acer laptopumla başım dertte yardım edin

evet D: :D
açma izi drken bi yerde çizik var :D
yanibi kaç şeyi var ice gözüme batıyo ama servise 30 gün of napcam ya
 
hp, sony, asus vs. Firmalar mallarını satarken, diğer sektörlerdeki tüm firmalar gibi, ciccili bicili konuşup gönlünü alırlar. Ama birgün aldığın ürünle ilgili sorun çıkarsa, servise veya müşteri hizmetlerine işin düştüğünde o zaman anlarsın firmanın nekadar büyük olduğunu..!

Benim kişisel pc'm acer laptop 5920g, Almadan önce markaya değil özelliğe para vermek için nette çok araştırdım. Mağazalara gidip birebir inceledim ve bulduğum en ucuz yerdeen aldım. Tabi aldığım firma iflas etmiş(weblebi.com) karttan parayı çekmelerine rağmen ürünü bana göndermediler, telefonla arıyorum kimse çıkmıyor.vs.vs.vs felan. Allahtan firma istanbuldaydıda sabahın dokuzunda mecidiyeköydeki yazıhanesine gittim bir hırsla, yine kavga gürültü aldım pc'yi. Tabi kullanacağın yere görede alıcağın ürünü seçmek gerekir. Mesela benim kullandığım laptop; ev kullanıcısı için ideal Fakat sürekli mobil olarak kullanacak olsaydım bu markayı tercih etmezdim. Çünkü pc ağır, Yapı olarak şişkin ve ısınma yapıyor. Fakat evde ve yeryer yanıma aldığım yerlerde hiç sorun yaşamadım. İşte hp laptop kullanıyorum.sürekli kurulumlara gittiğim için yanımda taşıyorum. nispeten daha ince hafif ve daha az ısınma yapıyor. Bunların dışında sony, asus ve lenovo(ıbm) kullandım.

serviz olayına gelince hp tam bir rezalet, iki defa okmeydanındaki servisle papaz oldum. Uzun uzun anlatsam sayfalarca sürer. Ama sonunda sorun olan şarj cihazını ve veremeyeceklerini söyledikleri orjinal kurulum cd sini adresime gönderdiler.

Acer teknik servisinede gittim. Pcyi aldıktan yaklaşık 4 ay sonra tv bağlantı kablosuyla(av-gir.) görüntüyü aktardığım esnada tv den ve pc den kablonun giriş noktalarından ateş çıktı. Tv sonrasında çalıştı fakat pc birdaha açılmadı. Sebebin benim sorunlu tv'm ve aldığım yan sanayi kablodan kaynaklandıını anladım. Yni kullanımdan kaynaklanan bir sorun. Neyse yine kavga gürültü olacağını düşünerek altunizade de ki teknik servise gittim. Pc garati kapsamında. Sorunu anlattım. Tabi benim halt yediğim bir sebepten olduğunu söylemedim. 2 hafta sonra bana pc yi çalışır şekilde teslim ettiler. Ekran kartı yanmış. Heralde biraz şanslıydım. hp,sony ve asusla yaşadığım sorundan sonra.

senin olayına gelince pc yi servise götür. Tabi diğer arkadaşların söylediği gibi tüketici derneği veya diğer secenekleride zorla. Ama şunu bilki biraz çemkirmeden ve sesini yükseltmeden bu tip işler bu ülkede maalesef yürümüyor. Aklında olsun.

servisi ara gidemiyorsan kargoyla göndermeye çalış. Sana kolay gelsin...
 
hyltlord mükemmel bir yorum yapmışsın çok teşekkür ederim biliyorum kavga etmeden uzaktan ulaşarak bir şey elde edemeyiz iade konusuyla uraşıcam olmassa garantiye vericem fakat ankaradayım ankaradaki servislerle anlaşma bitti dediler istanbula göndermem lazım zaten garanti kapsamında kilit tuşu takılacak çıktı sadece ama bazı şeyler var iade ye bakıcam olmadı garanti :D
 
yardımcı olabildiysem ne ala.. servise göndermeye karar verirsen standart bir süre 30-45 gün arası söyleyebiliyorlar. Bunun sebebi parçaların yurt dışından geliyor olması, o anda stoklarında varsa bende olduğu gibi fazla beklemezsin. Ama bu servis süresi hemen her firmada var çare yok beklemek gerek. İşini umarım sorunsuz en azından kısa sürede çözersin. Ama çemkirmek ve gerektiğinde sesini yükselterek rahatça yalan söyleyebilmek bu işin püf noktası...:thumbup:
 
:D :D onları ayarlarız :D bağırıp çağırırız da
parça çıktı yerine takılacak ne yeni parça gelecek ne de onarılacak takılıcak :D
 
Geri
Üst