Tek TaŞsiz Kadin,kiz Herneyse Kalmasin:)

AiDs/HIV

New member
Evet arkadaşlar sizn için sabah sabah bakın ne buldum.yani bazı kesim bu habere her taşımız tamdı bi tek taşımız eksikti diyecek ama:utan

Günde 1 YTL'ye tek taş pırlanta kampanyası...

Atasay Kuyumculuk Üst Yöneticisi (CEO) Cihan Kamer, ihracatlarını dört kat artırarak 125 milyon dolardan 2017 yılında 500 milyon dolara, cirolarını da 178 milyon dolardan 714 milyon dolara çıkarmayı hedeflediklerini bildirdi.
Atasay, kuruluşunun 70'inci yılı dolayısıyla ''Tek Taşsız Kadın Kalmayacak'' sloganıyla tek taş pırlanta kampanyası başlattı. Kampanya, sıfır faizle 12 ay, Atasay'a özel vade koşullarıyla da 36 aya varan taksit uygulamasını içeriyor.

''KAMPANYADA TOPLAM 50 BİN ADET SATIŞ BEKLİYORUZ''

Gazetecilerin sorularını da yanıtlayan Cihan Kamer, Türk halkına tek taş pırlanta kampanyası ile ''şu kadarcık'' bir katkıda bulunmaktan mutluluk duyduklarını dile getirerek, mücevher sektöründe peşin fiyatına 12 ay, yüzde 10 vade farkıyla 24 ay ve yüzde 20 vade farkıyla 36 ay taksit sunmanın kolay olmadığını, günde 1 YTL ile erkeklerin eşlerine hediye alma imkanına kavuştuğunu söyledi.
Kamer, 5 Şubat'ta başlayıp yıl sonuna kadar sürecek kampanyada fiyat aralığının 500 YTL'den başlayıp 10 bin YTL'ye kadar çıktığını, toplam 50 bin adet satış beklediklerini ve bunun parasal karşılığının 40 milyon YTL civarında olduğunu bildirdi.

''ALTIN FİYATLARI 2003'TEN BERİ İKİ KAT ARTTI''

2003 yılından beri altın fiyatlarının iki kat yükseldiğini, bundan dolayı tüm dünyada altın takı talebinin düştüğünü belirten Kamer, ''Atasay, aynı oranda etkilenmedi. İç pazarda düşüklük yaşamadı, ancak hedeflediği büyüklüğü yakalayamadı. Ama 2007'de bunun telafi edileceğini düşünüyorum'' dedi.

PIRLANTA SATIŞLARININ ARTMASINDA EKONOMİNİN İYİ GİTMESİNİN ETKİSİ

Atasay Pırlanta-Mücevher Genel Müdür Yardımcısı Haldun Ulutürk de son yıllarda kuyum sektöründe takı satışlarının özellikle pırlantalı mücevher üzerinde yoğunlaştığını ve pırlantalı mücevher satışlarının hızla arttığını belirterek, pırlantalı mücevher pazarının dünyada 68 milyar dolarlık bir hacme sahip olduğunu ve 2005 yılında 90 milyon parça pırlantalı mücevher satın alındığını bildirdi.
Ulutürk, pırlantanın Türkiye'de daha hızlı büyüdüğünü ifade ederek, şunları kaydetti:
''Dünyada 25 yılda pırlanta satışları üç kat artarken, Türkiye'de bu artış dört yılda iki kat olarak gerçekleşti. Türkiye, pırlantalı mücevher pazarının perakende satış değerinin 816 milyon dolar olduğu tahmin edilmektedir. 2006 yılı büyüme rakamlarının da yine çift haneli olması bekleniyor. Ülkemizde pırlanta satışlarının artmasında güven unsurunun yanı sıra ekonomimizin iyi seyir izlemesinin etkisini de yadsımamak lazım.'' Önümüzdeki üç yıl içerisinde altın ve pırlantadaki satışları eşitlemeyi planladıklarını kaydeden Ulutürk, pırlanta tek taşı Türkiye'deki tüm kadınlara ve erkeklere ulaşılabilir kılmak için söz konusu kampanyayı başlattıklarını söyledi.:biggrin


kaynak----http://www.milliyet.com.tr/2007/02/02/son/soneko22.asp
 

HTML

Üst