Tunyukuk
New member
- Katılım
- 9 May 2007
- Mesajlar
- 17,591
- Reaction score
- 0
- Puanları
- 0
Challengerlar R/T ve SRT8 modelleri Hurst'ın Irvine, CA daki tesislerine intikal ediyor.

Hurst kendi tesislerinde ilk iş olarak boya işlemine başlıyor.Tüm araçların tampon kaput vs parçaları ayrılarak bantlarla işaretlenip boyamaya hazırlanıyor.


Series 5 modelleri standart White Pearl rengine boyanıyor.SEMA Showda tanıtıldığı şekilde.


Hurst sticker ları ekleniyor.

Boya işlemleri tamamlanınca araçlar motor, süspansiyon ve döşeme işlemleri için tesisin diğer bölümüne geçiriliyor.



Her Challenger Hurst 20" parlatılmış Forged alaşım jantlar ve BFGoodrich KDW lastklerine kavuşuyor.

Döşeme modifiyesi ile işlem devam ediyor.Koltuk ve kol dayama dikişlerine kadar tamamı elden geçiriliyor


Hurst tarafından Challenger için kullanılan özel shortshifter ve vites kolları montaja hazır


Series 4 ve 5 Challengerlar şimdi motor modifiyesinde.Vortech supercharger Hemi motorları 572HP güç ve 528 lb-ft torka ulaştıracak

Vortech supercharger montajı tamamlanmış hali (Series 4 Challenger)

The Challenger'ın süspansiyonu tamamen değiştirilerek Eibach springs, shocks ve sway barlardan oluşturulan sisteme yerini bırakıyor




Standart ve Eibach parçalar yanyana.

Komple Magnaflow stainless steel cat-back exhaust sistem montajlanacak.

Ve sonunda;
Modifiyesi biten araçlar müşterilere teslimat için bekliyor
Modifiyesi biten araçlar müşterilere teslimat için bekliyor




HackHeLL BMW M Serisi Modifiye İndeksi
BMW Z4 GİNA Nasıl Yapılıyor
