twingo

mad=46

forum delisi
180 beygir gücündeki V8 motor

18 inç çapındaki Toora jantları önde 230 ardada ise 320 taban genişliğine sahip lastikler










 

Hyperion

Rally Art
Twingoya Yapılacak Şeymi Bu Yaa :) Tofaş'a Yaparım Renault'a Yapmam Modifiyeyi
 

mad=46

forum delisi
harcanan paraya yazık olduğu kesin buna nerden lastik alınacağıda bi problem 70.000 dolar buna vericeğim parayla sıfır bi bmw alınır heralde
 

mad=46

forum delisi
V-8 motor ve 180 HP hiç mantıklı gelmedi banaaaaa

bencede çok mantıksız ama tam açıklamasındada öyle yazmışlardı en azından 200 beygir üzerinde bi gücü olması lazım


tam açıklamasınıda buldum

1992 yılında yollara çıkan adına fan kulüpler kurulan Renault Twingo, üretimi durdurulsa da sevenlerinin gönlündeki tahtından asla inmedi.

Ait olduğu sınıfın özellikleri de göz önünde bulundurulunca çokta performansa yönelik bir karakteri olmasa da Twingo'da modifiye çılgınlığından nasibini aldı. En son olarak Lazareth tarafından modifiye edilen bir Twingo ise çılgınlıktan çok daha fazlası ile adlandırılmalı.

Fransa'da özel yapım motosikletler ve otomobiller üreten Lazareth firması hazırladığı Twingo'da Megane Trophy ve Clio V6'dan esinlenmiş.

Standardında önden motorlu olan Twingo Lazareth tarafından arkadan motorlu bir cadde canavarına dönüştürülmüş. Range Rover'dan alınan 180 beygir gücündeki V8 motor bagaj ve arka koltuklarının bulunduğu bölgeye yerleştirilmiş. 3.5 litrelik motor gücünü arka tekerleklere 5 ileri oranlı manuel şanzıman aracılığı ile iletiyor. Eskiden 1.2 litrelik motorun bulunduğu bölüm ise artık ön süspansiyon ve benzin deposuna ev sahipliği yapıyor.

Böyle bir çalışma ise tabi ki söylenildiği kadar kolay değil. Bu değişikliklerden önce Lazareth Twingo'nun şasesini güçlendirerek artan gücün karşısında sağlam kalabilmesini sağlamış.

Twingo dışardan bakıldığında eski sevimli görüntüsünün yerine daha saldırdan bir ifadeye bırakmış. Megane Trophy'den esinlenilen dış tasarımda abartılı bir şekilde genişletilmiş çamurluklar dikkat çekiyor. Kullanılan lastikler ise çamurlukları tıka basa dolduruyor. 18 inç çapındaki Toora jantları önde 230 ardada ise 320 taban genişliğine sahip ve "slick" olarak adlandırılan oluksuz Yokohama marka yarış lastikleri sarıyor. Yekpare olarak tasarlanan ön kısım Twingo'yu bir cadde canavarına dönüştürmüş. Arka tampon ise neredeyse sadece difüzörden oluşuyor. Difüzörün arasından ise diferansiyal görünüyor. Ön ve arka çamurlukların arasında yer alan marşbiyeller ise gerçekten göz alıcı boyutlara sahipler. Hatta otomobile inip binerken bir duvarın üstünden atlıyormuşsunuz gibi hissedebilirsiniz. Bu can alıcı Twingo'da can alıcı bir rengin tercih edilmesini beklerdik ama Lazereth tercihini mat gri renkten yana kullanmış.

İç mekan ise böyle bir otomobile yakışacak düzeyde. Momo imzalı yarış koltukları, spor direksiyon, ve yeni dijital göstergeler iç mekanda yerlerini almışlar.

Peki bu muhteşem Twingo'nun fiyatı ne kadar? Lazareth'ten yapılan açıklamaya göre bu otomobil 70 bin Euro veya 105 bin amerikan doları. Erkekler için tasarlanmış bir oyuncak olarak bahsedilen Lazaret Twingo'nun fiyatı ise O'nu daha da özel bir konuma getiriyor.

kaynak
 

remington

Çǿκ کε√díκ طę ∂طí
sağol mad46 bilgileer içino yönde hiç düşünmemiştim..muhtemelen dizel bir motor kullanıyo olması lazım beygir az tork fazla zira 180hp benzinli bir V-8 hiç duymadım
 

HTML

Üst