SiHiRBaZ OLmAK İsTeyeNLeR...KaÇıRMaYıN!! :)

kRuMp

murcielago
Katılım
24 Kas 2007
Mesajlar
3,560
Reaction score
0
Puanları
0
Konum
administration of justice
Sihirbazlık....Kankalar işte arkadaşlarınıza yutturabileceğiniz güzel ve ilginç numaralar :smiley20: buyrun...

1- Asansör Yüzük

Paketleme lastiği ve seyirciden ödünç alınan bir nikah yüzüğü ile müthiş eğlence...

ETKİ: Lastik halka alınır, bir noktasından koparılıp "lastik ip" haline getirilir. İzleyicilerden bir adet nikah yüzüğü alınır ve lastiğe asılır. Yüzük lastik üzerinde yukarı yükselmeye başlar...

GEREÇLER: Fazla kalın olmayan paketleme lastiği ve ödünç alınan nikah yüzüğü.

YÖNTEM: Hile neredeyse kendi kendine çalışır. Aslında sihir lastiğin kendisindedir ama övgüyü siz alırsınız. Lastik halkayı koparın. Şimdi uzun bir lastik ipiniz oldu. Nikah yüzüğünü ödünç alın. Yüzüğü lastik ipe geçirin ve lastiği iyice gerin. Lastiğin önemli bir kısmı sol avucunuzda izleyicilerin görmeyeceği biçimde saklı olmalıdır. Yüzüğü sağ elinize yakın tutun ve ellerinizi lastik ip yatay konuma gelecek şekilde aynı seviyeye getirin. Şimdi sağ elinizi yükselterek yüzüğün sol elinize doğru düşmesini sağlayın. Sol elinize iyice yaklaştığı anda, sol avucunuzda gizlediğiniz lastik bölümünü baş parmak ve işaret parmağınız arasından serbest bırakmaya başlayın. Yüzük yukarı doğru çıkmaya başlayacaktır...Yüzüğü ve bir anı olarak da lastik ipi verin ve alkışlar eşliğinde izleyiciyi selamlayın...


2- Pantolon Cebim Delinmiş

Arkadaş meclislerinde yapılacak bu numaranın hilesindeki basitliği küçümsemeyin, çalışacaktır...

ETKİ: Bozuk para ödünç alınır ve üzerinin işaretlenmesi sağlanır. Delik pantolon cebiniz yüzünden sürekli para kaybettiğinizi söyleyerek işaretli parayı pantolon cebinize atarsınız. "Tüh... Delik bu cebimde değilmiş" diyerek diğer ayağınızı kaldırırsınız ve izleyicinize işaretli parayı uzatırsınız.

YÖNTEM: Fazladan bir bozuk paraya ihtiyacınız var. Bir çok kişi üzerinde bozuk para olabilir. Bozuk para isterken gizli paranıza eşdeğer olanı istemeyi unutmayın. Boş bir anda, bozukluğu gizlice sol ayağınız altına saklayın. Çorabınızı düzeltin örneğin.

Sonra, izleyicilerden birinden üzeri işaretlenmiş bozukluğu alın ve sağ pantolon cebinize atıyormuş gibi yapın, bozuk para sağ avucunuzda gizli kalsın. Sağ ayağınızı sanki bozuk paranın deliği bulup aşağıya düşmesini sağlamak istiyormuşsunuz gibi sallayın. Sonra "Tüh... Delik bu cebimde değilmiş" diyerek sol ayağınızı kaldırın. Eğilerek parayı alın ve avucunuzda işaretli para ile yer değiştirin. Bu kadar basit...



3- Seyahat Eden Küller

Arkadaşlarınızın çığlık atmasını istiyorsanız bu numarayı mutlaka öğrenin. Bu numaranın en zevkli yanı, oyun başlamadan önce gerçekleştirilen "kirli işler" dir. Tüm yapmanız gereken, oyunun sunuluşuna konsantre olmanızdır. Dahası sihir, izleyicinin avuçlarında gerçekleşir. İnsanı kendi ellerinde oluşan gizemli bir olay kadar şaşırtan bir başka şey yoktur. Yüzlerce kez uygulasanız da karşılaşacağınız reaksiyonun size sunacağı keyif azalmayacaktır.

ETKİ: İzleyicinin sol avuç içine bir tutam kül konur. Her iki avucunu kapaması ve el iç kısımlarının yere bakması sağlanır. Bir kaç sihirli el hareketlerinden sonra izleyicinin avuçlarını açması istenir. Küllerin bir avuçtan diğerine de bulaştığı görülür...

GEREÇLER: Kül dolu kül tablası..Sigara külleri "taze" olmalıdır. En fazla 1 saatlik. Taze küller deriye daha iyi yapışır.

YÖNTEM: En iyi hazırlık anı, oyuna başlamadan hemen önceki andır. En iyi mekan, kül tablasının bulunduğu bir masada ya da bir barda oturarak oyunu gerçekleştirmektir.

İlgisiz bir tavırla kül tablasını bir noktadan diğerine doğru hareket ettirin. Bunu yaparken orta parmağınızla küllere dokunarak bir parça külün orta parmak ucuna yapışmasını sağlayın.

Bunu başardıktan hemen sonra oyuna başlamayın, bir beş dakika kadar bekleyin. Parmağınızla hiç bir yere dokunmayın. Ayrıca elinizi sakın masa üzerine götürmeyin, kül parçacıkları masa üzerine dökülebilir ve oyunu berbat edebilir. Örneğin, bileğiniz masa kenarında eliniz boşluğa bakar durumda olsun. Ellerinizin ve parmaklarınızın gayet doğal görünmesine dikkat edin.

Hazır olduğunuzda oyunu yapacağınız kişiye "Ellerini böyle tut" derken, kollarınızı bel seviyesinde getirin. Avuçlarınız yere bakarken, rahat ve gevşek olsun. Parmaklarınız izleyiciniz doğrultusunda olacaktır. Bu noktada ellerin gevşek olması gerekir, aksi halde parmak uçlarınızdaki küllerin görülme tehlikesi vardır.

İzleyici hareketlerinizi takip edip uygularken ellerini tutun ve hemen izleyicinin sağ ve sol ellerini düzeltiyormuş gibi yapıp bir kaç santim yukarı kaldırın. Baş parmaklarınız izleyicinin elinin üstündeyken, diğer parmaklarınız yumuşak bir şekilde avuç içlerini bastırsın. Böylelikle sağ orta parmak uçlarındaki küller izleyicinin sol avucu içine geçecektir.

Sağ parmaklarınız ve sol parmaklarınız aynı anda avuç içlerine aynı anda dokunduğu için izleyici tarafından masum bir "ellerini düzelt" hareketi olarak algılanacaktır. Bu arada "öyle değil, böyle.." demeyi de unutmayın.

Oyunun bu kısmını yakın bir arkadaşınızla sürekli olarak deneyin. "Ellerini böyle tut" ile başlayıp, "öyle değil, böyle.." hareketi beş saniye içinde gerçekleştirilmelidir.

Hayret verici bir şekilde hile tamamlanmıştır. Geri kalanı rol kesme ve sunuş kalitesine kalmıştır. İzleyici hilenin başladığından habersizdir. (Haksızlık değil mi?).

İzleyiciye "Şimdi ellerini sıkmadan yumruk haline getir" derken, her iki elinizi yavaşça kapayın. Yumruğun sıkı olmaması gerekir aksi halde izleyicinin avucundaki külleri parmaklarına sıvanacaktır. Parmakların avuç içine değmemesine dikkat edin. İzleyici sizin hareketlerinizi taklit ettiğinden dikkatinizi ellerinize yoğunlaştırın o da ellerinize konsantre olsun.

İzleyici sizi taklit ettikten sonra sağ orta parmağınızla kül tablasından bir parça kül alın ve sorun "seç bakalım sağ mı sol mu?".

Yanıt "sağ" olursa "Tamam, o halde sağ elini çevir ve avucunu aç" deyin.

Yanıt "sol" olursa "Tamam, o halde sol elini kapalı tutarak sağ elini çevir ve avucunu aç" deyin.

Gördüğünüz gibi masum izleyicinin hiç bir şansı yok. Mutlaka sağ avucunu açması sağlanacak.

Sağ avuca biraz önce aldığınız külleri sürün. Bir mendil alın ve ellerinizi silin. Böylelikle izleyici ellerinizin temiz olduğuna ikna olsun. Bu noktadan sonra oyunun sonuna kadar hiç bir şekilde izleyiciye dokunmayın.

"Avucunu kapa ve ters çevir" dedikten ve bir kaç sihirli hareket ve sihirli sözden sonra "sağ avucunu aç" deyin. Evet "sağ" avucunu. Burada "sihirbazın başı dertte" espirisini uygulayacağız. Avuç açıldığında küller görünecektir. Bu noktada biraz bozulmuş numarası yapabilirsiniz. Sihirli sözlerin eksik kaldığı bahanesiyle sağ avucu tekrar kapattırın, yeni sözleri söyledikten sonra önce sağ sonra sol avucun açılmasını söyleyin. İzleyici sol avucunda külleri gördüğünde çığlığı basacaktır.


4- Kes-Birleştir

Bir diğer basit ama etkili oyun. Bol bol pratik yapmadan gösteriyi denemeyin...

Yaklaşık 20cm uzunluğunda bir ipe ihtiyacınız var. İpi sol elinizde tutun. İpin alt ucunu sağ elinizle alın ve sol baş ve işaret parmaklarınızın arasında tutarak bir halka oluşmasını sağlayın. Sağ elinizle ipi izleyici tarafındaki orta noktasından tutup sol elinizin arkasına doğru götürün. Halkanın ortasını avucunuza doğru götürürken, sol avucunuzu siper edip, baş parmağınızla ipin avucunuza yakın bölümüne takın ve çekin. Yapmak istediğimiz, ipin avucunuza yakın kısmından ikinci bir halka oluşturmak. İzleyici biraz önce sol elinize doğru götürdüğünüz halkanın orta kısmını sol elinizde tutuyormuşsunuz zannedecektir. Oysa gerçek orta kısım avuçta saklı, elin üstünden görünen kısım sahte orta noktadır. Sahte orta kısım kesilecek "kısa" ip parçasıdır. Halkayı kesin ya da izleyicilerden birine kestirin. Şimdi yeni kesilmiş uçları tutarken diğer "sağlam" uçları sallandırın. Burada hilenin fark edilmemesi için özen göstermeniz gerekir. Kesik uçları düğümleyin ve "ipi eski haline getirdiğinizi" söyleyin. İzleyiciler başaramadığınızı söyleyip gülerken, ipi iki elinizle yumak haline getirin. Düğümlü kısa parçayı bir elinizde gizlerken diğer elinizle uzun parçanın bir ucundan tutun ve ipi sallandırın. Şimdi başardınız.


5- Sonuç Bulmak

Yine bir arkadaşınıza 'üç' basamaklı ve rakamları birbirinden farklı bir sayı yazmasını isteyin. Sonra bu sayının tersini (yani sayı 'abc' ise 'cba') yazmasını söyleyin. Büyük olandan küçük olanı çıkarmasını da isteyin. Size sadece sonucun birler basamağını söylesin. Siz de sonucu bilin!
Şöyle ki: Ortadaki rakam her zaman '9' dur. Birler basamağı kaç ise, yüzler basamağı da dokuza tamamlayan sayıdır. Bir örnek verelim:
Arkadaşımız 437 sayısını yazmış olsun. Tersi: 734. Büyük olandan küçüğü çıkaralım.
734-437=297


6- İskambil Oyunu:

52'lik bir iskambil destesini bir arkadaşınıza iyice karıştırması için verin. Sonra kağıtları alıp üstten (kapalı taraftan) sıra ile üst üste sayarak yarısına kadar (26) açın. Sonra yirmi altı kağıdı, sırasını bozmadan destenin en altına koyun. Üstten bir kağıt açın. O kağıt '10' dan küçükse 10'a tamamlayacak kadar kağıdı, kapalı olarak altına doğru koyun. ( 3 çıktı ise 7 adet; 9 çıktı ise 1 adet; 10 çıktı ise hiç. Semboller önemli değil. Resimliler de 10 sayı) Bunu iki kere daha yapın. Sonra açıkta kalan üç kağıdın sayı değeri toplamını hesaplayın. Toplamı kadar kağıdı, destenin üstünden sayın. Toplama geldiğinizde o kağıdı açmadan kağıdı bilin!
Bir misal verelim:
26 kağıt saydıktan sonra ilk açtığımız kağıt, '6' olsun. Altına doğru 4 adet kağıt daha, kapalı olarak koyuyoruz. İkinci kağıdı açıyoruz. O da 'vale' olsun. Sayı değeri 'on' olduğu için hiç kağıt koymuyoruz. Üçüncü kağıt ta '2' olsun. altına 8 adet kağıt koyuyoruz. Şimdi açık olan kağıtların değerini bulalım:
6+10+2=18
O halde Üstten açacağım 18.ci kağıt sinek beşlidir!(meselâ)


7- İskambil Oyunu 2

Gösteri ve Sırrı: Desteden yine 21 adet iskambil alınır, karıştırıldıktan sonra masanın üzerinde soldan sağa üç tane yedişer iskambillik deste oluşacak şekilde ve iskambillerin sırtı yukarda olarak dağıtılır, seyirci bu üç desteden birini seçip alır ve içindeki iskambillere göz gezdirip bir tanesini aklında tutar. Sihirbaz bu üç desteyi seçilen iskambilin bulunduğu deste ortada kalacak ve iskambiller sağ elinde "iskambil karıştırma konumunda" olacak şekilde toplar; yani iskambiller, kıvrık olan sağ avuç içinde sırtları sağa dönük ve uzunlamasına, yüzleri kıvrık sağ el parmaklarına yaslanmış ve sağ el başparmağı da iskambillerin sırtına yaslanmış olarak durmaktadır. Şimdi sihirbaz hileli bir karıştırma uygulayacaktır, bunun için: Sol el, karıştırma amacıyla desteyi uzunlamasına yakaladığı anda sağ başparmak en üstteki üç iskambile sırayla baskı uygular ve üstteki ilk üç iskambili ard arda sağ avuç içine doğru çeker;
sol el bu sırada tuttuğu iskambilleri karıştırma hareketini taklit etmek üzere ard arda yukarıya doğru kaldırıp indirir ve hemen ardından sağ avuç içine çekilmiş üç iskambilin üzerine düşercesine bırakır. Bu sahte karıştırma hareketi düzenli ve nisbeten hızlıca olarak tam dört defa tekrarlanır, ancak dördüncü seferde üç yerine iki iskambil çekilir. Böylece destenin üstündeki yedi iskambil ile seyircinin baktığı iskambillerden dördü olmak üzere toplam on biri, destenin altına geçirilmiş olur. Sihirbaz desteyi sol eline alır ve iskambilleri en üstten başlayarak, bu sefer yüzleri yukarıya gelecek şekilde, soldan sağa yedişer iskambillik üç deste oluşturmak üzere masaya dizmeye başlar. Elindeki iskambillerin yaklaşık yarısına geldiği sırada seyirciye seçtiği iskambili görüp görmediğini sorar. Eğer seyircinin yanıtı evetse seyirci masaya ilk bırakılan üç iskambilden birini, yanıtı hayır ise eldeki destenin altındaki son dört iskambilden birini seçmiş demektir. Yanıt ne olursa olsun iskambiller soldan sağa üç destenin üzerine atılmağa devam edilir. Eğer başlangıçtaki yanıt hayır idiyse son iskambil yüzü kapalı olarak elde tutulur ve seyirciye bir defa daha, seçtiği iskambili görüp görmediği sorulur. Yanıt yine hayır ise elde tutulan iskambil seyircinin seçtiği iskambildir ve sihirbazın tüm yapacağı ağır ağır bu iskambili çevirip seyirciye göstermektir! Eğer cevap evet ise, elde tutulan iskambil ile yerdeki üç deste işaret edilerek seyirciye bu destelerden hangisinde seçtiği iskambili gördüğü sorulur; seyircinin işaret ettiği deste alınır, bir an sihirbaz dikkatini iskambillerin üzerinde yoğunlaştırır gibi yaptıktan sonra o desteye en son bıraktığı iskambili alıp seyirciye uzatır..
Eğer destenin ilk yarısı dağıtıldığı sırada sorulan soruya "evet" yanıtı verildiyse, seçilmiş olan ilk, yani destenin en başındaki iskambil çıkartılıp seyirciye verilecektir.

İyi sihirler! :
 
Geri
Üst