ÜMMETÇİ – KÜRTÇÜ Dayanışması

korhan34

New member
Şeyhler,şıhlar ve kendine Allah dostu diyenler bu adamlara inanan dizleri dibinde oturan eteklerini öpenler dahil şirk koşmakta ve büyük günaha girmekteler.İslamın bu şaklabanlara ihtiyacı yoktur.Var diyenler bu adamlara tapınan insanlar bilmeden dinden çıkmaktadır.İslam tek kitap tek ama binlerce şeyh sadece ülkemizde var.
 

azizcann

New member
Nurculuğun, dolayısıyla Kürt Said-i Nursî'nin ardına takılanlar, aslında kürt milliyetçiliğine hizmet ettiklerini bilmeden tatmin olmaya çalışmaktadırlar



çok güzel bir konu olmuş . en çok üstteki sözü birileri düşünmeli . kürtcü ,saidci veya fethullahcıysa zaten inkar ederler ama aklı basındaki insanlara ben bir daha düşünmelerini tavsiye ederim
Gençlik
Sizdeki gençlik katiyen gidecek. Eğer siz daire-i meşruada kalmazsanız, o gençlik zayi olup başınıza hem dünyada, hem kabirde, hem ahirette kendi lezzetinden çok ziyade belalar ve elemler getirecek. Eğer terbiye-i İslamiye ile o gençlik nimetine karşı bir şükür olarak iffet ve namusluluk ve taatte sarf etseniz, o gençlik manen baki kalacak ve edebi bir gençlik kazanmasına vesile olacak.
Dünyada gençliğe muhabbet, yani ibadette gençlik kuvvetini sarf etmenin neticesi: dar-ı saadette edebi bir gençliktir.


Yalnızca Allah'a dayanıp güvenmek
Ey insan! Eğer yalnız Ona abd olsan, bütün mahlukat üstünde bir mevki kazanırsın. Eğer ubudiyetten istinkaf etsen, aciz mahlukata zelil bir abd olursun.
Her kim kendisini Allah'a malederse, bütün eşya onun lehinde olur. Ve kim Allah'a mal olmasa, bütün eşya onun aleyhinde olur. Allah'a mal olmak ise, bütün eşyayı terk ve her şeyin Ondan olduğunu ve Ona rücu edeceğini bilmekle olur.
Allah'a hakiki abd olan, başkalarına abd olamaz.
Madem her yer misafirhanedir. Eğer misafirhane sahibinin rahmeti yar ise, herkes yardır, her yer yarar. Eğer yar değilse, her yer kalbe bardır ve herkes düşmandır.

bediüzzaman said nursi

Gündelik olaylarda olduğu gibi bugünümüz ve yarınımız için büyük önem taşıyan tarihî olaylarda da ezberci ve sorgusuz bir anlayış bizlere sunulduğundan beri herhangi bir olay için sağlıklı sonuçlara varamamaktayız.



Özellikle Cumhuriyet tarihinin öncesi ve sonrası hakkında oldukça karmaşık şekilde gelişen olaylar zincirine herkes farklı gözlüklerle bakmayı tercih etmektedir. Ancak bizim alacağımız gözlük devlet geleneğimizden ve milletçe seçimlerimizden yana olmalıdır.

İmparatorluğun son dönemlerinde Osmanlı coğrafyasındaki kaynamalardan, dış etkenlerden doğan iç çalkantılar ve kopmalardan doğan etkiyi en aza indirme amaçlı olarak kurulan Teşkilat-ı Mahsusa’nın faaliyetleri de bu tip bakış açılarından nasibini almaktadır. Özellikle toplumun bazı manevi önderleri için yapılan karşı propagandalar için bu yanlışları düzeltmek durumundayız.

Büyük ölçüde meşrutiyet yanlısı olan askeri, aydın, bürokrat ve her alandan insanın görev aldığı bu Özel Teşkilat, Enver Paşa’nın girişimleriyle kurulmuş ve Kuşçubaşı Eşref’ten Mehmet Akif’e, Said Nursi’den Mustafa Kemal’e kadar pek çok önemli ismi bünyesinde bulundurmuştur.

Özellikle doğudaki işgallerin önlenmesi ve farklı alanlarda gösterilen başarılarda Said Nursi büyük önem taşımaktadır. Sultan Abdülhamid devrinden itibaren meşrutiyet yanlısı olan, İttihad ve Terakki liderlerinden bir çoğu ile yakın ilgisi bulunan Said Nursi’yi farklı konularda olduğu gibi vatan sevgisi konusunda da anlayabilen pek az insan bulunmaktadır. Etnik ayrımcılığa o zaman olduğu gibi Cumhuriyet döneminde de karşı koyan Said Nursi, muharebe yıllarında silah arkadaşlarıyla beraber Türkiye için büyük hizmetler vermiş, harp yıllarından sonra ise bu hizmetini Kur’an yolunda devam ettirmiştir. Nitekim Şeyh Said isyanında da bu söylediklerimizi doğrulamaktadır :

'Yaptığınız mücadele kardeşi kardeşe öldürtmektir ve neticesizdir. Türk milleti İslâmiyete bayraktarlık etmiş, dini uğrunda yüz binlerle, milyonlarla şehid vermiş ve milyonlar veli yetiştirmiştir. Binaenaleyh kahraman ve fedakar İslam müdafiilerinin torunlarına, yani Türk milletine kılınç çekilmez ve ben de çekmem.'

Bugünkü toplum, İslam coğrafyasında elden gelenin en iyisini yapma amaçlı faaliyet göstermiş olan Teşkilat-ı Mahsusa’nın yapısında Türk, Çerkez, Kürt, Arnavut, Arap ve diğer unsurların olduğunun farkına varıp, hepsinin de vatan sevgisi ile hareket ettiğini anlarlarsa ortada hiçbir ayrımcılık hareketi kalmayacaktır. Bizlere düşen, o muhteşem yapıyı anlayıp gelecek nesillere anlatmaktır. Ancak fikri birleşimle maddi birleşimi sağlar, toplumun temel yapısını sağlam şekilde muhafaza edebiliriz.

Abdullah Muradoğlu’nun Teşkilat-ı Mahsusa çalışmasında belirttiği bir noktayı beraber okuyalım:

Batı Trakyada amcası Süleyman Bey'i şehit veren yazar Mehmet Niyazi Özdemir, 'Yazılamamış Destanlar' isimli kitabında Van'dan topladığı gönüllülerle Teşkilat-ı Mahsusa kuvvetlerine katılan Bediüzzaman Said Nursi'ye geniş yer verdi. Kitapta Bediüzzaman'ın cepheye gelişi şöyle anlatılıyor: 'Sisli bir sabah yeni bir gönüllü grubuyla karşılaştılar. Bunların kıyafetleri değişik, başları sarıklıydı. Bellerini, omuzlarını armaları dolanıyor, sağ yanlarında da kamaları sarkıyordu. Tüfeklerini çatmışlardı. Başlarında uzunca boylu, levent endamlı, bıyıklı, çizmeli, gösterişli bir kumandan vardı. Talime başlayacakları sırada gelen Gönüllü Kuvvetleri Kumandanı Eşref Bey, onlara doğru yürüdü. Dostane bir buluşmaydı.

-Aziz Üstadım, bu kara günümüzde öğrencilerinizle imdadımıza koştunuz.

Eşref bey ona Aziz Üstadım derdi; O da Eşref Bey'e 'Kahraman Kumandanım'diye hitap ederdi.

-Ah benim kahraman kumandanım, kara gün hepimizindir. Böyle bir günde din ve devletin hizmetinde bulunmayacağız da ne zaman bulunacağız.

Eşref Bey'in sesi kahır doluydu:

-Böyle zelil bir duruma düşecek millet miydik Aziz Üstadım?

Said Nursi derin bir nefes almasına rağmen Eşref beyi teselli etme gereği duydu.

-Bu duruma düşmemizin sebebi ve suçlusu çoktur. Bunlar iç meselemiz; şimdilik kenara bırakalım. Düştüğümüz yerden kalkmaya çalışırsak, Rabbim yardımını esirgemez inşallah.

Bir başka araba ile Enver Bey nizamiyeden içeri girdi. Said Nursi bu genç subayla çok samimi dosttu. Yüzüne yerleşen matem uzaktan belli oluyordu. Said Nursi'yi görünce gülümsemeye kendini zorladı.

-Geldiniz değil mi Canım Üstadım!

Ona her zaman Gayur Kardeşim diye hitap eden Said Nursi cevap verdi:

-Nasıl gelmiyeyim Gayur Kardeşim?

Said Nursinin boynuna sarılırken duygulu bir sesle sordu:

-Nasılsınız Canım Üstadım?

-Allaha şükür, vatan ve milletimizin kederinden başka sıkıntımız yok. Siz nasılsınız?

-Nasıl olayım Canım Üstadım?

Said Nursi bir elini omuzuna koydu; sesi de teselli ediciydi.

-Üzüntüyle bir yere varamayız. Rabbü'l-Alemin'in rahmetinden de ümit kesmeye hakkımız yok. Biz elimizden geleni yapalım.'
 

Albayrak

Can Feda
Burada ilginç olan, ümmetçilerin yalnızca Türk milliyetçiliğini düşman görmeleri, buna karşılık kürt, arap gibi toplulukların milliyetçiliklerine ses çıkarmamaları hatta bunları desteklemeleridir.
İşte bu konunun en önemli cümlesi budur.
Bir çoğu ümmetçilik için Mhp yi sırtında vurmuşlardır. Eskiden Türk olmayı gurur sayanlar, şimdi kürt hakları peşindeler, arap sernaye sevincindeler.
 

.DepresyoN

Banned
Müminler tek millettir

Tek milletin tek devleti olur...

önce mümin ne demek onu öğren sonra tek millet olup olmadığı hakkında yorum yap.İslam alemlere rahmettir ve mümin olanlar insanlarla sınırlı değildir, cini var maymunu var arabı var var oğlu varr ancak tek bir millet değildir bu mümkün değildir hiç mümin bir cin benim milletim den olabilirmi? hiç mümin bir maymun benim milletimden olabilirmi?
 

meliksah

New member
önce mümin ne demek onu öğren sonra tek millet olup olmadığı hakkında yorum yap.İslam alemlere rahmettir ve mümin olanlar insanlarla sınırlı değildir, cini var maymunu var arabı var var oğlu varr ancak tek bir millet değildir.
Sen önce hadisi şerifi öğren öyle gel

Kendi hezeyanlarını kendine sakla....

Millet,tahassüs ve tefekkür birliğidir.Kiminle aynı fikirdeysen onunla aynı millettensindir.

Millet ırktan ibaret değildir.Irktan ibaret olsaydı,Bulgarları da Macarları da Finleri de Türk saymak lazım gelirdi.Nerde bunların Türklükleri?

Irk davası saçma bir düşüncedir.Comte Gobino adlı bir yahudinin icadıdır.
 

Newwave

Altın Üye
taviking

Kullandığın kelimelere ve seviyene dikkat etmen konusunda seni uyarmak istiyorum iyi forumlar.
 

.DepresyoN

Banned
İslamda ırkçılığın her türlüsü haramdır.

Irkçılık haramdıda Kıtat-ül Türk Hadisleri ne oluyor?


ırkçılık haramdıda aşşağıdaki hadisler ne ayak?

"Arap kavmini üç şeyden dolayı seviniz. Ben Arabi'yim. Kur'an Arabi'dir. Cennettekilerin lisanı da Arabi'dir". Hakim,Taberani, Beyhaki (Ebu Hureyre'den rivayet olunmuştur.)

"Arab'a muhabbet iman, onlara buğz etmek ise nifak alametidir." Hakim (Enesten rivayet olunmuştur.)

"Kimler ki Arab'a söverler, onlar müşriklerdir."

Beyhaki (Ömer'den rivayet olunmuştur.)

"Kureyş'e muhabbet imandır. Onlara buğz ise küfürdür. Arab'a muhabbet imandır, buğz küfürdür. Her kim Arab'ı severse beni sevmiş, her kim Arab'a buğz ederse bana buğz etmiş olur. Taberani (Enes'ten rivayet olunmuştur.)


"Beni Haşim ile Ensar'a buğz küfürdar. Arab'a buğz nifaktır.
Taberani (Enesten rivayet olunmuştur.)


"Arab zelil olursa, İslam zelil olur."
Ebu Ya'la el-Mavsili (Cabir'den rivayet olunmuştur.)

"Her kim Arab'ı severse, bana olan muhabbeti dolayısıyle sever."Beyhaki (İbni Ömer'den rivayet olunmuştur.)

Her kim Arab'a muhabbet ederse, o beni hakikaten sevendir."Ebuşşeyh (İbni Abbas'tan rivayet olunmuştur.)



bu sözler hadis değilse benmi yumurtladım bu sözleri ,yok hadisler doğruysa hani ırkçılık haramdı............
 

murat_513

New member
Irkçılık haramdıda Kıtat-ül Türk Hadisleri ne oluyor?


ırkçılık haramdıda aşşağıdaki hadisler ne ayak?

"Arap kavmini üç şeyden dolayı seviniz. Ben Arabi'yim. Kur'an Arabi'dir. Cennettekilerin lisanı da Arabi'dir". Hakim,Taberani, Beyhaki (Ebu Hureyre'den rivayet olunmuştur.)

"Arab'a muhabbet iman, onlara buğz etmek ise nifak alametidir." Hakim (Enesten rivayet olunmuştur.)

"Kimler ki Arab'a söverler, onlar müşriklerdir."

Beyhaki (Ömer'den rivayet olunmuştur.)

"Kureyş'e muhabbet imandır. Onlara buğz ise küfürdür. Arab'a muhabbet imandır, buğz küfürdür. Her kim Arab'ı severse beni sevmiş, her kim Arab'a buğz ederse bana buğz etmiş olur. Taberani (Enes'ten rivayet olunmuştur.)


"Beni Haşim ile Ensar'a buğz küfürdar. Arab'a buğz nifaktır.
Taberani (Enesten rivayet olunmuştur.)


"Arab zelil olursa, İslam zelil olur."
Ebu Ya'la el-Mavsili (Cabir'den rivayet olunmuştur.)

"Her kim Arab'ı severse, bana olan muhabbeti dolayısıyle sever."Beyhaki (İbni Ömer'den rivayet olunmuştur.)

Her kim Arab'a muhabbet ederse, o beni hakikaten sevendir."Ebuşşeyh (İbni Abbas'tan rivayet olunmuştur.)



bu sözler hadis değilse benmi yumurtladım bu sözleri ,yok hadisler doğruysa hani ırkçılık haramdı............
kardeş sen HZ.PEYGAMDER den başkasının hadislerine çok itibar etme
 

meliksah

New member
Irkçılık haramdıda Kıtat-ül Türk Hadisleri ne oluyor?


ırkçılık haramdıda aşşağıdaki hadisler ne ayak?

"Arap kavmini üç şeyden dolayı seviniz. Ben Arabi'yim. Kur'an Arabi'dir. Cennettekilerin lisanı da Arabi'dir". Hakim,Taberani, Beyhaki (Ebu Hureyre'den rivayet olunmuştur.)

"Arab'a muhabbet iman, onlara buğz etmek ise nifak alametidir." Hakim (Enesten rivayet olunmuştur.)

"Kimler ki Arab'a söverler, onlar müşriklerdir."

Beyhaki (Ömer'den rivayet olunmuştur.)

"Kureyş'e muhabbet imandır. Onlara buğz ise küfürdür. Arab'a muhabbet imandır, buğz küfürdür. Her kim Arab'ı severse beni sevmiş, her kim Arab'a buğz ederse bana buğz etmiş olur. Taberani (Enes'ten rivayet olunmuştur.)


"Beni Haşim ile Ensar'a buğz küfürdar. Arab'a buğz nifaktır.
Taberani (Enesten rivayet olunmuştur.)


"Arab zelil olursa, İslam zelil olur."
Ebu Ya'la el-Mavsili (Cabir'den rivayet olunmuştur.)

"Her kim Arab'ı severse, bana olan muhabbeti dolayısıyle sever."Beyhaki (İbni Ömer'den rivayet olunmuştur.)

Her kim Arab'a muhabbet ederse, o beni hakikaten sevendir."Ebuşşeyh (İbni Abbas'tan rivayet olunmuştur.)



bu sözler hadis değilse benmi yumurtladım bu sözleri ,yok hadisler doğruysa hani ırkçılık haramdı............
Aha bi tane alleme i cihan gelmiş hadisleri yorumlamış..

Birader Arapça bilir misin,edali delilede icazeti kimden aldın?

Mealden hüküm çıkmaz.Sen hadisleri de tefsiri ile oku bakalım ondan sonra ahkam kes....
 

azizcann

New member
önce mümin ne demek onu öğren sonra tek millet olup olmadığı hakkında yorum yap.İslam alemlere rahmettir ve mümin olanlar insanlarla sınırlı değildir, cini var maymunu var arabı var var oğlu varr ancak tek bir millet değildir bu mümkün değildir hiç mümin bir cin benim milletim den olabilirmi? hiç mümin bir maymun benim milletimden olabilirmi?
Sana ben cevap veriyim. ""Mü’minler ancak Allah anıldığı zaman yürekleri titreyen, kendilerine Allah’ın ayetleri okunduğunda imanlarını artıran ve yalnız Rablerine güvenip dayanan kimselerdir. Onlar namazlarını dosdoğru kılan ve kendilerine rızık olarak verdiğimiz (Allah’ın emrettiği yerlere) harcayan kimselerdir. İşte onlar gerçek Mü’minlerdir. Onlar için rableri katında dereceler, bağışlanma ve tükenmez bir rızık vardır." (Enfal/2-4)

Sen sordun şimdi ben soruyorum. Sen bir mü'min misin, yoksa müslümanım diyip de iman etmeyenlerden misin.Ayrıca mü'minler tek Allah'a inanır, Kur'an daki buyruklara uyar. Bu da onları millet yapan unsarlardandır. Cihat ne demek o nu da öğren söylediklerimi tam kavrarsın. Bunları seni küçümsemek için değil bilmediklerini öğren diye yazdım. Ayrıca sen de diğerlerini küçümseme çünkü dinimizde alay küçümseme ve insanları bilmediklerinden dolayı ezme yoktur.

Irkçılık haramdıda Kıtat-ül Türk Hadisleri ne oluyor?


ırkçılık haramdıda aşşağıdaki hadisler ne ayak?

"Arap kavmini üç şeyden dolayı seviniz. Ben Arabi'yim. Kur'an Arabi'dir. Cennettekilerin lisanı da Arabi'dir". Hakim,Taberani, Beyhaki (Ebu Hureyre'den rivayet olunmuştur.)

"Arab'a muhabbet iman, onlara buğz etmek ise nifak alametidir." Hakim (Enesten rivayet olunmuştur.)

"Kimler ki Arab'a söverler, onlar müşriklerdir."

Beyhaki (Ömer'den rivayet olunmuştur.)

"Kureyş'e muhabbet imandır. Onlara buğz ise küfürdür. Arab'a muhabbet imandır, buğz küfürdür. Her kim Arab'ı severse beni sevmiş, her kim Arab'a buğz ederse bana buğz etmiş olur. Taberani (Enes'ten rivayet olunmuştur.)


"Beni Haşim ile Ensar'a buğz küfürdar. Arab'a buğz nifaktır.
Taberani (Enesten rivayet olunmuştur.)


"Arab zelil olursa, İslam zelil olur."
Ebu Ya'la el-Mavsili (Cabir'den rivayet olunmuştur.)

"Her kim Arab'ı severse, bana olan muhabbeti dolayısıyle sever."Beyhaki (İbni Ömer'den rivayet olunmuştur.)

Her kim Arab'a muhabbet ederse, o beni hakikaten sevendir."Ebuşşeyh (İbni Abbas'tan rivayet olunmuştur.)



bu sözler hadis değilse benmi yumurtladım bu sözleri ,yok hadisler doğruysa hani ırkçılık haramdı............
Birincisi bunların sonuda rivayet yazıyoo. Yani doğruluğu ve yanlışlığı belli değil. Çünkü kulaktan kulağa dolaşarak gelmiş. İkincisi Irkçılık haram olmasının sebebi bütün insanları Allah yaratmıştır. Irkçılık niye olsun. Irkçılığı Yahudi bir adam uydurmuş. Hepimiz Allah katında aynıyız.(Ancak iman yönünden farklıyız, onu da Allah bilir.)
 

klavuz13

Banned
Saidini Nursi dir ismi...

Suidi Kürd diyenler bir takım Türkiye düşmanı kürtler böyle isimlendirirler...

Kürt Sait : Din düşmanı olan kişiler söyler...

Dönemin padişahı hapse atmış... Saidi Nursiyi bir tek padişah atmamışki hayatının çoğunluğu zindanlarda geçmiş, Kürt devleti kurmak içinde yaşamamıştır. Amacı İslam dinini kutsallığını anlatmaktır. Hayatında yazdığı kitabı okumadan ezbere konuşan insanlardan hep nefret etmişimdir.

Ne derseniz deyin, kendisi Bitlisin rusların eline geçmemesi için gönüllü olarak savaşmış bir insandır, kendisine şark milletvekiliiği teklif edilmiş insandır şimdi gelipte bana Fethullahçıları örnek göstermeyin...

Ama şunu bilinki, onu eleştiren çok insan gördüm ve eleştirlen insanların yüzde 80 ne hikmetse Müslüman olmasına rağmen hayatına İslamiyeti Yüzde 1 olarak yerleştiren insanlardı.....

Şimdi selametler.. Son mesajımdır bilginiz olsun... Bu aradada Kandiliniz mübarek olsun...
 

HTML

Üst