßoy

Altın Üye
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
4,488
Reaction score
0
Puanları
0
Yaş
28
Konum
H.U.A'dan
1637183.jpg


Kodak, 2005 yılında Türkiye dijital fotoğraf makinesi satışlarında birinci sırada yer aldı. Bu sonuçta, şirketin dijital teknolojilere odaklı pazarlama ve satış stratejisinin önemli payı var. Kodak, araştırma geliştirme ve faaliyetlerini dijital fotoğrafçılık üzerine yoğunlaştırırken, dijital görüntüleme alanında kapsamlı ürün ve hizmetler sunuyor.


Dijitalleşme sürecinde, daha fazla kullanıcıyı geleceğin teknolojisiyle tanıştırmak, fotoğrafseverleri dijital fotoğraf makinelerine daha yakın hale getirmek ve farklı kullanıcı tercihlerine hitap eden ürünler oluşturmak için çalışmalarını sürdüren Kodak, geleceğin “akıllı fotoğraflarını” yaratmaya odaklanmış bulunuyor.



IDC araştırma şirketinin Mart 2006 tarihli raporuna göre, 2005 yılında Türkiye dijital fotoğraf makinesi pazarında toplam 125,17 milyon Euro’luk dijital fotoğraf makinesi satışı yapıldı. Satışların yaklaşık 45 milyon Euro’luk kısmını 4 MP ve 5 MP fotoğraf makineleri oluştururken, 3 MP fotoğraf makinelerinin satışı 14 milyon Euro’yu buldu. Kodak, 2005’te dört çeyrek yılda da liderliği kaptırmadı ve istikrarlı bir büyüme kaydetti.



IDC raporuna göre, 31 Mart 2005 ile biten ilk üç aylık dönemde, Türkiye pazarında toplam 132.598 birimlik dijital fotoğraf makinesi satışı yapılırken, toplam gelirler 25,77 milyon Euro olarak gerçekleşti. 31 Haziran 2005 ile biten ikinci üç aylık dönemde, 153.468 birimlik dijital fotoğraf makinesi satılırken, toplam gelirler % 16 artarak 32,07 milyon Euro oldu. 31 Eylül 2005 ile biten üçüncü üç aylık dönemde, 156.942 birimlik dijital fotoğraf makinesi satıldı ve toplam gelirler % 3 artarak 33,98 milyon Euro oldu. 31 Aralık 2005 ile biten dördüncü üç aylık dönemde ise 150.120 birimlik dijital fotoğraf makinesi satılırken, toplam gelirler % 3,9 azalarak 33,6 milyon Euro oldu.
 
Geri
Üst