500 milyon TL'lik güzeller
Kriz Auto Show 2010'u teğet geçti, manken sayısı arttı
Auto Show 2010’da dikkat çeken özelliklerin başında otomobillerin başında duran foto modellerin artışı geliyordu.
İki yıl önce gerçekleştirilen fuarda ekonomik krizin etkisi mankenlere de yansımıştı. Bu yıl öyle olmadı. Hemen hemen her marka her otomobilin başına bir foto model koymuştu.
25 milyon dolarlık fuarın 500 milyon TL’sinin mankenlere harcandığı belirtiliyor.
Kaynak



RESİMLERİN DEVAMI...
Kriz Auto Show 2010'u teğet geçti, manken sayısı arttı
Auto Show 2010’da dikkat çeken özelliklerin başında otomobillerin başında duran foto modellerin artışı geliyordu.
İki yıl önce gerçekleştirilen fuarda ekonomik krizin etkisi mankenlere de yansımıştı. Bu yıl öyle olmadı. Hemen hemen her marka her otomobilin başına bir foto model koymuştu.
25 milyon dolarlık fuarın 500 milyon TL’sinin mankenlere harcandığı belirtiliyor.
Kaynak



RESİMLERİN DEVAMI...