1001Design
330i ///M3 Design
Tayvanlı ünlü şarkıcı Xiao Gang, 'Turkey in Blue' adıyla çıkaracağı albümünün yine aynı adla kendi bestelediği ve albümüne adını verdiği şarkısının video klibini çekmek üzere Türkiye'ye geldi.
Xiao Gang
Klibin çekimi 5-9 Eylül tarihleri arasında İstanbul, Fethiye ve Bodrum'un tarihi ve turistik yerlerinde yapılacak. Çekim ekibinde 15 kişi yer alıyor. Türkiye'ye giderken Pekin Havaalanı'nda Türk basın mensuplarına bir açıklama yapan Xiao, Türkiye'yi çok sevdiğini ve doğal güzellikleri ve insanlarında çok etkilendiği bu ülkede böyle bir çalışmayı yapmaktan büyük mutluluk duyduğunu söyledi. Söz konusu albümün eylülün ikinci yarısında piyasaya çıkacağı ve ilk etapta Tayvan ve Hong Kong'da 300 bin, ana kıta Çin'de de 300 bin olmak üzere toplam 600 bin adet basılacağı belirtildi. Albümün CD kapaklarında dev Sultan Ahmet Camii resmi ile THY'nin ve sponsor acentenin bilgileri yer alacak. Albümün Çin genelindeki yaklaşık 600 televizyon programında 1 ay içinde yayınlanması ve yaklaşık 100 milyondan fazla kişi tarafından internette ziyaret edilmesi bekleniyor. THY Çin Müdürü Melih Topuz, bu organizasyonun iki ülke arasında kültürel köprü görevi yapacağından, THY olarak bundan da büyük memnunluk duyduklarını aktardı. Osman Erol, Pekin
Xiao Gang
Klibin çekimi 5-9 Eylül tarihleri arasında İstanbul, Fethiye ve Bodrum'un tarihi ve turistik yerlerinde yapılacak. Çekim ekibinde 15 kişi yer alıyor. Türkiye'ye giderken Pekin Havaalanı'nda Türk basın mensuplarına bir açıklama yapan Xiao, Türkiye'yi çok sevdiğini ve doğal güzellikleri ve insanlarında çok etkilendiği bu ülkede böyle bir çalışmayı yapmaktan büyük mutluluk duyduğunu söyledi. Söz konusu albümün eylülün ikinci yarısında piyasaya çıkacağı ve ilk etapta Tayvan ve Hong Kong'da 300 bin, ana kıta Çin'de de 300 bin olmak üzere toplam 600 bin adet basılacağı belirtildi. Albümün CD kapaklarında dev Sultan Ahmet Camii resmi ile THY'nin ve sponsor acentenin bilgileri yer alacak. Albümün Çin genelindeki yaklaşık 600 televizyon programında 1 ay içinde yayınlanması ve yaklaşık 100 milyondan fazla kişi tarafından internette ziyaret edilmesi bekleniyor. THY Çin Müdürü Melih Topuz, bu organizasyonun iki ülke arasında kültürel köprü görevi yapacağından, THY olarak bundan da büyük memnunluk duyduklarını aktardı. Osman Erol, Pekin
zaman.com.tr