Road Runner (Astra GSI)

survivor

New member
Katılım
22 Haz 2005
Mesajlar
232
Reaction score
0
Puanları
0
Konum
dns server =)))
0astra_kirmizi_modifiye_140.jpg


Astra GSI'ın yüzü eskimiş gibi görünse de performansıyla rakiplerine toz yutturuyor.

Astra GSI'ın yüzü eskimiş gibi görünse de performansıyla rakiplerine toz yutturuyor. Tıpkı çizgi filmde Road Runner'ın Coyote'ye yaptığı gibi…


Eminim hepiniz hangi çizgi filmden bahsettiğimi anlamışsınızdır: Önden koşan sempatik deve kuşu “Road Runner” ve arkasında onun tozunu yutmaya mahkum çakal “Coyote”. Hiçbir zaman değişmeyen senaryo, zaten çizgi filmin konusunu oluşturuyor. Bu benzetmeyi görmüş olduğunuz GSI için yapmamın nedeniyse; peşine takılanların her zaman aynı senaryoyla karşılaşıyor olmasından ileri geliyor.
Her şeyi standart motordan beklemek haklısızlık olur herhalde öyle değil mi? Kapak işletmek, chip yaptırmak, eksantrik, egzoz, filtre ve yarış bujilerini taktırmak GSI’ın sahibi Ufuk Bulal’ın zamanını ve parasını alan işlemlerin başında geliyor. Sonuç; yarış otomobillerinde olduğu gibi düzensiz rölanti, egzoz ve eksantrik sesi ve tabi ki asfaltı yırtarcasına tekerleklere verilen güç!
Hani kızlar gece dışarı çıkarken nasıl abartılı, nasıl şaşalı olmayı seviyorlarsa gündüzleri de bir o kadar sade ve doğal olmayı tercih ederler. Tıpkı bu Astra’da olduğu gibi. Gösterişten uzak, uzak tefek eklemelerle renklenen body-kit, aslında görsel anlamda biraz zayıf kalıyor. Fakat ilerleyen günlerde nasıl bir hal alacağıysa merak konusu…

Asfaltı kazırım…
Otomobilin üzerindeki stickerlar; Astra GSI’ın adeta yeni kişilik kazanmasına yol açmış. Özellikle kaputun üzerindeki, asfaltı kazırcasına ilerlemeye çalışan suratın otomobilin gücüyle orantılı olmasını kaput altının dışa yansıması diye adlandırabiliriz. Ön camın üzerinde bulunan “Driver’s Seat” yazısı otomobilin modifikasyon işlemleriyle A’dan Z’ye ilgilenen firmanın imzası niteliğinde.
Bugün her ne kadar bütün marka ve modellere göre şeffaf stop olduğu düşünülse de durum aslında göründüğü gibi değil. Belli başlı modeller için kimi zaman iki kimi zaman üç çeşit stop varken bazı modellerin şeffaf stobuna ulaşmak oldukça zor. Görmüş olduğunuz F kasa kodlu Astra için de durum aynen böyle. Fakat çözümü yok değil. Özel sipariş sayesinde yurtdışından temin etmek mümkün. Bu sayede ayrıcalıklı olmanın tadını çıkarabiliyorsunuz.
Pioneer, JBL ve Hertz marka ürünler, sistemin başarıyla çalışmasını sağlıyor.
Son günlerin gözde aksesuarı göstergeler JSV imzası taşıyor. A sütununa monte edilen vakum ve volt göstergelerinin alt bölümünde bir de shift light’lı devir saati bulunuyor. Hatta devir saati 11 bin gibi abartılı bir rakamla son buluyor.

Yazı ve fotoğraflar
Fahir TALİB-Tuning Türkiye

Teknik Özellikler
Model: 1997
Motor: 1998 cc, 4 silindir, DOHC, 16V, Ecotec
Maks. güç: 136 HP 5600 d/d
Maks. tork: 188 Nm 3200 d/d
0-100 km/s: 8.8 sn
Maks. hız: 212 km/s
Ağırlık: 1130 kg

Modifiye Listesi

Motor
Superchips chip tuning
Kapak işleme
K&N açık tip filtre
Splitfire yarış bujileri
Dereceli eksantrik
Remus headers
Remus komple egzoz

Süspansiyon
Sparco kule gergisi
AP helezon kiti
AP amortisörler

Jant/lastik
17inç DJ
205/40 R17 Kumho KU19

Dış kısım
Ön tampon
Arka tampon
Marşpiye
Spoyler
FK şeffaf stoplar
Ziebart cam filmi
Stickerlar
Kaput ve yan vinyller
Mavi neonlar

İç mekan
JSV vakum ve volt göstergesi
JSV devir saati
JSV pedal takımı
JSV vites topuzu
JSV paspas
Space koltuk kılıfları

Müzik sistemi
Pioneer KEH-P8600 radyo/kaset çalar
Pioneer 12’li CD çalar
2 x Hertz mid/tiz takımı
2 x Hertz bas/tiz takımı
2 x Hertz subwoofer
JBL GTO 600W amfi
JBL GTO 300W amfi
 
saol araç güzelmiş
 
yinede süper olmuş...tşk....
 
bomba.bence çok iyiy ellerine sağlık...
 
ARAÇ çok eski yaw trafikte görünmüyo artık hurdalıkta geliba :D
 
Geri
Üst