Nissan X-Trail Kulübü (Oto sahipleri-Dayanışma ve Yardımlaşma Topiği)

nissan_new_x-trail_12__512_341.jpg
nissan_new_x-trail_16__512_341.jpg
 
840400506458.jpg






İkinci el karnesi: Nissan X-Trail

Tüketici memnuniyeti araştırmalarında üst seviyelerde yer alan Nissan X-Trail, ilk aşamada sadece benzinli motoruyla ithal edilmesine rağmen zengin donanım ve kolay kullanımıyla Türkiye’de çok bilinmese de gözden kaçırılmaması gereken bir seçenek.



Nissan'ın ilk olarak 2000 yılında düzenlenen Paris Otomobil Fuarı'nda sergilediği X-Trail, 2002'nin Nisan ayından itibaren Türkiye'ye ithal edilmeye başlandı. X-Trail, heybetli yapısı, kaliteli materyallerle tasarlanmış iç mekanı ve sıradışı çizgileriyle bulunduğu segmente farklı bir soluk getiriyor. 2007'nin ortalarında X-Trail'in ikinci jenerasyonu tüketicilerin beğenisine sunuldu. Selefiyle karşılaştırıldığında tasarımda fazla bir fark olmadığı görülüyor. Ancak bu tamamen bir yanlış. Yeni X-Trail ilk jenerasyondan tamamen farklı. Görüntü açısından gerçek bir arazi aracına pek benzemiyor. Türkiye'ye ithal edilen ilk modellerde 2.0 lt'lik benzinli motor yer alıyordu. Sürekli 4 tekerlekten çekiş sisteminin standart olduğu bu modelde zengin donanım rakiplerinin önünde yer almasını sağlamıştı. Yapılan testlerde iyice olgunlaştığı ve nadiren arıza yaptığı görülüyor. Bu olumlu özellikler onun yıllık değer kaybını azalttığı gibi ikinci elde de talep görmesine neden oluyor. X-Trail, hem asfalt zeminde hem de bozuk zeminlerde iyi performans sergiliyor.

MODEL TARİHÇESİ

2001: X-Trail Avrupa'da yollara çıktı.
2002: X-Trail'in sadece 2.0 lt benzinli ve 4x4 versiyonu ithal edilmeye başlandı.
2003: Hafif makyajlandı.
2007: İkinci jenerasyon tanıtıldı.

ARTILAR VE EKSİLER

+ Geniş iç mekan
+ Güvenlik donanımı
+ İyi kalite hissi
+ Güvenli sürüş özellikleri
+ Tasarruflu motorlar
+ Karoser yapısı
+ Zengin donanım
- Kısıtlı yönetilebilirlik
- Kısıtlı arazi karakteri
- Zor okunan gösterge grubu
- Viraj karakteristiği
- Kötü süspansiyon sistemi

TİPİK SORUNLAR

• Fren sisteminde aşınma
• Denge çubuğu contası aşınması
• Elektrik arızası

Tavsiye Edilen Motor Seçenekleri

2.0 lt, 4 silindirli benzinli, 140 HP.
Ortalama yakıt tüketimi 9.3 lt/100 km.
2.0 lt, 4 silindirli dizel, 150 HP.
Ortalama yakıt tüketimi 8.2 lt/100 km.
 
url0206266jg0.jpg


GENEL BİLGİLER


Yeni Nissan X-Trail, ilk nesil X-Trail' in adından başarıyla söz ettiren arazi kabiliyeti, ve teknolojisi üzerine oturtulurken, aynı zamanda da tamamen yenilenmiş bir SUV araç kimliğine büründü.

Yeni Nissan X-Trail, eşsiz tasarım anlayışı, üstün güvenlik önlemleri ve ileri bir teknoloji ürünü olan All Mode 4x4-i sistemiyle gerçek bir SUV olma özelliğini taşırken, güçlü motor performansı ve başarılı yol tutuşuyla şehirli bir araç olma özelliğini de beraberinde getiriyor.

İç kabinde daha konforlu, daha geniş ve zarif hatların yaratılıldığı araçta, geniş panoromik sunroof eşliğinde sunulan "ferah ortam" yolcuları ağırlıyor.

Yeni Nissan X-Trail'de benzinli ve dizel olmak üzere iki farklı motor seçeneği sunuluyor. Aynı zamanda dizel versiyonunda standart sunulan, devrimsel bir teknoloji ile geliştirilmiş Hyper Auto M6 otomatik şanzıman ve benzinli versiyonunda standart sunulan Sport modlu CVT otomatik vites üstün kullanım performansıyla göz dolduruyor.

Yeni Hyper Auto M6 ve CVT vites sitemleri, yakıt tüketimini düşürürken, performans kullanımına anlık cevap verecek nitelikte tasarlanarak yolcularına sarsıntısız ve keyifli bir yolculuk sunuyor.

Şimdi, Yeni Nissan X-Trail ile rampalarda, virajlarda, zorlu arazi koşullarında yol alın, sonrasında ise şehir hayatına görkemli bir giriş yapın.


xtrailaraziozellikleri0ja7.jpg
 
Geri
Üst