Samsung Telefon Sorunu Sakın Ama Sakın ALmayın

ma_hir

New member
arkadaşlar ben büyük bir eşşeklik edip samsung star s5603 aldım... ne yazıkki aldım çünkü bu kadar sorun yaşacağımı bilseydim almazdım.... durum şu...

telefon alınalı 6 ay olmuş şarj almıyor.. şarj yuvası sorunlu (teknik eleman olmanın faydası ile durumu kabataslak çözebiliyor artık herkez).. amanın o da ne servise telefonu bırakırsın bir de ne duyasın

"kullanıcı hatası garanti dışı... anakar üzerinden yollar kopukkk" breh breh breh... ve samsungun cevap vermesi gereken ama veremediği sorular

diyalog

ben: arkadaşın sence ben bunu nasıl koparmış olabilirim
m.t: beyefendi zorlamışınızdır ondan kopmuştur
ben: arkadaşım bir telefonunun şarjını çekiçle takmıyoruz herhalde
mt: beyefendi ben oyle bırsey demedım kı
ben: e o zaman ben bir elime şarj fişini alıp obur ucunu tele takıp, bir elimde telefon bir elimde fiş ipte atlamadım
mt:(guluyor salak) ben bunuda demedim
ben: eeee arkadaşım naıl kopar o zaman
mt:beyefendı zorlamısınızdır
ben: hanımefendı zorluk kavramı nedır
mt: zorlanmıs beyefendı (papağan gıbı mubarek delırtecek benı)
(bu arada sahıpo oldugum samsung b7320 omnıa pro telefonu gostererek;)
ben: hanım efendı ıste sarj cıhazı ıste telefon bu zorlayıp bozarmısın hıcbır tamır seklı talep etmıycem lutfen buyrun
mt: ben nasıl bozayım beyefendı onu
ben: ben nasıl bozdum o zaman....
mt: beyefendı dedıgım gıbı yapabılecegım bır durum yok zorlanmıs..
ben: bne son bırsey sormak ıstıyorum... sarj yuvasının etrafında dogal olarak telefonun plastık kasası ve... ve sarj yuvasının etrafındakı metal kısmı sıkıstırmıs durumda saga sola oynamasın dıye.. maksat gevsemesın sarj yuvası dogrumudur?
mt: evet dogrudur
ben: pekı plastık te bhır hata yok ıse sarj yolu nasıl kopuyor...

eve gelınır durum ortada.. telefonu actım.. anakart uzerınden yol kopuk dedıklerı nesene sudur! hanı su telefondakı taraf daıme erkektır samsungta ve ortasında ıncecık bır cıkıntı vardır(teknık tabırı kabadır o yuzden cıkıntı dedım....) neyse o cıkıntı plastık esneye esneye zayıflıyor... ve kırılıyoren dıbınde daha dogrusu catlıyor ancak anakart sılıkon oldugu ıcın tekrar tamır olmuyor...

demem o kı sakın aman dıyım samsung almayın.... lanet olsun bu telefona... durum tuketıcı haklarına ıntıkal ettırılmıs durumda dava sonucu beklenmektedır...

telefonun sıfırı suan 350 tl cıvarı anacak anakart degısım ucretı 210 tl

telpaya ve samsunga sonsuz teşekkurler...
saygılarımla
 

gkatlav

New member
bu sorunu direk telpaya mail at sana yardımcı olsunlar.
Götürdüğün Teknik servis ismini tarihini ve nosunu yaz. benden sana tavsiye. Aynı sorun bendede vardı bu şekilde çözdüm
 

ckral

New member
Bende Nisan yada Mayis ayinda S8003 ( JET ) almısıdm. 3 gün sonra gözüm gibi bakmama ragmen kamerasi bozuldu.Düşürmedim cizdirmedim hasar vermedim kılıfından cıkarmadım. Servise verdim çalısma tempomdan dolayi sezon ortasinda bodrum gibi bi yerde telefoncuya dahi gidemiyordum.İşden eve , evden işe.Neyse verdik Telpa servisine.Bodrumdan izmire 2 günde gitmiş,değişim istiyorum dedim aradi yetkili. Cevap şu değişim yapamayiz 1 ayi dolmuş telefonun. Tam bir ay oldugunda teknik servisin elindeydi yani İzmirden arayan adamın.Yetkili servisinize 2 gun once verdim diyorum,yok diyor geçmiş 1 ay.
*Sorun u ben düzellttim, bilgi için aradim
-Kamera falan mi değişdi nasil düzelltiniz
*Yok versiyon yükselttim
-Versiyon güncellemesi ile çözülecek bi sorun değil Allahdan cahil değiliz yazilimsal hata var onda
*Telefon elimde beyfendi çalişiyor kamerasi,değişim talebiniz gerçekleştiremeyiz.
-Peki bu telefon 3 gun sonra aynısı olacak ben tekrar size göndereceğim
*Hayir beyfendi sorun çözüldü...


Ve ben Geçen aya kadar toplam 3 kere bu telefonu servise gönderdim.Hala daha versiyon yükselterek telefonun kamerasini tamir edecekler ....

Samsung Alma Aldirma....
 

Hyperion

Rally Art
Samsung'un Ne Halt Oldugunu Biliyorum Çok Şükür :sigara:

Mecbur Kalmadığım Sürece Samsung'un Bütün Elektronik aletlerinden Uzak Duruyorum Mutluyum :sigara:
 

SickDreTh

Altın Üye
aslinda senelerdir samsung kullanirim.. Suan da Samsung S8300 kullaniyorum daha herhangi bir problemle karsilasmadim. Senin ki de kotu olmus tabi .. Allah sabir versin..
 

OceanGray

>EbruzeN
bende samsung star wifi kullanıyom valla cok güzel hiçte bi problem yok 1 sene olcak nerdeyse...samsung monte var ayrıca oda cok güzel...
 

volk_950

New member
bende de e900 vardı en az 10 kere şarz yuvası kırıldı çok dandik bi marka nokia ve apple'dan vazgeçmeyin :)
 
W

WoLF

Guest
arkadaşlar elektronik işi şans işidir.hemen hemen tüm markalarda buna benzer durum ile karşılaşılabilir.

ama bazı firmaların servisi,teknik desteği daha ii olabilir.o ayrı.

sizin biraz şansızlığınıza gelmiş.

bilgisayardada geçerli bi durum bu.

allah kolaylık versin.
 

erdem299

New member
bende yıllardır samsung kullanırım elhamdülillah bi sorun olmadı. dokunmatik ekranı bozulmuştu bi ama şimdi bi sorunu yok o problemi de hemen çözmüşlerdi. elektronik aygıt işi kumar gibi ne çıkarsa bahtına. tabi samsungun diğerlerine nazaran daha hassas olduğunu söyleyebilir. sanırım bu sebepten ötürü teknik servislerde bunalmış durumda
 

taraplili

New member
Samsung note 2 kullanıyorum süper bişi sen şansına küs ama bir mal kötü çıktı diyede koca bir şirketi karalamak olmaz. uygun dille şikayetini anlatırsan çözülmeyecek sorun kalmaz .tüketiciyi korumak için bi sürü yöntem var bunları kullan...Yani çene çalıcağına işini gör.
 
Üst