EtemSEL
New member
Merhaba arkadaşlar.
Bilgisayarımı ekran camı kırık olduğu için 'x yere' tamire verdim. cihazı 2 gün sonra tamir edilmiş vaziyette geri verilecek diyerek teslim aldılar. teslim ettiğim günün ertesi bana telefon açıldı ;
Diyalog:
- x yer : yeni taktığımız ekran çalışmıyor ekranın anakarta bağlı devresi yanmış. Görüntü çok soluk arakadan geliyor. size fiyat farklı çıkabilir.
- ben : peki benim ekranı tekrar taktığınız zaman aynı sorunu yine veriyormu.
- x yer : Evet.
- ben : Benim ekranım 2 ay önce kırıldı, o vaziyette 2 ay kullandım.Kırık büyüdüğü için tamire getirdim. Eğer devre bende yanmış olsaydı bu süre zarfında bende kullanamazdım. Halbuki size getirdiğim zaman sizde bilgisayarı çalışır halde aldıgınızı teyit ettiniz açığ baktınız hatta. yani bu benim hatam değil sizin hatanız.
Ertesi gün ;
- x yer : Bilgisayarınız ekran girişlerinde bizim taktığımız ekranla uyuşmazlık var o yüzden görüntü böyle imiş. Cihazın pilini çıkartıp taktıktan sonra sizin ekranı taktığımızda görüntü düzeldi. Cihazınız iade edilecek.
- ben : Peki tamam cihazı almaya geliyorum.
Cihazı almaya gidiyorum. Teslim aldığımda. Oradan ayrılmadan cihazı açıp kontrol ediyorum. Power düğmesine basıp açtım ama ekran bios kısmından bir adım önce ilk açılış kısmında kalıyor bilgisayar kesnilikle açılmıyor. Bunu kabul etmeyip tekrar bırakıyorum. Tamam bakalım size çalışır vaziyette geri iade ederiz diyorlar.
Ertesi Gün Telefon açıyorum;
Cevap yok.
Ertesi Gün;
Diyalog :
- x yeri : Cihazınızın ekrana gelen darbeye bağlı olarak anakartında kırık oluşmuş. Bu hata bizden değildir. bu şekilde iade edeceğiz.
- ben : Cihazın anakartındaki kırıktan dolayı ben kullanırken neden birşey olmadı. cihazı ekranındaki kırık hariç sorunsuz kullandım. Şimdi sizde böyle bir sorunun olduğunu söylüyorsunuz.
- x yeri : cihazın anakartındaki kırık, biz arkasını açtığımız zaman etkisini gösterdi. arkasındaki kapaklar o kırığın oldugu bölgeye baskı yaptığı için açılana kadar etki göstermedi kapağı açınca kırık etkisini gösterdi. yani bizden değil kabul etmiyoruz.
- ben : Ekrana gelen darbenin anakarta olan etkisine anlam veremiyorum. ki anakartta kırık olsaydı eğer(ben kullandığım süre içinde) arıza verirdi muhakkak kapak baskı yaptıgı için kırık etkisini göstermemiş size getirip siz kapağı açınca kırık etkisini göstermiş bahanesi hiç inandırıcı değil.
x yeri : ...
- ben : Pekala ben de bu cihazı böyle kabul etmiyorum. Gereken yerlere şikayette bulunacağım.
Tamirci arkadaş sürekli farklı şeyler öne sürdü. Önce ekranın anakarta bağlı devresi yanmış dedi fazla masraf çıkabilir dedi. Benden istediği cevabı alamayınca ekran uyuşum sorunu varmış pilini çıkar tak yapınca anladık devre ile alakalı değil dedi. sonra cihazı öyle bana itelemeye çalıştı. bende oradan ayrılmadan cihazı kontrol ettim cihazı almadım bunu bıraktığım gibi çalışır vaziyette almak istiyorum diyip bıraktım oda çalışır vaziyette size geri vereceğiz diyerek aldı tekrar. sonraki gün kendisine ulaşamadım. bi sonraki günde yukarıdaki diyalogda olduğu kıvırma pozisyonlarına girdi.
Şimdi arkadaşlar bilgisi olanların bu hususta ne yapmam gerektiği konusunda bilgi vermelerini rica ediyorum. Hangi adımları kullanmalıyım şikayeti nerelere nasıl yapmalıyım. ve konuyu inceleyen arkadaşlarımdan ricam bu durumu lehimde sabit bir biçimde nasıl kullanabilirim.
Bilgisayarımı ekran camı kırık olduğu için 'x yere' tamire verdim. cihazı 2 gün sonra tamir edilmiş vaziyette geri verilecek diyerek teslim aldılar. teslim ettiğim günün ertesi bana telefon açıldı ;
Diyalog:
- x yer : yeni taktığımız ekran çalışmıyor ekranın anakarta bağlı devresi yanmış. Görüntü çok soluk arakadan geliyor. size fiyat farklı çıkabilir.
- ben : peki benim ekranı tekrar taktığınız zaman aynı sorunu yine veriyormu.
- x yer : Evet.
- ben : Benim ekranım 2 ay önce kırıldı, o vaziyette 2 ay kullandım.Kırık büyüdüğü için tamire getirdim. Eğer devre bende yanmış olsaydı bu süre zarfında bende kullanamazdım. Halbuki size getirdiğim zaman sizde bilgisayarı çalışır halde aldıgınızı teyit ettiniz açığ baktınız hatta. yani bu benim hatam değil sizin hatanız.
Ertesi gün ;
- x yer : Bilgisayarınız ekran girişlerinde bizim taktığımız ekranla uyuşmazlık var o yüzden görüntü böyle imiş. Cihazın pilini çıkartıp taktıktan sonra sizin ekranı taktığımızda görüntü düzeldi. Cihazınız iade edilecek.
- ben : Peki tamam cihazı almaya geliyorum.
Cihazı almaya gidiyorum. Teslim aldığımda. Oradan ayrılmadan cihazı açıp kontrol ediyorum. Power düğmesine basıp açtım ama ekran bios kısmından bir adım önce ilk açılış kısmında kalıyor bilgisayar kesnilikle açılmıyor. Bunu kabul etmeyip tekrar bırakıyorum. Tamam bakalım size çalışır vaziyette geri iade ederiz diyorlar.
Ertesi Gün Telefon açıyorum;
Cevap yok.
Ertesi Gün;
Diyalog :
- x yeri : Cihazınızın ekrana gelen darbeye bağlı olarak anakartında kırık oluşmuş. Bu hata bizden değildir. bu şekilde iade edeceğiz.
- ben : Cihazın anakartındaki kırıktan dolayı ben kullanırken neden birşey olmadı. cihazı ekranındaki kırık hariç sorunsuz kullandım. Şimdi sizde böyle bir sorunun olduğunu söylüyorsunuz.
- x yeri : cihazın anakartındaki kırık, biz arkasını açtığımız zaman etkisini gösterdi. arkasındaki kapaklar o kırığın oldugu bölgeye baskı yaptığı için açılana kadar etki göstermedi kapağı açınca kırık etkisini gösterdi. yani bizden değil kabul etmiyoruz.
- ben : Ekrana gelen darbenin anakarta olan etkisine anlam veremiyorum. ki anakartta kırık olsaydı eğer(ben kullandığım süre içinde) arıza verirdi muhakkak kapak baskı yaptıgı için kırık etkisini göstermemiş size getirip siz kapağı açınca kırık etkisini göstermiş bahanesi hiç inandırıcı değil.
x yeri : ...
- ben : Pekala ben de bu cihazı böyle kabul etmiyorum. Gereken yerlere şikayette bulunacağım.
Tamirci arkadaş sürekli farklı şeyler öne sürdü. Önce ekranın anakarta bağlı devresi yanmış dedi fazla masraf çıkabilir dedi. Benden istediği cevabı alamayınca ekran uyuşum sorunu varmış pilini çıkar tak yapınca anladık devre ile alakalı değil dedi. sonra cihazı öyle bana itelemeye çalıştı. bende oradan ayrılmadan cihazı kontrol ettim cihazı almadım bunu bıraktığım gibi çalışır vaziyette almak istiyorum diyip bıraktım oda çalışır vaziyette size geri vereceğiz diyerek aldı tekrar. sonraki gün kendisine ulaşamadım. bi sonraki günde yukarıdaki diyalogda olduğu kıvırma pozisyonlarına girdi.
Şimdi arkadaşlar bilgisi olanların bu hususta ne yapmam gerektiği konusunda bilgi vermelerini rica ediyorum. Hangi adımları kullanmalıyım şikayeti nerelere nasıl yapmalıyım. ve konuyu inceleyen arkadaşlarımdan ricam bu durumu lehimde sabit bir biçimde nasıl kullanabilirim.