![]()
![]()
Buna ikisine bayıldım...Hepsi birbirinden güzel iğrenç flnda değilller bence kıçının altında düşmemesi için kemerle tutturulmuş ve içine 3 adam daha girebilecek bol pantolonlarla gezen hippopçılardan daha coollar bence...
Gothic Olmak SANATTIR !!!!
Herkes gothic olmaya çalışır ama çok çok Emo olurlar euheuehueh!!!!
hiç güzel değiller yaw =)