HeLLSPoRT
нα¢кнєℓℓ ѕρσя ѕσяυмℓυѕυ
YEŞİLÇAM TARİHİNİN EN EROTİK SAHNELERİ
SON 25 YILA DAMGASINI VURAN EROTİK SAHNELER
Kimi tartışma yarattı kimi çok beğenildi. İşte Yeşilçam'ın son 25 yılına damgasını vuran erotik sahneler.
KUPA KIZI
Yönetmenliğini Başar Sabuncu'nun üstlendiği filmin başrollerinde Müjde Ar, Tarık Tarcan, Selçuk Özer vardı. Bunuel'in Gündüz Güzeli filminin bir tür yerli uyarlaması olan Kupa Kızı, cinselliği, kocası yerine başkaları ile paylaşan bir genç kadının öyküsünü anlatıyor.
DUL BİR KADIN
Atıf Yılmaz'ın unutulmaz filmlerinden olan Dul Bir Kadın'ın kahramanı kocasını yıllar önce kaybeden ve kızıyla birlikte yaşayan Suna adlı bir kadın. Suna günün birinde arkadaşının dükkanında Engin'i tanır ve hayatı değişir. Müjde Ar, Yılmaz Zafer, Nur Sürer filmin başrollerini paylaşıyordu.
YEŞİLÇAM TARİHİNİN EN EROTİK SAHNELERİ / 4
ASILACAK KADIN
Yine başrolünde Müjde ar'ın yer aldığı bu film Danıştay kararıyla gösterim izmi almıştı. Pınar Kür'ün romanından uyarlanan film, ocuk yaştaki karısını gençlerin ilgisini çekmek için kullanan, onları izleyen sapık eğilimli bir kocayı anlatıyor. Yalçın Dümer ve Müjde Ar başrollerde.
YEŞİLÇAM TARİHİNİN EN EROTİK SAHNELERİ / 5
MİNE
Türkan Şoray'ın o yıkılmaz kanunlarını bir kenara kaldırdığı sayısı filmlerden biri. ürkan Şoray ve Cihan Ünal'ın başrolleri paylaştığı filmin yönetmeni Atıf Yılmaz.
BİR YUDUM SEVGİ
Atıf Yılmaz imzasını taşıyan bir başka film daha. Atıf Yılmaz bu defa şehrin varoşlarında yaşayan bir kadının mücadelesine çeviriyor kamerasını. Aygül, dört çocuğunu işsiz güçsüz, hayırsız kocasının yardımını görmeden büyütmeye çalışan mutsuz bir kadın. İş başa düştü diyerek bir fabrikada çalışmaya başlar ve bu onun bilinçlenme sürecinin ateşleyicisi olur. İşe yaramaz kocasını terk eder, çocuklarını alıp başka bir eve taşınır ve bu arada söylentilere aldırış etmeden fabrikadaki işi bulmasına aracı olan adamla yakınlaşmaktan kaçınmaz. Hale Soygazi ve Kadir İnanır başrollerde.
KADININ ADI YOK
Atıf Yılmaz'ın imzasını taşıyan film Duygu Asena'nın kitabının bir uyarlaması. Başrollerini Hale Soygazi, Aytaç Arman, Tarık Tarkan, Şahika Tekand'ın paylaştığı filmde Yılmaz, bir kadının erkek dünyasında yer edinmesini anlatıyordu.
BEZ BEBEK
Kızıyla birlikte kasabadaki bağ evinde yalnız yaşayan genç bir kadın bir gün tanıştığı bir adam sayesinde kadınlığını yeniden yaşamaya başlar. Filmin baş kadın oyuncusu Hülya Koçyiğit.
YEŞİLÇAM TARİHİNİN EN EROTİK SAHNELERİ / 9
FİRAR
Şerif Gören'den başrollerinde Hülya Koçyiğit ve Talat Bulut'un yer aldığı bir film. İki çocuklu Ayşe, metres oturduğu kocasını, nikâh kıymayıp oyaladığı için öldürür. Tutukevinde, kaçmak için topal gardiyanla ilişki kurar ve erkeksizlik nedeniyle onunla birlikte olur...
YEŞİLÇAM TARİHİNİN EN EROTİK SAHNELERİ / 10
CAZİBE HANIM'IN GÜNDÜZ DÜŞLERİ
Karşı cins ilişkilerden korkan bir annenin kızı olan Cazibe evlenme yaşını çoktan geçmiştir. Cazibe, kızını erkeklerin cinsel tacizlerinden koruduğunu düşünen annesi Fürüzan Hanım ve genç kızlığından beri kendisine aşık olan dayısı Tamburi Behçet ile birlikte aynı evde yaşamaktadır.Baskılar nedeniyle gençliğinin en güzel günlerini yaşayamayan Cazibe çıkış yolu olarak hayal kurmayı seçer. Yaşamadığı aşkların hep düşlerini kurar;Cazibe’nin düşlerinin baş kahramanı ise onun lise aşkıdır. Bir gece saklanmak için Fürüzan Hanım’ın evine gelen Kürşat bir anda Cazibe’nin hayalindeki kahraman olur. Kendisini kapattığı düş odası Cazibe için, günün en mutlu saatlerini geçirdiği bir oyun evi gibidir. Senaryosunu Macit Koper'in yazdığı yönetmenliğini İrfan Tözüm'ün üstlendiği filmin başrollerinde Hale Soygazi, Uğur Polet ve Macit Koper vardı.
YEŞİLÇAM TARİHİNİN EN EROTİK SAHNELERİ / 11
GECE, MELEK VE BİZİM ÇOCUKLAR
Atıf Yılmaz'dan bir unutulmaz film daha. 20 yaşlarında alımlı bir kadın olan Serap sokaklarda hayat kadını olarak çalışır. Günün birinde kendisi gibi sokaklarda büyümüş olan Hakan ile tanışır. iki genç birbirlerine aşık olurlar. Ama Serap bir süre sonra Hakan'ı yaşlı ve zengin bir eşcinselle de birlikte olduğunu öğrenir. Filmin iki başrol oyuncusu Derya Arbaş ve Uzay Heparı genç yaşta hayata veda etti.
EĞRETİ GELİN
Türk sinemasının kadın sorunlarına en çok eğilen yönetmeni Atıf Yılmaz'ın ölmeden önce çektiği son film. Nurgül Yeşilçay ve Onur Ünsal'ın başrollerini paylaştığı film, Ege bölgesinin bazı illerinde geçmişe ait bir gelenekten esin kaynağını alıyordu.Filmde Yeşilçay, evlenme çağına gelen erkekleri eğitmekle görevli "eğreti gelin" dinelin bir genç kadını canlandırıyordu. Aslında geleneklene aykırı olduğu halde eğittiği gence aşık olunca da olaylar beklenilmedik şekilde gelişiyordu.
BERLİN İN BERLİN
Yönetmenliğin Sinan Çetin'in yaptığı Berlin in Berlin filminde kocasını kaybeden bir kadını canlandıran Hülya Avşar'ın kendini tatmin ettiğ ibu sahne çok konuşulmuştu.
YAŞAMIN KIYISINDA
Fatih Akın'ın yönettiği filmde Nurgül Yeşilçay ile Patrycia Ziolkowska'nın bu öpüşme sahnesi de çok konuşulmuştu.
YEŞİLÇAM TARİHİNİN EN EROTİK SAHNELERİ / 15
ZEYNEP'İN 8 GÜNÜ
Cemal Şan'ın yönettiği filmde Fadik Sevin Atasoy'un rol aldığı sahneler çok konuyulmuştu. Film, takıntı seviyesinde düzenli bir hayat süren, kendine ait bir dünya kurmuş ve dışarıya kendini tamamen kapatmış, tek başına yaşadığı her günü birbirinin aynı olan Zeynep'in öyküsünü anlatıyor. Bir akşam arkadaşının doğum günü için gittiği barda otururken, bara gelen ve müziğe kendisini kaptırıp dans eden Ali adında bir gençle tanışır ve bu andan itibaren Zeynep’in hayatında beklenmedik değişikler olmaya başlar...
YEŞİLÇAM TARİHİNİN EN EROTİK SAHNELERİ / 16
MUM KOKULU KADINLAR
Yönetmenliğini İrfan Tözüm'ün üstlendiği film bir anlamda Hande Ataizi'ni de sinemaya armağan etti. Filmdeki iyi oyunu Ataizi'ne bir de ödül getirmişti. Ataizi 1996'da Yasemin Alkaya ile en iyi kadın oyuncu dalında Altın Portakal ödülünü paylaştı.