1001Design
330i ///M3 Design
Sosyal medya reklam ajansı uSocial, müşterilerine para karşılığında Twitter takipçisi bulmayı vadediyor.
Twitter'da takipçi kazanmak Ashton Kutcher gibi ünlüler için çocuk oyuncağı olabilir ama herkes o kadar şanslı değil tabii. Bu ilginç internet hadisesini paraya çevirmek isteyen bazı şirketler ise Holywood yıldızı olmadan Twitter'da bolca takipçi edinmenin kolay yollarını arıyor.
Avustralyalı reklam ajansı uSocial, bu işi çözdüğünü söylüyor. Ajansın iddiasına göre, isteyen herkese uygun bir meblağ karşılığında yüzbine kadar Twitter takipçisi bulunabiliyor. Twitter kullanıcılarının profilleri ile müşterilerinin sunduğu hizmetleri alakalandıran uSocial, ilgisini çekebileceklerini düşündükleri kişilere "Bilmemkimi izlemek ister misiniz?" şeklinde bir davetiye yolluyor. Bu noktadan sonra ise iş davetiyeyi alan kullanıcının kararına kalıyor. İstenen sayıya ulaşana kadar bu davetiyeleri göndermeye devam eden ajans, sonuçta her iki tarafın da memnun olduğu bir uygulama sunulduğunu iddia ediyor.
uSocial, bin takipçi sağlamak için müşterisinden 87 dolar, 10 bin takipçi için 370 dolar, 100 bin takiçi için ise 3400 dolar ücret alıyor. Şimdilik 150 müşterisi olduğunu belirten ajans sahibi Leon Hill, "Twitter sosyal medyada reklam yapmak için çok gözde bir mecra olmaya başladı," diye buyuruyor. Acaba istenmeyen mesaj yağmuruna tutulan Twitter'cılar da öyle düşünüyor mu? Ya da bu mesajlardan bıkıp "evet" diyenler o müşterinin kulağını çınlatıyor mu?

Twitter'da takipçi kazanmak Ashton Kutcher gibi ünlüler için çocuk oyuncağı olabilir ama herkes o kadar şanslı değil tabii. Bu ilginç internet hadisesini paraya çevirmek isteyen bazı şirketler ise Holywood yıldızı olmadan Twitter'da bolca takipçi edinmenin kolay yollarını arıyor.
Avustralyalı reklam ajansı uSocial, bu işi çözdüğünü söylüyor. Ajansın iddiasına göre, isteyen herkese uygun bir meblağ karşılığında yüzbine kadar Twitter takipçisi bulunabiliyor. Twitter kullanıcılarının profilleri ile müşterilerinin sunduğu hizmetleri alakalandıran uSocial, ilgisini çekebileceklerini düşündükleri kişilere "Bilmemkimi izlemek ister misiniz?" şeklinde bir davetiye yolluyor. Bu noktadan sonra ise iş davetiyeyi alan kullanıcının kararına kalıyor. İstenen sayıya ulaşana kadar bu davetiyeleri göndermeye devam eden ajans, sonuçta her iki tarafın da memnun olduğu bir uygulama sunulduğunu iddia ediyor.
uSocial, bin takipçi sağlamak için müşterisinden 87 dolar, 10 bin takipçi için 370 dolar, 100 bin takiçi için ise 3400 dolar ücret alıyor. Şimdilik 150 müşterisi olduğunu belirten ajans sahibi Leon Hill, "Twitter sosyal medyada reklam yapmak için çok gözde bir mecra olmaya başladı," diye buyuruyor. Acaba istenmeyen mesaj yağmuruna tutulan Twitter'cılar da öyle düşünüyor mu? Ya da bu mesajlardan bıkıp "evet" diyenler o müşterinin kulağını çınlatıyor mu?