acer laptopumla başım dertte yardım edin

Obsessed

dead and gone
Katılım
18 Ocak 2009
Mesajlar
1,790
Reaction score
0
Puanları
0
Konum
< çankaya >
bi kaç konu açtım ama aklıma takılan yeni şeyler var

açma tuşunun oralarda yarım cm lik şişiklik var klavyenin alt tarafında minicik boya sökülmesi var ve bunlar aldığımızdan beri var bu laptop sıfır alındı fakat sanki önceden açılmış gibi bir his var sanki önceden biri alıp değiştirtmiş sonra tekrar piyasaya sürmüşler gibi böyle birşey varmı yardım edin
servisini aradım türkiyede acer servislerinin anlaşması bitti bi istanbulda var oda küçük biryermiş ne yapıcam milyarlar veriyoruz elimizde patlıyor
electro world geri alamayız dedi servise verin dedi servisi yok
ne yapıcam daha yeni aldım 20 gün
 
eğer geri vermekte kararliysaniz.

bulunduğunuz ildeki tüketici hakem heyetine ürün faturasi ve sorununuzun ne olduğunu belirten bir dilekçe ile başvurunuz.

dilekçe örneği tüketici heyeti burolarinda mevcuttur.

ayipli mal katagorisine girerse satin aldiğiniz yer iade almak zorundadir.

iade teknoloji ürünlerinde ürün alış tarihinden itibaren 30 gündür.

kolayliklar,
 
iade konusunda kararlı değilim firmalar hasarlı malları tekrar onarıp piyasaya sürüyolarmı diye merak etttim
çünkü hergün yeni bi sorun çıkıyor daha yeni aldım
ilk günler batarya kilidi
sonra şişiklik
sonra klavyedeki çizik
hoparlördeki açıklık falan diye gidiyor
 
asus harici dediğini yapan firma yok saniyorum.

benim tavsiyem daha fazla vakit geçirmeden iade etmem.

ve lenovo veya sony gibi başka bir marka tercih etmen.

ayrica
ne demek servisi yok olurmu hiç, çankayada servisi mevcuttu onlarinda mi anlaşmalari dolmuş?
 
ya eminmisin sadece asusun yaptığına
çünkü sökülme izleri var laptopda hemde gözümün önünde alındı açıldı paketi
 
bilinen taninmiş markalar içinde bildiğim tek yapan asus,
ki
notebookun açıldığına eminsen, boş ver hangi firma yapiyor diye düşünmeyi,

belkide aldiğin yer önceden iade almiş servis gördükten sonra veya servis görmeden tekrar satişa sunulmuş bir ürün olabilir.

kutusunu yanimda açtilar diyorsun kutusu duruyordur sanirim kutu üzerinde yer alan seri no: ile bilgisayarinin altinda yer alan seri no: yu karşilaştir tutmasi gerekir.

ayrica kutu üzerindeki koli band özelliğine bak, farkli bir bölge veya sonradan bandlanmiş hissi varmi?

orjinal band bellidir zaten hemen ayir etmen gerekir.

acerin 444 lü numarasini ara notebook altinda yer alan type no: sunu ver ve servis görüp görmediğini kontrol ettir.

iade fatura tarihinden itibaren 30 gündür. bu sureyi geçirmeden tüketici heyetine başvur.

iade işlemi sonucunda ödediğin tutarin tarafina ödenmesini istediğini, dilekçende belirt aksi halde değişim vb.. işlerle uğraşmak zorunda kalabilirsin.
 
Amerikada bu sistem...

refrusbished deniyor...iade gelen veya begenilmiyen urunoler fabrikada tekrar kutulaniyor...
 
ya eminmisin sadece asusun yaptığına
çünkü sökülme izleri var laptopda hemde gözümün önünde alındı açıldı paketi
Benim de başka firmalar hakkında duyumlarım var ama kasayı en azından yıpranma belli olmasın diye değiştiriyorlar.
 
acer ve hp den olabildiğince uzak dur.bu markaları kesinlikle alma.

farkettiysen diğer markalardan ucuzdur ama süper adi parçalar kullanırlar.

şimdi bende ki hp nin dertlerini anlatsam say say bitmez.

bence kesinlikle iade et kabul ederlerse.çünkü hp den örnek vereyim.hp bozuk çıkmış nette gördüm

değiştirmiş 2 kere yine bozuk sonra parasını geri almış adam =) yani değiştirmek çözüm olmayabiliyo

direk geri ver.paranı da almaya çalış.servis olarak en ii servis dünya çapındada asustur.

alıcaksan tekrar bence kalite olsun diyosan kesinlikle toshiba yada asus al.dell de fena değil.

ama servis olarak en iyisi diyosan asus al.asus un kaliteside fena değildir.yeniler epey iyi gibi.
 
ya neyse aldık işte güzel diye ama ne elctro world geri alıyo ne servis garantide onarım yaparız diyor
kutusuna baktım bantlamasız kutu geçmeli üstünde iz yok ve kodlar aynı yani bilmiyorum belkide boşuna şüpheleniyorum ama
şişiklik
hoparlorun oralarda kasa ayrıklığı milimlik
kilit kırılması

bunlar boş yere olan şeyler ama geri almıyolar ve üstüne ücret istiyolar
 
Yapicağin en iyi iş geri vermektir.Gidip aldiğin yere direk geri verme gibi bir hakkın var.Tüketici haklarına gore 30 gün içinde aldığınız ürünü geri verebilirisiniz.Aynını soyle yok bunlar bize ne diyosa git tüketici haklarına arkadaş anlatmış ilk sayfada ne yapman gerektiğini aynını yap.Bir de bence masaüstü al.Dizüstünde her zaman bu tip sorunlar olur.

Paranı alirsin geri korkma ama dilekçeyi vermen lazim..
 
yaparım değiştiricem de bana laptop lazım aynısıyla değiştirebilirim veya farklı bişey alabilirim
 
tüketici derneğine git bi.veya servisi ara ben tüketici derneğine sordum geri almak zorundalar almazlarsa gelin yasal işlem başlatalım dediler de.ben yaptım gerçekten işe yarıyor.
 
Eğer paranı geri alabilirsen ve yine laptop alacaksan fujitsu siemens al derim ben kullanıyorum hiç bir arızamda olmadı hatta ben elimden düşürdüm birkere içim gitti yuvarlandı böyle gözümün önünde :) ama çıt yok pc de ne kırıldı ne parçalandı nede arıza verdi...
 
siemens te iyidir ama ben samsunglara hasta oldum ya.o nasıl pil ömrüdür arkadaş.ekran parlaklığı full performans dengelide 4,5 saat diyor demeklede kalmıyor dediğini yapıyor helal olsun be.
 
acerinde pili iyi 2.30 saat en iyi ekranda ancak işte böyle bi kaç ufak sorun var tüketici derneği hemen ilgilenirmi 2-3 ay sürünmeyelim
 
ne asusu tavsiye etmem kesinlikle acer bile daha iyidir ondan yardimci olayim derken yanliş yönlendirme yaparak daha kötü ve daha çok sorun çikaran bir şey tavsiye ediyorsunuz.



alim gücünü ve genel fiyat politikasini ve servis memnuniyetini baz alarak bir marka siralamasi yaparsak,

tavsiyem: 1.lenovo 2.dell 3.sony olur.


bunlarin dişinda türkiyede notebook alan yaninda bir çokta dert satin alir.
 
angelmax arkadaşım ne güzel de söylemiş benimde başıma gelen kalmadın asus aldım alalı.servis çok dandik asusun telefona hiç cevap veren yok. 2 defa aynı pc yolladım adamlar yapmadan yollamış çıldırttılar beni. en son genel asusun merkezi taiwan mail attım da 1 hafta sonra tamir edilmiş olarak geldi. sakın ha sakın asus alma
 
ne asus alıcam ya sony güzel
zaten değişme olursa aynı modelle değişme yaparım ya
tüketici haklarına başvurunca direk onaylıyolarmı 2-3 ay uraşırmıyız
 
Geri
Üst