Cinsel İlişki Tavsiye Edilen ve Edilmeyen Vakitler

uLash

Kaleidoscope
Altın Üye
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
13,957
Reaction score
1
Puanları
0
Yaş
39
Konum
Buralarda..
Cinsel İlişki Tavsiye Edilen ve Edilmeyen Vakitler

Ba'zı âdâb kitaplarında, cinsel ilişki vakitleriyle ilgili zamanlardan ve bu vakitlerin doğacak çocuklar üzerindeki etkilerinden bahsedilmiştir. Bunlar dinî bakımdan uyulması gereken bağlayıcı hükümlerden değildir. Fakat bahsedilen vakitlerin gözetilmesi zararlı olmaz, faydalı olur.

Tavsiye edilen vakitler:

Pazartesi, salı, perşembe, cuma geceleri ve gündüz öğleden önce.

Tavsiye edilmeyen vakitler:
Hafta içinde pazar gecesi ve çarşamba gecesidir.
Kameri aylarının birinci, onbeşinci ve sonuncu geceleri.
Ramazan bayramı ve Kurban bayramı geceleri
Berât gecesi;
Yola çıkılacak gece;
Gündüz öğleden sonra.


Bunlar da bir tavsiyedir. Şehvetlenip haram işlemek mesela yabancı kadında şehvetle bakma tehlikesi varsa mekruh olmaz. Bilakis beraber olmak lazım olur. Güne, zamana bakılmaz.

  • Münâsib görülmeyen hâller
  • Zevcenin rızâsı yoksa.
  • Abdesti sıkışıksa.
  • Fazla tok, hasta ve yorgun ise.
  • Çok soğuk ve çok sıcaksa.
Diğer Edepler
Kendini haramdan korumayı, halâl ile yetinmeye niyet etmeli, cima ederken şeytandan Allahü teâlâya sığınıp, (Bismillâhi Allahümme cennibnâ-ş-şeytâne ve cennibi-ş-şeytâne mâ razaktenâ) demelidir. Bu durumda gebe kalırsa, şeytan ona zarar vermez.

Resûlullah efendimiz buyuruyor:
Cima' da Besmele söyle. Cünüplükten temizleninceye kadar sana sevap yazılır. Bu cimada çocuğun olursa sana, bu çocuğun nefesleri sayısınca ve onun neslinin nefesleri sayısınca sevâb yazılır.
Erkek hanımı ile cima' ederken, horoz gibi, atlayıp inmesin. Kendisi rahatladığı gibi, hanımı da rahatlayıncaya kadar, karnı üzerinde kalsın, kadın rahatlamadan, sen rahatlarsan, o günün kalan kısmı, kadın için uyuşuk ve tembellikle geçer.
Hanımına, arkadan yaklaşan mel'undur.
Başka bir kadın şehvetiyle ehline yaklaşma!


Erzurumlu İbrahim hakkı hazretleri buyuruyor ki:

  • Euzü besmele çekerek yatağa girmeli ve yatarken okunacak duaları okumalı.
  • Cima, eşinin rızası ile olursa çocuk akıllı, gönülsüz olursa ahmak olur.
  • Pazar ve çarşamba gecesi yapılan cimadan çocuk olursa, kavgacı olur.
  • Gündüz öğleden sonra yapılan cimadan çocuk olursa, şaşı olur.
  • Ramazan bayramı gecesi yapılan cimadan çocuk olursa, ana babasına asi olur.
  • Kurban bayramı gecesi yapılan cimadan çocuk olursa, altı ve ya dört parmaklı olur.
  • Ayakta yapılan cimadan çocuk olursa, yatağına işer.
  • Baldızını düşünerek yapılan cimadan çocuk olursa, hünsa olur. [Erkekle kadın arası bir şey]
  • Cima esnasında konuşursa, çocuk dilsiz, öperse sağır olur.
  • Kadının fercine bakarsa, çocuk kör olur.
  • Berat gecesi yapılan cimadan çocuk olursa, kötü huylu olur.
  • Taharetsizken yapılan cimadan çocuk olursa, cimri olur.
  • Sefere çıkacağı gece yapılan cimadan çocuk olursa, savurgan olur.
  • Orgazma ererken, her ikisinin düşüncesinde ne şekil varsa, çocuk ona yakın olur.

Kaynak: Huzura Dogru
 
Cima esnasında konuşursa, çocuk dilsiz, öperse sağır olur.
Kadının fercine bakarsa, çocuk kör olur.
ya bu maddeleri yapıpta çoğunda bir sorun olan warmı gerçekten??bende başka bi ilmihal kitabında bunları yapması gerekir diye okumuştum...aradki sewginin artması için bu şart diyolar..
 
ulash sağolasın bununları bilmek epey iyi olur
 
bilgi için saol
 
ilginç bilmiyordum yararlı bilgiler
 
İnanan insanlar için gerçekten yararlı bilgiler
 
Alıntı yapılan site hangi kitapları kaynak alarak bu yazıyı koymuş ona bakmak lazım.

Erzurumlu İbrahim hakkı hazretleri' nin tespitleri ile ilgili şöyle bir yazı buldum paylaşmak istedim.

Soru
Mugayyebat-ı hamseden biri olan "anne karnındaki çocuğun vaziyeti"nin bilinemez oluşu ve Erzurumlu İbrahim Hakkı hazretlerinin Marifetullah adlı eserindeki "anne ve baba eğer pazartesi akşamı birlikte olurlarsa doğan çocuk hafız-ı Kuran olur.." gibi kesinlik ifade eden yargılar nasıl bağdaştırılabilir?Bu halin izahı nedir?

Ana rahmindeki yavrunun da durumunu Allah'tan başka hiç kimsenin bilemeyeceğini açıklayan âyet-i kerime, çocuğun bilhassa manevî cephesine temas edilmektedir. İleride iyi veya kötü bir insan olmasını Allah'tan başka hiç kimsenin bilemeyeceğini açıklamaktadır. Kur'ân-ı Kerim çocuğun hususî kabiliyetlerine ve istikbalinin ne olacağına dikkati çeker. Meselâ ana rahmindeki çocuk on sene sonra ne olacak, zekâsı, kabiliyetleri, huyu ve davranışları nasıl olacak? İşte çocuğun gaybî olan tarafları bunlardır. Bunları Allah'tan başka hiçbir kimse bilemez.

"Yüz bin röntgen misal fikr-i beşeri (İnsan fikri) birleşse, yine o çocuğun umum efradı beşeriye ye karşı (bütün insanlara karşı) birer alâmet-i farika (onu diğer insanlardan ayırıcı özellikleri) bulunan yalnız hakikî sima-i vechiyesini keşfedemez" diyen Bediüzzaman, çocuğun değil böyle gizli kabiliyetlerinin ve geleceğinin, yüz şeklinin dahi bütün ayrıntılarıyla bugünkü tıbbî imkânlarla tesbit edilemeyeceğini belirtmektedir.

İnsanın iki simasına dikkati çeken Bediüzzaman, birincisinin diğer insanlara benzer tarafı; yani iki göz, iki ayak, iki el gibi gözle görülebilen dış azaları olduğunu açıklar. Bunlar gaybî değildir. Ana rahminde iken dahi bilinebilir. Röntgen ışınıyla çocuğun o cihetini bilmek gaybî bilmek değildir. Çocuğun esas gaybî ve Allah'tan başka hiç kimsenin bilemeyeceği ciheti manevî simasıdır. Bu da insanın gizli kabiliyetleri ve özellikleridir. Cenab-ı Hakkın iradesini, ihtiyarını, meşietini ve hususî rahmetini gösteren bu ciheti Allah'tan başka hiç kimse bilemez. Değil ana rahmindeki bir çocuğun manevî cihetini bilmek, normal bir insanın kabiliyet ve istidatlarını bilmek ve tesbit etmek için uzun uzun tecrübelere, psikolojik tahlillere ihtiyaç vardır.

İbrahim Hakkı Hazretlerinin çocuğun karakteri hakkındaki sözü mutlak değildir. Yani bu günde anne rahmine düşen çocukta böyle bir kabiliyet olur. Ancak çocuğun bu kabiliyetini kullanıp kullanmaması veya çevresindeki ortamı bu yönünü etkilemektedir. Eğer bu söz mutlak olsaydı pazartesi günü anne rahmine düşen her çocuğun hafız olması gerekirdi ki bu mümkün değildir.


Geniş bilgi için tıklayınız
 
Geri
Üst