Moku$La
M * S = Lowe

Sanılanın aksine kadınların hepsi alışveriş meraklısı değil. Öyle olanların alışkanlıkları bile türlü türlü...
Yapılan bir araştırmaya göre, kadınlar alışveriş konusunda 5 gruba ayrılıyor:
• Modafobikler: Yorgunluktan bitkin düşene dek alışveriş yapmaktan hoşlanmıyor, alışverişi mümkün olduğunca acısız halletmek istiyor (Kadınların yüzde 28'i bu grupta yer alıyor).
• Alışveriş bağımlıları: En büyük hobileri gardıroplarını yenilemek (yüzde 20).
• Ucuzcular: Normalde alışveriş yapmaktan zevk almıyor, indirimlerle ilgileniyorlar (yüzde 20'ye yakın).
• Kalite düşkünleri: Paralarını, kısa siyah elbiseler ve şık pantolonlu takımlar gibi klasikler için harcıyor (yüzde 20).
• İndirim avcıları: İndirim zamanı, hemen mağazalara koşuyorlar (yüzde 10).
Yapılan bir araştırmaya göre, kadınlar alışveriş konusunda 5 gruba ayrılıyor:
• Modafobikler: Yorgunluktan bitkin düşene dek alışveriş yapmaktan hoşlanmıyor, alışverişi mümkün olduğunca acısız halletmek istiyor (Kadınların yüzde 28'i bu grupta yer alıyor).
• Alışveriş bağımlıları: En büyük hobileri gardıroplarını yenilemek (yüzde 20).
• Ucuzcular: Normalde alışveriş yapmaktan zevk almıyor, indirimlerle ilgileniyorlar (yüzde 20'ye yakın).
• Kalite düşkünleri: Paralarını, kısa siyah elbiseler ve şık pantolonlu takımlar gibi klasikler için harcıyor (yüzde 20).
• İndirim avcıları: İndirim zamanı, hemen mağazalara koşuyorlar (yüzde 10).