Tecrübe Yüzüğü

BaKKaL_GaZi

Romantik MiKRoP
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
3,167
Reaction score
0
Puanları
0
Yaş
35
Konum
Cehennemin Dibinde Yanarken Kaybettiklerine Yanıyo
Ring Of Experience (Tecrübe Yüzüğü) Version 1. 0

Bu Senaryo D&D 3.5 kurallarına göre hazırlanmıştır.1oyunculu bir oyundur.Ama Dm oyuncu sayısını yükseltebilir.Ayrıca oyuncu istediği Irk ve sınıfı seçebilir.(Önerilen ırklar:Fighther,Rogue,Barbarian,Ranger,Clerirc ) Oyuncu karakter ( leri ) Level 4 olarak oyuna başlar.
 
Oyun Unutulmuş Diyarlar'ın Cormyr bölgesinde,Immersea kasabasında başlamaktadır.Oyuncu,yıllardır Aldron adındaki bir soylu adama ve ailesine koruyuculuk yapmıştır.Bir gece Aldron bir drow tarafından öldürülür ve yüzüğü çalınır.Aile,oyuncuyu sorumlu tutar ve drow'un peşinden yollar.Anaril adındaki bu drow'un amacı ise yüzüğü Matron Larael Ar'zur a götürmektir.Matron'u amacı ise Ched Nassad'a hükmetmek yeteri kadar güçlendiğinde de Lolth'un yerine geçmektir.
 
Geçmiş (Background) -Bu Bölümü oyuncuya anlatın.

Oyuncu Waterdeep'te doğmuştur ve fakir bir ailenin tek çocuğudur.Babası pazar alanında tüccarlık yapmaktadır.Birgün çocuğun babasına parlak zırhlı kırmızı pelerinli bir müşteri gelir ve ondan bir tane Diamond taşı ister.Babası adama taşlarla oğlunun ilgilendiğini söyler ve yarın gelmesini buyurur.Bir gün geçer bu sefer tezgaha oğlu(oyuncu)bakmaktadır.Aldron tekrar gelir ve bir tane diamond taşı ister.Çocuk(oyuncu)adamla çok iyi bir pazarlık yapar.Bu Aldron'un hoşuna gitmiştir.Çok zeki ve iyi yürekli biri olduğu kanaatına varır.Çocuğun ailesine,çocuğu yanında götürmek isteğini söyler ve onu eğiteceğinide belirtir.Çocuğun ailesi bunu kabul eder.

Faerûn'da Cormyr bölgesinde,Immersea kasabasında Aldron adında bir soylu eşi kızı ve iki tane oğlu ile yaşamaktadır.Kasabanın en çok sevilen ve saygı duyulan bir kişiliğidir.Bir insan olmasına rağmen yaşlı bir elf kadar maceraya atılmıştır.Başka şehirlerdeki fakirlere yardım etmeyi sever, zorunlu kalmadığı sürece birini öldürmez.Aldron'un en sevdiği ve değer verdiği eşyası parmağındaki yüzüktür.


Soğuk Gece (Öndeyiş ) -Bu Bölümü oyuncuya anlatın.

Köşeli Parantez Kısmını Oyuncuya Okumayın!

[ Immersea'de soğuk ve karlı bir gece,kasabanın sokaklarında kimsecikler yok Aldron her zamanki gibi içkisini içmiş ve yatmaya hazırlanıyor tam yatağa uzanırken sırtından giren bir kılıç darbesi ile ölüyor.Bir drow Aldron'un yüzüğünü parmağından çıkartarak tekrar karanlığa karışıyor. ] Sabah olunca kızı,babasını öldğünü görüyor ve bütün eve haber veriyor.Aldronun eşi olan Larina oyuncuyu suçluyor nedeni ise onun bir koruyucusu olduğu halde görevini yapmaması ( Aldron yüzüğün sırrını bir tek oyuncuya söylemiş ) Oyuncu cesedi incelerken parmağındaki yüzüğün yerinde olmadığını görüyor.Aldron'un en büyük oğlu oyuncunu yanına gelerek,babamın kolundaki kesikler çok ince ve düzenli bunu yapan sadece bir drow kılıcı olabilir diyor.Larina konuşmayı duyuyor ve git o drow'u bul! aksi takdirde Cormyr'den sürülürsün ayrıca peşine bir sürü katil takarım yaşama şansın kalmaz git ve o drow bul önce neden öldürdüğünü öğren ve öldür.Gözüm üstünde olacak.

Ring Of Experiance ( Tecrübe Yüzüğü ): Cha +1, AC -4,Spesyal Özelliği:Birinin parmağındayken o kişini bütün kazandığı exp (tecrübe ) puanlarını içine hapseder.Yüzüğü takan kişi o exp'lerin hepsini kullanabilir.Yüzüğü parmağından çıkartan kişi eski haline geri döner.


Immersea'den Ayrılış (Chapter I )

Oyuncu bir drow takip edeceği için en yakın Underdark girişine gitmesi gerekir.En yakın girişi Thunder dağlarının kuzeyinde Tilverton kasabasının altındadır.Ayrıca Larina,Aldron'un öldüğüne dair bir not verir ve onu Daerlundaki kardeşlerine götürmesini ister ve Oyuncu,gece Immersea'den ayrılır.


Günlük (Journal)
Larinanın verdiği notu Daerlun şehrindeki kardeşlerine götür.

Whaloon Yolu

Oyuncuyu Daerlun yolu üzerinde tutmaya çalışın.Oyuncu şehirden çıktı ve gece daerluna doğru yürüyor Immersea ile Whaloon arasında 4 kişiden oluşan bir orc kampı var.Diyalog kurmadan orcları saldırıya geçirin
..
Orc(3x): HD 1d8(4hp) - Spd 20ft - AC 14 - Attacks +3 melee - Dmg Greataxe 1d12+3
Camp Leader: HD 1d10(12hp) - Spd 20ft - AC 14 - Attacks +3 melee - Dmg Masterwork Greateaxe 1d12+1+3
Eşyalar:1. Orc (20gp,scale mail,greateaxe)-2.Orc (22gp,lol gem,potion2x,greateaxe)-kamp lideri: (40gp,Masterwork greateaxe,potion3x)

Eğer kamp aranırsa ağacın arkasında bir çanta bulnur.(1x sleep scroll,15gp,Long sword)

Yolda biraz daha ilerler sabah olmaya yakındır.Oyuncu acıkır.yemeğini yedkiten ve dinlendikten sonra biraz daha ilerler yolun kenarlarından hışırtılar gelmeye başlar bir anda etrafını üç tane Gnoll sarar.İlk olarak Gnoll'lerden birtanesi bütün eşyalarını vermesini ister aksi takdirde öldürüceğini söyler.(Eşyaları versede vermesede Gnoller saldırıya geçecek.)

Gnoll ( 3 ):HD 2d8+2 (11hp) - Spd 20ft. - AC 17 - Attacks +3melee,+1ranged - Dmg Battleaxe 1d8+2;shortbow 1d6
Eşyalar: I.Gnoll ( 15gp,battleaxe,shotbow,20 arrow ) - II.Gnoll ( 10gp,battleaxe,shorbow,10 arrow,silver ring) - III.Gnoll (20gp,battleaxe,shotbow,10 arrow,dagger ( not identify ) )

Dagger ( not identify ) - Dagger +1

Gnoll'leri öldürdükten sonra yoluna devam eder nerseyse Whaloon'a gelmek üzeredir zaten kasabaya uğramak zorundadır erzağı çok azalmıştır.Yol üzerinde yerde yatan bir adam görür.Adam karnında bir yara almıştır.(Onu konuşturmak için bir tane potion içirin) Bunu dün gece kısa saçlı bir drow'un yaptığını söyler ayrıca oyuncuya parlak bir taştan yapılmış ay şeklindeki kolyeyi verir onu Whaloon'daki Ulazi adlı karısına götürmesini ister ve daha fazla dayanamayıp ölür.

Günlük (Journal)
Aldronu öldüren drow öldürülecek
Larinanın verdiği notu Daerlun şehrindeki kardeşlerine götür.
Whaloonda yaşıyan Ulazi adındaki kadına kolyeyi götür.
 
Whaloon Kasabası

Oyuncu Whaloon'a varır.Oyuncuya alış veriş yapması için zaman verin.İlk olarak Yemek yemesi için Han'a yönlendirin.Ulazi hakkında bilgiyi hancıdan alabilir. ( Onun bir yarı elf olduğunu ve iki katlı bir evde kocası ileyaşadığını söyler.Kocası Şehirde Guard olarak çalışmaktadır. ) Handa çıktıktan sonra oyuncuyu Ulazi'yi bulması için yönlendirin.Ulaziyi bulduktan sonra oyuncu kolyeyi versin.Ulazi,telaşlı bir şekilde Ardinarth'ın nerde olduğunu sorar.( Öldüden başka bir sey söylerseniz o görevden oyuncu exp alamaz.) Öldüğünü söylerseniz Ulazi onun yanına götürmenizi isteyecek eğer başak bir cevap verdiyseniz sadece kolyeyi geri alacak vermezseniz size saldıracak.Ardinarth'ın cesedinin yanına götürürseneniz oyuncunun yanına katılmak isteyecek.Çünkü Ulazi geri o değerli kolyeyi geri getirmekle çok büyük bir iyilik yaptığını söyler ve o kolye onun kaderi olduğuna inanır.Oyuncu ve Ulazi bir gün kasabada kaldıktan sonra gece yola çıkarlar.


Günlük (Journal)
Aldronu öldüren drow öldürülecek
Larinanın verdiği notu Daerlun şehrindeki kardeşlerine götür.
Whaloonda yaşıyan Ulazi adındaki kadına kolyeyi götür. ( Tamamlandı ).
 
Manticore Yolu ( Chapter II )

Oyuncu ve Ulazi Whaloon'dan ayrıldıktan sonra Daerlun'a doğru yüyürler Uzun bir yol giderler hala gökyüzünde yıldızlar vardır.Ulazi birden durur ve ilerde birşey olduğunu oyuncuya söyler.üç tane ogre karşılarında görörler Ulazi ne olduğunu anlayamadan bacağına yolun kenarından ağaçların arasından gelen bir ok saplanır ve yere yığılır.

Ogre ( 3 ) HD 4d8+8 ( 26 Hp ) Spd 30ft. AC 16 Attacks +8 melee

Eşyalar: I ve II. Ogre ( greatclub,longspear,42gp ) III. Ogre ( greaterclub ( NI ) , 40gp )

Greaterclub ( not identify ) Greaterclub +1

Ulazi kendini tedavi ettikten sonra yola devam ederler çok fazla geçmeden yolda bir dwarf cesedi görürler.Eşyalar ( battleaxe ( NI ),ring ( NI )

Battleaxe ( not identify ) Battleaxe +2
Ring ( not identify ) Ring of armor +2 armor day 1/2

Ulazi ve oyuncu yollarına devam ederler bir saat kadar yürüdükten sonra ilerden at koşması seslerini sizin olduğunuz yöne doğru geldiğini farkederler.Arabaya saldırırsanız.Dm Ulazi'yi kontrol edebilir. Ulazinin skillleri forumlarda verilmiştir.

At Arabası
Half Orc-Barbarian ( 1 ) , Human-Fighther ( 2 ) , Halfling-Rogue ( 1 )

Arabanın İçindeki Eşylar
Bastard sword +2 , Long sword of dark knight ( Attack 1d10+3 , Ench +3 Spesyal özelliği: İnsanlara sürekli critical vurur. ) , 1000gp , King tears cristal , Broken armors , Short sword of Cormyr 1d8 +3 , Ench +3 , Spesyal özelliği: Immune to level 1-2-3 spells

Half Orc ( Barbarian )
Male half-orc Bbn 6: Hp 70 , Spd 30ft , AC 17 ( Half plate ),Attacks +4 melee +1 ranged.Dmg Greataxe+1 - 1d12+4 ya da Javelin 1d6+2

Human ( Fighther 2X )
Male human Fighr 4 , Hp 45 ,Spd 30ft , AC 20 ( Full palte ) , Attacks +3 melee , Dmg Longsword of dark knight

Inventory:Longsword of dark knight, Ring of protection +1 , Full plate , Food 13 tane

Halfling ( Rogue )
Male halfling rogue 5 , Hp 40 , Spd 35ft , AC 13 (Hide Armor ) , Attacks +3 melee ,Dmg Dagger+1 - 1d6+1+3 Sneak Attack Mxm Dmg 10

Inventory: Hide Armor , Dagger +1 , Amulet of skill ( Sectiginiz skill'e +5 ekliyor )

Ulaziyi bu savaşta öldürün.

Eğer arabaya saldırmazsanız oyuncuyu farketmedikleri sürece durmazlar.Farkederlerse soymak için duracaklardır. ( Her şekilde arabadakiler saldıracaktır. )
Arabayıda hallettikten sonra yola devam ederler yolun yanındaki ağaçlarda değişik tiz sesler gelmeye başlar eğer oyuncu incelemek isterse bunların wisp olduğunu anlar ve wispler saldırır eğer incelemek istezse bir zarar vermezler. ( 4 tane )

Will-O'-Wisp
Hp 40 , Spd fly 50ft , AC 29 , Attacks Shock +14 melee Dmg Shock 2d8 , Immune to spell , Natural invisiblity

eğer wisplerin olduğu yere gitmiş ve onları öldürmüş ise ilerde bir mezar görecek , mezar incelenirse iki mezardan eşya çıkacak
1. Mezar:Axe ( NI ) , Potion Serious Cure +3 ( 6 ) , finger of death spell , Book
Book: Çok eski bir günlük eski elf dilinde yazılmış ( İleride sadece paraya dönüştürülebilir.)
2. Mezar: Greatesword ( NI ) , Heal kit +3 ( 6 ) , helm ( NI )

Axe: Battle axe +3 , Greatsword of Torm Dmg 2d8 +5 ( Bu çok eskiden Torm adına elflerden yapılan bir kılıç efsanelere göre bu kılıçı kullanan kişi Torm'un lütfu sürekli üstünde olurmuş. )

Greatesword Of Torm: 2d8 +5 Ench +5 , blessed , Sadece Lawful good karakterler kullanabilir.

Arabayıda aldıktan sonra Daerluna zaman kaybetmeden varırlar. ( Eğer çıkan yaratıkları yetersiz bulduysanız senaryoyu bozmayacak şekilde ekleme yababilirsiniz. )

Daerlun

İlk olarak dinlenmeleri için onları hana yönlendirmeye çalışın tam hana girerlerken bir yarı elf'in bir insan tarafından kolundan bıçaklandığını görürler.Diyaloğa girerseniz onları ilk başta tersleyen cevaplar verin oyuncu hala konusmakta ısrar ederse bıcak ile kolundan yara alcak ve oyuncunu atağından -1 düşürün.

Human ( Rogue )
Male rogue 4 , Hp 45 , AC 15 ( Leather Armor +1 ) , Attacks +4 melee , Dmg Dagger +2 - 1d6+2+4 , Sneak Attack Mxm Dmg 12

Inventory: Leather Armor , Dagger +2 , 4 Cure Moderate Potion , 64 gp

Bu kurtarma sonucunda 2000xp ve yarı elfin verdiği 1000 gp

Hana girdiklerinide hancıdan potion satın alabilirler. Ama Aldron'un kardeşleri hakkında hiçbir fikri yoktur hatta tanımıyordur. Geceye kadar oyuncuyu dinlendirin.Gece olduğu zaman Hana biri gelir ve bağırarak Troll'ler sehrimizi istila etemeye çalısıyor der bunun üzerine handaki herkes silahlarının ellerine alarak dışarı acele ile çıkarlar.

Burada Trollerin sayısını siz belirleyin Tavsiye edilen Minm 7 Mxm 15

Troll
Hp 63 , Spd 30 ft , AC 18 ( -1 size , +2 dex , +7 natural ) , Attacks 2 claws +9 melee , bite +4 melee Dmg Claw 1d6+6 , Bite 1d6+3 Special Attacks Rend 2d6 +9

Savaş bittikten sonra etraftaki insanlar yaralıları kaldırıp şehir tapınağına götütürüler iki kardeş hakkında bilgi almak için temple'a yönlendirebilirsiniz.Tapınakta bir rahibe ile konuştuğunuzda Aldron'un iki kardeşi güneş batmaya yakın hergün buraya uğradıklarını ve dua ettiklerinden bahseder.Oyucu,Güneş batana kadar şehirde alış veriş yapabilir.Güneş batmak üzere olduğu zaman oyuncu tapınağa gelir ve iki kişi dua ederken görör duaları bittikten sonra iki kardeş ile konuşturun onlara notu verin.Size bu görev sonucunda iki kardeşten birisi oyuncuya 700 gp ve kutsal su dedikleri bir iksirden 3 tane verir ve bunları dikkatli kullanmasını söylerler.

God's Power Potion: +4 Str , +4 Con , +28 hp , süresi 1 gün

Günlük (Journal)
Aldronu öldüren drow öldürülecek
Larinanın verdiği notu Daerlun şehrindeki kardeşlerine götür. ( Tamamlandı )

Daelunda Troller karsısında iyi savastığınız için şehir yetkilisinden birkaç gün daha burada şehir koruyucusu olarak durma teklifinde bulunur kabul ederse karsılığında günde 500 gp verecekler.Kabul ederse gece Trollar saldıracak etmezse diyalogdan sonra hemen Troller saldırıya geçecek.
Şehirde yürürken oyuncunun, biraz ilerde kurtardığı yarı elfin ,pelerinli gizemli birisyle konuşuyor olması dikkatini çekecek.Eğer oyuncu dikkat çekmeden onları dinlerse Bu gizemli adamın bir drow olduğunu Immersea'den geldiğini ve yüzüğün verildiğine dair bir takım söz duyacak ve ardından gizemli adam saniyeler içerisinde karanlığa karışacak.Eğer yanlarına giderse kadın ( yarı elf ) çok hızlı bir biçimde sokakların arasından kaçmaya başlayacak. ve oyuncu sözleri duyamamış olacak.Bir şekilde kadını oyuncuya yakalatın ve sözleri anlatın. ( Larina'nın bir insan olmadığını büyü ile gizlenmiş Larael adındaki bir dişi drow olduğunu söyleyecek. )

Oyuncu bu bilgiyi aldıktan sonra oyunu sonlandırmak için yapması gereken Larinayı ( Larael Ar'zur ) bulmak ve yüzüğü ondan geri almaktır.

Günlük (Journal)
Larael Ar'zurdan yüzük geri alınacak.

Thunder Mountains

Son bilgileri öğrenikten sonra Underdark girişinin nerde olduğunu öğrenmek için oyuncuyu bi şekilde Tapınağa yönlendirin.Tapınaktan bir rahibe tarafından bu tür coğrafi bilimlerle ilgilenen biri olduğunu öğrenecek ve yerini söyleyecektir.Küçük bir kulübede yaşayan Rexar adındaki coğrafyacı oyuncuya 90000 altın karşılığında size Underdark'ın bütün giriş,çıkış ve kısa yollarını göstereceğini teklif edecektir. ( Mezardan çıkan eski kitabı verirse para vermesine gerek kalmayacaktır.Kitap eski bir tanrının elinden yazılmıştır. ) Oyuncu kitabı verdikten sonra ona en yakın girişin ve en kısa yol olan Thunder dağlarının kuzeyinde olduğunu söylecektir.Zaman kaybetmeden oyuncuyu yola çıkarmaya çalışın.

Oyuncu Daerlun'da çıktı ve Thunder dağlarına doğru yürüyor sağsağlim bir şekile dağlara varır.Önüne bir patika vardır başka bir gidiş yolu olmadığı için mecbur oyuncu dağlara patika yolunu kullanacaktır.Gece olur yemek yemesi için zaman tanıyın ama kesinlikle uyutmayın.Dinlendikten sonra patika yolunda ilerlemeye devam eder biraz ötede birilerinin leş yediğini görür ve düşmanlar oyuncuyu hemen farkeder.

Umber Hulk ( 3 )
HD: 8d8+32 ( 68hp ) Spd, 20ft, AC:17, Attacks: 2claw +11melee ,bite +9melee, Dmg: Claw 2d4+6, bite 2d8+3

Search ederse taşların altından mor renkli bir taş bulacaktır. ( Kılıçlara + 7 fire dmg ekler.Sadece tek bir kılıça enhance yapılabilir taşın adı mor alevdir ve yalnızca karanlık yerlerde kullanılabilir.)

Oyuncu patikadan yoluna devam eder patika yol artık büyümeye başlamıştır.Gece her zamankinden daha faklıdır daha karanlıktır.Biraz daha ilerleyince havada kanat sesleri duymaya başlar.Oyuncu havaya baktığınında bunu bir black dragon olduğunu anlayacaktır.Savaş artık kaçınılmazdır ve Ejderha ile savaşa girer.

Adult Black Dragon ( Özellikleri çok uzun olduğundan dolayı yazamıyorum.Monster Manual kullamanızı tavsiye ederim. )

Dragon öldükten sonra oyuncu derisini dişlerini gibi şeylerini toplayabilir.Etraf bir ölüm sessizliği ile susmuştur.Böcek sesi dahi gelmiyordur.Oyuncu yürüdükçe çıkan ayak sesleri onu ürpertiyordur.Biraz daha ilerledikten sonra yerde çürümüş drow cesetlerine rastlar ve biraz daha ilerde bir mağara görür.Oyuncu mağaraya girerse Hill Giant sorgusuz sualsiz yemeek diye bağırarak saldıracaktır.

Hill Giant
HD: 12d8+48 ( 102 hp ), Spd: 40ft, AC: 20 ( -1 size,-1dex,+9 natural ),Attacks:Huge greateclub+16/+11 melee or rock+8/+3 ranged, DMG: 2d6+10 or rock 2d6+7

Mağarayı ararsanız bir sandık ve içinden 9 tane serious wounds cure çıkacak.

Oyuncu bu ilerlemeye devam eder ve Rexar'ın söylediği girişe varır.

 
Underdark ( Final Chapter )
Underdark'a oyuncu iner etraf karanlık ve küf kokusu vardır.İlerledikçe etraf birazda olsa aydınlanır.Yukardan akan sarkıtlar ölümün habercisi gibidir.Oyuncu ilerde su birikintisi görür etrafında 3 tane minotaur su içmektedir oyuncu yoluna devam etmesi için onları öldürmelidir.

Minotaur ( 3 )
HD: 6d8+12 ( 39hp ), Spd: 30ft, AC: 14, Attacks: huge greateaxe +9/+4 melee,gore +4 melee, DMG: Huge greataxe 2d8+4,gore 1d8+2

Bu savaşta çıkan gürültü sonucunda tavan kısmındaki bir mağaradan bir hırıltı sesi gelir ve bu ses kendini belli eder dışarıya çıkar bu bir ancient red dragon'dur biraz daha ilerde tavandan sarkan çok büyük bir sarkıt vardır onu bi şekilde dragon'un kafasına düşürerek öldürebilirsiniz.Bu savaştanda sağsağlim çıktıktan sonra underdark'ın dehlizlerinde ilermeye devam eder karşıdan iki ses duyar bunların bir drow olduğunu anlar ama saklanması için artık çok geçtir çünkü devriye gezen drowlar dragon'u duymuştur ve savaşa girilir bu drowların hepsi kadın ve warrior'ur.

Inventory:Master drow sword: 1d8+3 Ench +5,Darkness scroll,2 tane long sword +2,3 tane light crossbow+3,100 bolt

Oyuncu yoluna devam eder karşısına iki tane yol ayrımı çıkar fakat bunların bir tanesi girilmeyecek kadar dardır.Oyuncuyu geçemediği için diğer yolu seçer ilerler ve ayaklarının yanından küçük örümcekler geçer bu cümleyi oyuncuya uyarı olarak söyleyin ve karşısına ikişerli gruplar halinde 14 tane phase spider çıkarın.

Phase Spider ( 14 )
HD: 5d10+15 ( 42hp ),Spd: 40ft,AC: 15,Attacks: bite +7 melee,Dmg: bite 1d6+4 and poison

Örümcekleri öldürdükten sonra dehlizden çıkar ve etraftaki koku mide bulandırıcıdır.Bir kadın çığlığı sesi duyar.Oyuncu o yöne doğru giderse karşısında 2 tane mind flayer ve birde ölü kadın bedeni görür.

Mind Flayer ( 2 )
HD:8d8+8 ( 44 hp ), Spd:30ft, AC:15 , Attacks:4 tentacles +8 melee, Dmg: tentacle 1d4+1

Inventory:Serious wounds cure, Ring of lower damage ( karşının saldırısından -5 dmg düşürür. )

Mind flayerlarıda hakladıktan sonra yola devam eder ve artık çok büyük bir alana gelmiştir.Bir dişi drow'un Gray Renderla savaştığını oyuncu farkeder. ( Savaşın bitmesini beklerse drow renderi öldürecektir.Eğer savaşa katılmak isterse renderi oyuncuya saldırtın ama drow o bölgede tutun bir yere ayrılmasın.Oyuncu bunları yapmayıp drow'a saldırırsa daha kadının yayına koşarken render'ı öldürtün. )
Oyuncu drow ile diyaloğa girer dişi drow oyuncunun kim olduğunu bilir ve: seni aptal bir görev için kendini birçok tehlikeye soktun ve bu aptallığının sonucunu çekeçeksin der ardından yüzüğü arıyorsan o bende artık beni engelleyemezsin tüm underdark kontrol altımda diyerek konuşmayı bitirir.Etraftan bir çok drow çıkar.Larael onlara durmasını emreder ve bu savaş sadece onla benim aramda olacak biraz eylenmek istiyorum der.Oyuncu savaşa girer. ( Larael'in canı azaldığında yanda bekleyen drowlardan iki tanesini saldırtın drowların toplam sayısı 60 tanedir bu iki drowu öldürdükten sonra Larael'in canı tam bir biçimde geri savaşa dönecektir. )

Larael ölür ve yüzüğü parmağından alın 975000 exp yüzüğü taktığınız zaman kazanacaksınız.

Günlük (Journal)
Larael Ar'zurdan yüzük geri alınacak. Tamamlandı

Oyuncu, Underdarktan çıkıp geri şehri olan Luskan'a döner bu olan olaylardan Faerun'un haberi olmasada Aslında tüm tanrıları, şehirleri, Canlıları ve yeryüzünü kurtarmıştır.


Evet ilk yayınlanan Türkçe senaryo :) Eğer senaryo sizi tam olarak tatmin etmedi ise şehirlerde yada yolllarda senaryoyu bozmayacak şekilde küçük questler koyabilir ve oyuncu(ların) önüne daha fazla yaratık çıkarabilirsiniz.Kafanıza takılan, hatalı gördüğünüz yer yada tavsiyeniz olursa Sitemizin forum bölümündeki Senaryolar başlığında olan yere yazı bırakabilirsiniz.İki kere gözden geçirdim ama hatalı olduğum yerler olabilir.Ayrıca elinizde kesinlike bulunması gerekenler: Forgotten Realms Campaing Settings ve Monster Manual I
 
Güzel hepsini okumadım zamanım olunca okuyacam şuanlık bi göz gezdirdim
Neyse sağolasın
Boş olduğumda tam okuyacam hayırlısıyla
 
ıyı olmus guzel bı hıkaye
 
Senaryo için sağol + rep :)
 
+rep ha?? başka insanların emeğini başka siteswn kopyalayıp yapıştırmak ne zamandan beri emek oldu? bu konu eski ama nette dolanırken gördim bu senaryonun sahibi benim ve www.frpnet.net sitesinde yayınlamıştır ayrıca yaptığının suç olduğunun farkındamısın? sitenin altında izinsiz başka hiçbiyerde kullanılamaz yazıyor direk hiçbişey değiştirmeden kopyalamışsın yazık sana.... emek hırsızlarına fazladan rep verenlerede yazık bu olayı frpnet sitesinin admini ile görüşcem kendisi ilgilenir.
 
Kimin yaptığını bilmiyorum ama biz bunu 6 ay önce oynuyorduk güzel bir senaryo.Bir gerçekde var ki bunu sen yazmış olamazsın çünkü eski bir senaryo bu
 
kendin yazsaydin +rep verirdim. bu sahtecilik milletimizde yayginlasiyo. zararli bisey ama. yaraticiligin nerde????????????????
 
Geri
Üst