1001Design
330i ///M3 Design
Türkler günde 4.4, yılda 67 gün müzik dinliyor. Sony Ericsson tarafından 12 ülkede 4 bini aşkın kişi üzerinde yapılan araştırmanın sonuçlarına göre, Türkler’in yüzde 26’sı müzik duyduğu zaman biriyle çıkmak istiyor. Yüzde 18’i ise iş değiştirmeyi düşünüyor.
Sony Ericsson’un ’Müzik Monitör’ adlı araştırmasının sonuçları önceki akşam Sony Erricson’un yeni modeli W880i’nin tanıtımı için düzenlenen gecede Sony Ericsson Pazarlama Müdürü Oben Tezel tarafından açıklandı. Araştırmada ortaya çıkan ilginç sonuçlar şöyle:
Kadınlar erkeklere kıyasla müziğin gücünden daha fazla etkileniyorlar. Sorulara cevap veren beş kadından biri (yüzde 21) özellikle çok duygusal bir şarkı dinledikten sonra sevgilisinden ayrılmış. (Erkeklerin yüzde 17’sine kıyasla).
Müzik kadınların çekici ve hiç tanımadıkları erkeklerle flört etmelerine sebep oluyor. Bu sayı katılanların üçte birini (yüzde 35)’ini oluştururken, katılan erkeklerin yüzde 29’u aynı şekilde etkilenmişler.
Endonezya’dan Hindistan’a, Türkiye’den Norveç’e genç olsun yaşlı olsun büyük bir çoğunluk müziğin rahatlattığı (yüzde 79) ve mutlu ettiği (yüzde 77) konusunda hemfikir.
Kadınlar bir şarkıyla kendilerini daha fazla kaybetmek eğilimindeler. (kadınların yüzde 43’üne kıyasla erkelerin yüzde 36’sı).
Aynı zamanda kadınlar müzik dinlerken daha duygusal oluyor. Duygusal bir şarkı, ankete katılan iki kadından (yüzde 50) birini ağlatıyor. Öte yandan dört erkekten biri (yüzde 23) göz yaşlarına teslim oluyor.
Gözyaşlarını kuruladıktan sonra, erkeklere kıyasla daha çok sayıda kadın neşeli bir melodi duyunca yerlerinden kalkıp dans etmeye başlıyor. (Ankete katılan kadınlardan yüzde 59’una karşılık erkeklerin yüzde 38’i.)
Sony Ericsson’un ’Müzik Monitör’ adlı araştırmasının sonuçları önceki akşam Sony Erricson’un yeni modeli W880i’nin tanıtımı için düzenlenen gecede Sony Ericsson Pazarlama Müdürü Oben Tezel tarafından açıklandı. Araştırmada ortaya çıkan ilginç sonuçlar şöyle:
Kadınlar erkeklere kıyasla müziğin gücünden daha fazla etkileniyorlar. Sorulara cevap veren beş kadından biri (yüzde 21) özellikle çok duygusal bir şarkı dinledikten sonra sevgilisinden ayrılmış. (Erkeklerin yüzde 17’sine kıyasla).
Müzik kadınların çekici ve hiç tanımadıkları erkeklerle flört etmelerine sebep oluyor. Bu sayı katılanların üçte birini (yüzde 35)’ini oluştururken, katılan erkeklerin yüzde 29’u aynı şekilde etkilenmişler.
Endonezya’dan Hindistan’a, Türkiye’den Norveç’e genç olsun yaşlı olsun büyük bir çoğunluk müziğin rahatlattığı (yüzde 79) ve mutlu ettiği (yüzde 77) konusunda hemfikir.
Kadınlar bir şarkıyla kendilerini daha fazla kaybetmek eğilimindeler. (kadınların yüzde 43’üne kıyasla erkelerin yüzde 36’sı).
Aynı zamanda kadınlar müzik dinlerken daha duygusal oluyor. Duygusal bir şarkı, ankete katılan iki kadından (yüzde 50) birini ağlatıyor. Öte yandan dört erkekten biri (yüzde 23) göz yaşlarına teslim oluyor.
Gözyaşlarını kuruladıktan sonra, erkeklere kıyasla daha çok sayıda kadın neşeli bir melodi duyunca yerlerinden kalkıp dans etmeye başlıyor. (Ankete katılan kadınlardan yüzde 59’una karşılık erkeklerin yüzde 38’i.)
hurriyet.com.tr