Vodafone Türkiye’den Açıklama

-HaKiKaT-

Altın Üye
Altın Üye
Katılım
22 Haz 2007
Mesajlar
10,386
Reaction score
0
Puanları
0
Vodafone Türkiye yaşanan sel felaketi sonrası, Vodafone hatlarında meydana gelen aksaklıkları giderdiğini duyurdu.

20090911115129_vodafonelogo.jpg


Vodafone Türkiye'den yapılan yazılı açıklamayı aşağıda olduğu gibi yayınlıyoruz...

"Vodafone Türkiye: “Sel felaketi sebebiyle devre dışı kalan İkitelli Santrali’mizden etkilenen tüm abonelerimize bugün öğle saatlerinden itibaren tekrar hizmet vermeye başladık.”

Son yılların en büyük sel felaketlerinden biri olan ve onlarca can kaybına ve büyük yıkıma sebebiyet veren, İkitelli Bölgesi’ndeki afette mağdur olan tüm yurttaşlarımıza başsağlığı ve geçmiş olsun dileklerimizi iletir, yakınlarını kaybedenlere Allah’tan sabır dileriz.

Yaşanan bu felakette, Vodafone Türkiye de mağdur olmuş, 80 çalışanımızın görev aldığı, İkitelli Basın Ekspres Yolu üzerinde bulunan veri santralimiz tamamen kullanılamaz hale gelmiştir. IT ve Telekomünikasyon sistemlerimizde geri döndürülemez tahribatlara sebep olan afet sonrasında, bu santralden hizmet verdiğimiz ve abonelerimizin yüzde 20’sini oluşturan İstanbul Kuzey Batı ve Trakya Bölgesi’ndeki toplam 3.8 milyon abonemizin iletişimleri etkilenmiştir.

Bu vahim ve yıkıcı felaket sonrasında uygulanan “Vodafone iş sürekliliği programı” çerçevesinde, konularında uzman, yetkin ekiplerimiz ve iş ortaklarımızla, büyük bir özveri ve emekle çok başarılı bir çalışma sergileyerek, tüm şebekemizi çalışır hale getirmiş bulunmaktayız. Bu sabah saat 08:00 itibariyle 3 milyon ve bugün saat 13:00 itibariyle de diğer 800 bin abonemizin konuşma problemleri çözülmüştür. Bu yoğun çalışmalar esnasında başta Türk Telekom olmak üzere Nokia Siemens Networks, Alcatel Lucent, Huawei, Telkom gibi iş ortaklarımızla ve tüm altyapı yüklenicilerimiz ile elele çalışılmıştır. Tüm iş ortaklarımıza ve değerli personelimize özverili destek ve çalışmalarından dolayı teşekkür ederiz.

Böyle bir felaketin bir daha tekrarlanması dileğiyle, bu sürede bizlere sabır ve anlayış gösteren abonelerimize teşekkür ederiz.

Saygılarımızla,

Vodafone Türkiye"
 
Bendeki problem çözüldü valla, hediye dakka kazanmak için 150 kontör yüklemiştim sel olduğu gün, ben zannediyorum ki bedavaya arıyorum, 70 kontörüm gitti o gün =) Neyse ki sabah mesaj göndermişler, Fatih abi kusura bakma böyle bir durum oldu affet, hediye kontörlerin yüklendi diye. Ben de bi daha olmasın dedim artık :)
 
Ben Vodafone Kullanıcısıyım ama selden Öncede bu tür aksaklıklar meydana geliyordu.Boşuna özür dilemesinler Vodafone bizi alıştırdı.Bu tür arızalara :)
 
Geri
Üst