Nissan X-Trail Kulübü (Oto sahipleri-Dayanışma ve Yardımlaşma Topiği)

W.PiTToN

W.C.ConsuAllen
Katılım
2 Kas 2006
Mesajlar
19,043
Reaction score
0
Puanları
0
nissan-x-trail-1.jpg



Nissan-XTrail_2002_3.jpg





Sevgili X-Trail sahipleri,
Bu topikten, oto hakkında görüş alışverişinde bulunup, Kulüp oluşturalım.
Desteklerinizi bekliyorum.

 
nissanxtrail_321.jpg


Japon otomobil üreticisi Nissan'ın SUV aracı X-Trail, Euro NCAP'in uyguladığı çarpışma testlerinde yolcu güvenliği testinden dört yıldız, çocuk güvenliği testinden dört yıldız ve yaya güvenliği testinden ise iki yıldız aldı.

Önden çarpışma testinde X-Trail'ın yolcu kabini stabil kalmayı başardı. Ancak sürücü boyun koruması güvenlik açısından zayıf bulunurken, gösterge paneli de sürücü ve yolcunun bacak ve kalçasında hasar oluşturabileceği belirtildi.

Yandan ve direk çarpışma testinden maksimum güvenlik sağlayan X-Trail'e tam puan verildi. Yapılan bu testler sonucunda X-trail 30 puan toplayarak yolcu güvenliği konusunda beş üzerinden dört yıldız aldı.

X-Trail, çocuk güvenliği testinden üç yaşındaki çocukların korunması konusunda maksimum puan almayı başardı. Önden ve yandan çarpışma testlerinde alınan veriler baz alınarak gerçekleştirilen testte 43 puan toplamayı başaran X-Trail'e beş üzerinden dört yıldız verildi. Uzmanlar ISOFIX bağlantı noktalarının açıkça işaretli olmadığını belirtti.

X-Trail yaya güvenliği konusunda ise 12 puan toplayarak dört üzerinden iki yıldız aldı. Bir SUV olması nedeniyle yüksek karoser yapısına sahip olan X-Trail'de motor kaputunun kaza esnasında zarar verici olabileceği belirtildi.

nissanxtrail_760.jpg


ÇARPIŞMA TESTLERİ NASIL YAPILIYOR

Önden Çarpma Testi: 64km/s hızla aracın burnunun yüzde 40'ının deforme olan bir bloğa çarpmasıyla gerçekleşiyor.

Yandan Çarpma Testi: 50km/s hızla bir buçuk metre genişliğindeki bir bloğun araca yandan çarpmasıyla gerçekleşiyor.

Direğe Çarpma Testi: 29km/s hızla 25.4 santimetrelik bir direğin araca yandan çarpmasıyla gerçekleşiyor.

Çocuk Güvenliği Testi: Aracın içine markası ve modeli belirtilen bir çocuk koltuğuna oturtulan maketin maruz kaldığı etkiler ile ölçülüyor.

Yayaya Güvenliği Testi: Bir dizi çarpışmadan oluşuyor, yetişkin ve çocuk maketlerine araç 40km/s hızla çarptırılıyor.
 
[video=new nissan x-trail]10507[/video]


[video=nissan x-trail test drive]10508[/video]
 
282551.jpg



NİSSAN X-TRAİL TEST



JAPON MARKASININ SUV'U HER ALANDA İDDİALI
BU HAFTA, 2. JENERASYONU İLE NİSSAN XTRAİL SİZLERLE. 2001 YILINDA YOLLARA ÇIKAN X-TRAİL, İKİNCİ JENERASYONUNDA GENEL TASARIM HATLARINI FAZLA DEĞİŞTİRMEDİ. X-TRAİL, TOYOTA RAV4, HONDA CR-V VE KİA SORENTO GİBİ ŞEHİR SUV’LERİNDEN DAHA AGRESİF BİR GÖRÜNÜME SAHİP.

2000 DD'DE 320NM TORK ÜRETEN 150 HP GÜCÜNDEKİ COMMON RAİL TURBO DİZEL MOTORLU NİSSAN X-TRAİL, 6 İLERİ MANUEL MODLU OTOMATİK VİTESİN DİZEL MOTORLA UYUMLU ÇALIŞAN TEKNOLOJİSİYLE PERFORMANS VE YAKIT EKONOMİSİNİ AYNI ANDA SUNUYOR. SUV GÖVDESİNE SAHİP NİSSAN X-TRAİL’İ YÜKSEK BİR GÜÇLE İVMELENDİREN DİZEL MOTOR, ESNEK VE DAYANIKLI YAPISI İLE ŞEHİR VE ARAZİ KULLANIMA UYGUN OLARAK TASARLANMIŞ.

KÜT FARLAR DONANIM SEÇENEĞİNE GÖRE XENON AYDINLATMAYA EV SAHİPLİĞİ YAPIYORLAR. ARAÇTA SİS LAMBASI VE GERİ VİTES LAMBASI TAMPONUN EN ALT KISMINA KONUMLANDIRILMIŞ. 4.6 M UZUNLUĞUNDAKİ X-TRAİL, HONDA CR-V’DEN 6,1 CM, TOYOTA RAV4’DEN İSE 18 CM DAHA UZUN BİR ARAÇ. NİSSAN X-TRAİL YERDEN 21 CM YÜKSEKLİĞE SAHİP. ARACIN BAGAJ HACMİ İSE 603 LİTRE.


DÜNYANIN İLK ÖNGÖRÜ SİSTEMLİ ALL MODE 4X4-İ SİSTEMİ HER TÜRLÜ YOL KOŞULUNDA DAHA FAZLA YARDIMA İHTİYACINIZ OLDUĞU ANLARDA DESTEK SAĞLIYOR. ORTA KONSOLDAKİ ÇEKİŞ KONTROL DÜĞMESİNİ 2 WD’DEN AUTO KONUMUNA ALIN VE SİZ ARACINIZI KULLANIRKEN NİSSAN X-TRAİL’İN ÖNGÖRÜ SİSTEMLİ ALL MODE 4X4-İ ÇEKİŞ KONTROL ÜNİTESİ YOL KOŞULLARINI, ARACIN AĞIRLIK DENGESİNİ, SİZİN SÜRÜŞ TARZINIZI ANLIK VERİLERLE SÜREKLİ KONTROL ETSİN. TURKEYARENA.NET. BU TEKNOLOJİK ÖZELLİK HERHANGİ BİR TEHLİKE YARATACAK DURUMU ÖNCEDEN SEZİNLEDİĞİ AN GEREKLİ GÖRDÜĞÜ GÜVENLİK SİSTEMLERİNİ DEVREYE SOKUYOR. ESP ARACINIZIN VİRAJLARDA DENGESİNİ SAĞLARKEN, TCS TEKERLEKLERİN PATİNAJA KALMADAN TÜM GÜCÜ YERE AKTARMASINI SAĞLIYOR. LOCK KONUMU İSE AĞIR ARAZİ ŞARTLARINDA YOL ALMANIZIN ANAHTARI. AYRICA ALL MODE 4X4-İ SİSTEMİ AŞILMAZ, İNİLMEZ DENEN TEPELERİ GERİSİNDE BIRAKIYOR. DDS(TEPE İNİŞ KONTROLÜ) SAHİP OLDUĞU OTOMATİK FRENLEME VE HIZ SİSTEMİ İLE SİZE FRENLEME YAPMADAN TEPELERDEN 7 KM/H SABİT HIZLA İNME OLANAĞI SUNUYOR. USS (TEPE ÇIKIŞ KONTROLÜ) İSE EN DİK RAMPALARDA DAHİ NİSSAN X-TRAİL’İN GERİYE DOĞRU KAYMASINI ENGELLEYEREK, ZOR KOŞULLARDA İLERLEMENİZE OLANAK SAĞLIYOR.

YENİ X-TRAİL İLK JENERASYONA ORANLA ÇOK DAHA MODERN BİR İÇ MEKANA SAHİP. ARACIN İÇERİSİNDEKİ MALZEME SEÇİMİ UYGUN GÖZÜKÜYOR. AÇIK RENK DÖŞEMELER VE GENİŞ SUNROOF SAYESİNDE ARACIN İÇERİSİ AYDINLIK. NİSSAN QASHQAİ İLE AYNI OLAN DİREKSİYON VE GÖSTERGE PANELİ GAYET ŞIK. ORTA KONSOL İSE ESKİ NESİL ARAZİ ARAÇLARI KADAR SADE. OTOMATİK VİTES KOLUNUN HEMEN ÖNÜNDE KOLTUK ISITMA BUTONLARI, EĞİM İNİŞ KONTROL BUTONU VE ALL MODE 4×4-İ SİSTEMİNİN DÜĞMESİ BULUNUYOR. YUVARLAK BUTON ÇEVRİLEREK ARACI 4×2 MODUNDAN OTOMATİK MODA VE SÜREKLİ DÖRT ÇEKER MODA GEÇİRMEK MÜMKÜN. ÇOK GENİŞ BİR İÇ MEKANA SAHİP X-TRAİL, ÖNDEKİ KOLTUKTA YOLCULUK YAPANLARA SUNDUKLARINI ARKA KOLTUKTA YOLCULUK YAPANLARA DA SUNUYOR. PLATİNUM VERSİYONDA ARKA KOLTUKLAR İÇİN DE KOLTUK ISITMA SİSTEMİ BULUNUYOR. X-TRAİL’İN İÇ MEKANINDA BOLCA SAKLAMA GÖZÜNE YER VERİLMİŞ. BUNUN DIŞINDA ARACIN BAGAJINDAKİ ÇEKMECELİ YAPI DA ÇOK KULLANIŞLI.


NİSSAN X-TRAİL’İN İKİNCİ JENERASYONU RENAULT’DAN ALINAN DCİ ÜNİTE VE 4000 D/D’DE 150 HP GÜÇ, 2000 D/D’DE 320 NM TORK ÜRETİYOR. 1.6 TON AĞIRLIĞINDAKİ TEST ARACIMIZA BAŞIRILI BİR PERFORMANS YAŞATAN MOTOR, 6 KADEMELİ OTOMATİK ŞANZIMANLA BİRLİKTE ÇALIŞIYOR. NİSSAN X-TRAİL 12,5 SANİYEDE 100 KM/S HIZA ULAŞIRKEN 183 KM/ MAKSİMUM HIZA ÇIKABİLİYOR.. X-TRAİL DİKKATLİ BİR KULLANIMLA 6,5 LT/100 KM GİBİ YAKIT TÜKETİM DEĞERLERİ YAKALAYABİLİYOR. TESTİMİZİN SONUNDA X-TRAİL’İN ORTALAMA TÜKETİM DEĞERİ İSE 8,3 LT/100 KM OLARAK HESAPLANDI.

TRAİL’İN YUMUŞAK YAPILI SÜSPANSİYONLARI DARBELERİ İYİ BİR ŞEKİLDE EMİYOR. GENİŞ İÇ MEKANDA 5 KİŞİ ÇOK RAHAT YOLCULUKLAR YAPABİLİYORSUNUZ. KOLTUKLARIN UZUN YOLDAKİ RAHATLIĞI DA TAKDİRE ŞAYAN. X-TRAİL’DE YALITIM SAYESİNDE RÜZGAR SESİ VE MOTOR SESİ ARAÇ İÇERİSİNE FAZLA GİRMİYOR .
NİSSAN X-TRAİL’İN SÜRÜŞ POZİSYONU ÇOK BAŞARILI. YUMUŞAK YAPILI DİREKSİYON HASSAS. ARAÇTA YÜKSEK YAPI NEDENİYLE VİRAJLARA TEMKİNLİ GİRİLMESİNDE FAYDA VAR. ANCAK UFAK LİMİT AŞIMLARINDA ESP NİSSAN X-TRAİL’İ YOLUNA SOKMAKTA ZORLANMIYOR. ARACIN FRENLERİ DE SINIF STANDARTLARINI KARŞILIYOR.

YOL DIŞINA ÇIKTIĞIMIZDA ARACIN ÇEKİŞ KONTROL SİSTEMİNİN PERFORMANSINI DEĞERLENDİRME FIRSATINI BULDUK. ARAÇ SE, LE VE PLATİNYUM PAKETLER ALTINDA SATILIYOR. 65 LİTRELİK YAKIT DEPOSUNA SAHİP XTRAİL 2.1 METRELİK YERDEN YÜKSEKLİĞİ VE 21 DERECELİK RAMPA AÇILARINA SAHİP.

ARACIN STANDART ÖZELLİKLERİ ARASINDA ABS,EBD FREN SİSTEMİ, ALL MODE 4*4, ALİMİNYUM ALAŞIM JANTLAR, ELEKTRONİK ÇEKİŞ KONTROLÜ, VİRAJ KONTROLÜ, MOTOR TORK KONTROL SİSTEMİ, FREN TORK KONTROL SİSTEMİ, GELİŞTİRİLMİŞ VİRAJ DENGE SİSTEMİ, EĞİM İNİŞ VE ÇIKIŞ KONTROL SİSTEMLERİ, SÜRÜCÜ-YOLCU –YAN VE PERDE HAVA YASTIKLARI, İMMOBİLAYZIR,UZAKTAN KUMANDALI MERKEZİ KİLİT, TELEFON ENTEGRASYONU VE BLUETOOTH SİSTEMİ, HIZ SABİTLEME, DİREKSİYONDAN KUMANDALI MÜZİK SİSTEMİ, YAĞMUR SENSÖRLÜ ÖN SİLECEK, OTOMATİK YANAN FAR, YOL BİLGİSAYARI, DERİ DİREKSİYON SİMİDİ, ARKA HAVALANDIRMA KANALI,OTOMATİK İKLİMLENDİRMELİ KLİMA SİSTEMİ, ELEKTRİK KUMANDALI VE ISITMALI YAN AYNALAR, ISITMALI-SOĞUTMALI TORPİDO GÖZÜ, KAPI İÇİ AYDINLATMA, İÇECEKLER İÇİN SOĞUK VEYA SICAK MUHAFAZA GÖZLERİ, ELEKTRİK KUMANDALI PANAROMİK SUNROOF CAM TAVAN, TAVAN ÜSTÜNDE FARLI TAVAN RAYLARI, VE ALİMİNYUM ALAŞIM JANTLA ÖN SİS FARI BULUNUYOR.
LE VERSİYONDA BUNLARA EK OLARAK; 6 LI CD ÇALAR,AKILLI ANAHTAR SİSTEMİ VE DERİ DÖŞEME İLE ISITMALI ÖN KOLTUKLAR YER ALIRKEN,
TEST ARACIMIZDA OLDUĞU GİBİ PLATİNYUM PAKETTE ; ISITMALI ÖN VE ARKA KOLTUKLAR,KARARTMALI İÇ DİKİZ AYNASI,AYNAYA ENTEGRE GERİ GÖRÜŞ KAMERASI VE FAR YIKAMA BULUNUYOR.
Kaynak:
NİSSAN X-TRAİL TEST - Oto Haber, Oto Magazin, Oto Modifiye, Oto İnceleme
Teşekkürler
 
[video=Nissan X-Trail]10509[/video]


Nissan X-Trail 2011 Özellikleri

http://halkinsecimi.blogcu.com/nissan-x-trail-2011-fiyati-ozellikleri/9624594#edittitle
8df7b73a7820f4aef47864f2a6c5fccf_1297021549.jpg


TASARIM

Bölmeli geniş bagaj


Nissan X-Trail'in geniş bagaj hacmi sahip olduğu sert plastik ve sökülebilir zemin yapısıyla her türlü kullanım koşuluna uygunluk gösteriyor. Arazi kullanımlarında bagajınıza çamurlu, kirli eşyalar mı koydunuz? Küçük bir hamle ile bagaj zeminini sökün ve yıkayın... Nissan X-Trail pratik kullanımlar için tasarlandı. Bagajda yer alan çekmeceye görünmesini istemediğiniz önemli eşyalarınızı koyun. 603 litrelik bagaj hacmini arka koltukları yatırarak 1773 litreye çıkarın. Rahat edin...
Gerçek 4x4 tasarım anlayışı


Yerden yüksek SUV yapısı, köşeli hatlarla kaslı bir görünüme kavuşmuş olan gövde, çıkıntılı yan çamurluklar, yüksek arka stop lambaları, büyük mercekli ön farlar ve özellikle gece karanlığındaki arazi kullanımları için düşünülmüş tavandaki tepe aydınlatma lambaları ile Nissan X-Trail gerçek bir SUV!
Ön ve arka yolcular için otomatik klima sistemi


Nissan X-Trail'in ileri teknoloji ile üretilen otomatik klima sistemi sessiz ve performanslı çalışmasının yanı sıra hem ön hem de arka yolcular için havalandırma sağlar.
18 inç alüminyum alaşımlı jantlar


Nissan X-Trail’de sunulan on kollu alüminyum alaşımlı jantlar aracın SUV görünümünü pekiştirirken, asfalt üzerinde şık, arazi üzerinde ise sağlam bir duruş sergiliyor.
GÜVENLİK

Ön, yan ve perde hava yastıkları


Nissan X-Trail’de standart olarak sunulan ön, yan ve perde hava yastıkları pasif bir güvenlik ekipmanı olarak sizleri maksimum derecede korumayı amaçlar. En alt versiyondan en üst versiyona kadar bu donanımın standart sunulması Nissan’ın insan hayatına verdiği önemin göstergesidir.
Elektrikli direksiyon sistemi


Keskin dönemeçler, sıkışık park alanları, ani manevralar... Nissan X-Trail şehir yaşantısını hıza duyarlı elektirkli direksiyon sistemi sayesinde çok çabuk bir hızla kolaylaştırır. Arazi kullanımlarında ise aracınızın hakimiyeti için kolaylık sağlar.
PERFORMANS

2.0 litre common rail turbo dizel


2000dd'de 320Nm tork üreten 150HP gücündeki common rail turbo dizel motorlu Nissan X-Trail, 6 ileri manuel modlu otomatik vitesin dizel motorla uyumlu çalışan teknolojisiyle performans ve yakıt ekonomisini aynı anda sunuyor. SUV gövdesine sahip Nissan X-Trail’i yüksek bir güçle ivmelendiren dizel motor, esnek ve dayanıklı yapısı ile şehir ve arazi kullanıma uygun olarak tasarlanmış.
ALL MODE 4X4-i sistemi


Dünyanın ilk öngörü sistemli ALL MODE 4x4-i sistemi her türlü yol koşulunda daha fazla yardıma ihtiyacınız olduğu anlarda destek sağlıyor. Orta konsoldaki çekiş kontrol düğmesini 2WD’den AUTO konumuna alın ve siz aracınızı kullanırken Nissan X-Trail’in öngörü sistemli All Mode 4x4-i çekiş kontrol ünitesi yol koşullarını, aracın ağırlık dengesini, sizin sürüş tarzınızı anlık verilerle sürekli kontrol etsin. Bu teknolojik özellik herhangi bir tehlike yaratacak durumu önceden sezinlediği an gerekli gördüğü güvenlik sistemlerini devreye sokuyor. ESP aracınızın virajlarda dengesini sağlarken, TCS tekerleklerin patinaja kalmadan tüm gücü yere aktarmasını sağlıyor. LOCK konumu ise ağır arazi şartlarında yol almanızın anahtarı. Ayrıca ALL MODE 4x4-i sistemi aşılmaz, inilmez denen tepeleri gerisinde bırakıyor. DDS(tepe iniş kontrolü) sahip olduğu otomatik frenleme ve hız sistemi ile size frenleme yapmadan tepelerden 7 km/h sabit hızla inme olanağı sunuyor. USS (tepe çıkış kontrolü) ise en dik rampalarda dahi Nissan X-Trail’in geriye doğru kaymasını engelleyerek, zor koşullarda ilerlemenize olanak sağlıyor.
Diğer sürüş destek sistemleri


Viraj fren kontrol sistemi(CBC), motor torku kontrol sistemi(AMR), fren torku kontrol sistemi (BMR) gibi elektronik sistemler, tehlike yaratabilecek durumları sezgileyen öngörü sistemli ALL MODE 4X4-i ile birlikte Nissan X-Trail’in sürüş dinamiklerini sürekli stabil ve güvende tutar. Nissan X-Trail’in güvenli bir çizgide ilermesini sağlayan bu sistem bütünlüğünden ötürü Nissan X-Trail, Teknolojik Dahi olarak adlandırılmaktadır.

Kaynak:
http://halkinsecimi.blogcu.com/nissan-x-trail-2011-fiyati-ozellikleri/9624594
 
Nissan_X-Trail_2003
Çarpışma testi

[video=Nissan_X-Trail_2003]10510[/video]
 
Occasion NISSAN X-TRAIL MONTLUEL



[video=Occasion NISSAN X-TRAIL MONTLUEL]10511[/video]
 
Occasion NISSAN X-TRAIL SAVIGNY SUR ORGE



[video=Occasion NISSAN X-TRAIL SAVIGNY SUR ORGE]10512[/video]
 
Occasion Nissan X-Trail CIRES LÈS MELLO



[video=Occasion Nissan X-Trail CIRES LÈS MELLO]10513[/video]
 
nissan-x-trail-dreksiyon-nb31429.jpg


nissan x trail dreksiyon
 
Nissan X-Trail Test



BU HAFTA, 2. JENERASYONU İLE NİSSAN XTRAİL SİZLERLE. 2001 YILINDA YOLLARA ÇIKAN X-TRAİL, İKİNCİ JENERASYONUNDA GENEL TASARIM HATLARINI FAZLA DEĞİŞTİRMEDİ. X-TRAİL, TOYOTA RAV4, HONDA CR-V VE KİA SORENTO GİBİ ŞEHİR SUV’LERİNDEN DAHA AGRESİF BİR GÖRÜNÜME SAHİP.
2000 DD’DE 320NM TORK ÜRETEN 150 HP GÜCÜNDEKİ COMMON RAİL TURBO DİZEL MOTORLU NİSSAN X-TRAİL, 6 İLERİ MANUEL MODLU OTOMATİK VİTESİN DİZEL MOTORLA UYUMLU ÇALIŞAN TEKNOLOJİSİYLE PERFORMANS VE YAKIT EKONOMİSİNİ AYNI ANDA SUNUYOR. SUV GÖVDESİNE SAHİP NİSSAN X-TRAİL’İ YÜKSEK BİR GÜÇLE İVMELENDİREN DİZEL MOTOR, ESNEK VE DAYANIKLI YAPISI İLE ŞEHİR VE ARAZİ KULLANIMA UYGUN OLARAK TASARLANMIŞ.
KÜT FARLAR DONANIM SEÇENEĞİNE GÖRE XENON AYDINLATMAYA EV SAHİPLİĞİ YAPIYORLAR. ARAÇTA SİS LAMBASI VE GERİ VİTES LAMBASI TAMPONUN EN ALT KISMINA KONUMLANDIRILMIŞ. 4.6 M UZUNLUĞUNDAKİ X-TRAİL, HONDA CR-V’DEN 6,1 CM, TOYOTA RAV4’DEN İSE 18 CM DAHA UZUN BİR ARAÇ. NİSSAN X-TRAİL YERDEN 21 CM YÜKSEKLİĞE SAHİP. ARACIN BAGAJ HACMİ İSE 603 LİTRE.


DÜNYANIN İLK ÖNGÖRÜ SİSTEMLİ ALL MODE 4X4-İ SİSTEMİ HER TÜRLÜ YOL KOŞULUNDA DAHA FAZLA YARDIMA İHTİYACINIZ OLDUĞU ANLARDA DESTEK SAĞLIYOR. ORTA KONSOLDAKİ ÇEKİŞ KONTROL DÜĞMESİNİ 2 WD’DEN AUTO KONUMUNA ALIN VE SİZ ARACINIZI KULLANIRKEN NİSSAN X-TRAİL’İN ÖNGÖRÜ SİSTEMLİ ALL MODE 4X4-İ ÇEKİŞ KONTROL ÜNİTESİ YOL KOŞULLARINI, ARACIN AĞIRLIK DENGESİNİ, SİZİN SÜRÜŞ TARZINIZI ANLIK VERİLERLE SÜREKLİ KONTROL ETSİN. TURKEYARENA.NET. BU TEKNOLOJİK ÖZELLİK HERHANGİ BİR TEHLİKE YARATACAK DURUMU ÖNCEDEN SEZİNLEDİĞİ AN GEREKLİ GÖRDÜĞÜ GÜVENLİK SİSTEMLERİNİ DEVREYE SOKUYOR. ESP ARACINIZIN VİRAJLARDA DENGESİNİ SAĞLARKEN, TCS TEKERLEKLERİN PATİNAJA KALMADAN TÜM GÜCÜ YERE AKTARMASINI SAĞLIYOR. LOCK KONUMU İSE AĞIR ARAZİ ŞARTLARINDA YOL ALMANIZIN ANAHTARI. AYRICA ALL MODE 4X4-İ SİSTEMİ AŞILMAZ, İNİLMEZ DENEN TEPELERİ GERİSİNDE BIRAKIYOR. DDS(TEPE İNİŞ KONTROLÜ) SAHİP OLDUĞU OTOMATİK FRENLEME VE HIZ SİSTEMİ İLE SİZE FRENLEME YAPMADAN TEPELERDEN 7 KM/H SABİT HIZLA İNME OLANAĞI SUNUYOR. USS (TEPE ÇIKIŞ KONTROLÜ) İSE EN DİK RAMPALARDA DAHİ NİSSAN X-TRAİL’İN GERİYE DOĞRU KAYMASINI ENGELLEYEREK, ZOR KOŞULLARDA İLERLEMENİZE OLANAK SAĞLIYOR.
YENİ X-TRAİL İLK JENERASYONA ORANLA ÇOK DAHA MODERN BİR İÇ MEKANA SAHİP. ARACIN İÇERİSİNDEKİ MALZEME SEÇİMİ UYGUN GÖZÜKÜYOR. AÇIK RENK DÖŞEMELER VE GENİŞ SUNROOF SAYESİNDE ARACIN İÇERİSİ AYDINLIK. NİSSAN QASHQAİ İLE AYNI OLAN DİREKSİYON VE GÖSTERGE PANELİ GAYET ŞIK. ORTA KONSOL İSE ESKİ NESİL ARAZİ ARAÇLARI KADAR SADE. OTOMATİK VİTES KOLUNUN HEMEN ÖNÜNDE KOLTUK ISITMA BUTONLARI, EĞİM İNİŞ KONTROL BUTONU VE ALL MODE 4×4-İ SİSTEMİNİN DÜĞMESİ BULUNUYOR. YUVARLAK BUTON ÇEVRİLEREK ARACI 4×2 MODUNDAN OTOMATİK MODA VE SÜREKLİ DÖRT ÇEKER MODA GEÇİRMEK MÜMKÜN. ÇOK GENİŞ BİR İÇ MEKANA SAHİP X-TRAİL, ÖNDEKİ KOLTUKTA YOLCULUK YAPANLARA SUNDUKLARINI ARKA KOLTUKTA YOLCULUK YAPANLARA DA SUNUYOR. PLATİNUM VERSİYONDA ARKA KOLTUKLAR İÇİN DE KOLTUK ISITMA SİSTEMİ BULUNUYOR. X-TRAİL’İN İÇ MEKANINDA BOLCA SAKLAMA GÖZÜNE YER VERİLMİŞ. BUNUN DIŞINDA ARACIN BAGAJINDAKİ ÇEKMECELİ YAPI DA ÇOK KULLANIŞLI.
NİSSAN X-TRAİL’İN İKİNCİ JENERASYONU RENAULT’DAN ALINAN DCİ ÜNİTE VE 4000 D/D’DE 150 HP GÜÇ, 2000 D/D’DE 320 NM TORK ÜRETİYOR. 1.6 TON AĞIRLIĞINDAKİ TEST ARACIMIZA BAŞIRILI BİR PERFORMANS YAŞATAN MOTOR, 6 KADEMELİ OTOMATİK ŞANZIMANLA BİRLİKTE ÇALIŞIYOR. NİSSAN X-TRAİL 12,5 SANİYEDE 100 KM/S HIZA ULAŞIRKEN 183 KM/ MAKSİMUM HIZA ÇIKABİLİYOR.. X-TRAİL DİKKATLİ BİR KULLANIMLA 6,5 LT/100 KM GİBİ YAKIT TÜKETİM DEĞERLERİ YAKALAYABİLİYOR. TESTİMİZİN SONUNDA X-TRAİL’İN ORTALAMA TÜKETİM DEĞERİ İSE 8,3 LT/100 KM OLARAK HESAPLANDI.
TRAİL’İN YUMUŞAK YAPILI SÜSPANSİYONLARI DARBELERİ İYİ BİR ŞEKİLDE EMİYOR. GENİŞ İÇ MEKANDA 5 KİŞİ ÇOK RAHAT YOLCULUKLAR YAPABİLİYORSUNUZ. KOLTUKLARIN UZUN YOLDAKİ RAHATLIĞI DA TAKDİRE ŞAYAN. X-TRAİL’DE YALITIM SAYESİNDE RÜZGAR SESİ VE MOTOR SESİ ARAÇ İÇERİSİNE FAZLA GİRMİYOR .
NİSSAN X-TRAİL’İN SÜRÜŞ POZİSYONU ÇOK BAŞARILI. YUMUŞAK YAPILI DİREKSİYON HASSAS. ARAÇTA YÜKSEK YAPI NEDENİYLE VİRAJLARA TEMKİNLİ GİRİLMESİNDE FAYDA VAR. ANCAK UFAK LİMİT AŞIMLARINDA ESP NİSSAN X-TRAİL’İ YOLUNA SOKMAKTA ZORLANMIYOR. ARACIN FRENLERİ DE SINIF STANDARTLARINI KARŞILIYOR.
YOL DIŞINA ÇIKTIĞIMIZDA ARACIN ÇEKİŞ KONTROL SİSTEMİNİN PERFORMANSINI DEĞERLENDİRME FIRSATINI BULDUK. ARAÇ SE, LE VE PLATİNYUM PAKETLER ALTINDA SATILIYOR. 65 LİTRELİK YAKIT DEPOSUNA SAHİP XTRAİL 2.1 METRELİK YERDEN YÜKSEKLİĞİ VE 21 DERECELİK RAMPA AÇILARINA SAHİP.

nissan x-trail


ARACIN STANDART ÖZELLİKLERİ ARASINDA ABS,EBD FREN SİSTEMİ, ALL MODE 4*4, ALİMİNYUM ALAŞIM JANTLAR, ELEKTRONİK ÇEKİŞ KONTROLÜ, VİRAJ KONTROLÜ, MOTOR TORK KONTROL SİSTEMİ, FREN TORK KONTROL SİSTEMİ, GELİŞTİRİLMİŞ VİRAJ DENGE SİSTEMİ, EĞİM İNİŞ VE ÇIKIŞ KONTROL SİSTEMLERİ, SÜRÜCÜ-YOLCU –YAN VE PERDE HAVA YASTIKLARI, İMMOBİLAYZIR,UZAKTAN KUMANDALI MERKEZİ KİLİT, TELEFON ENTEGRASYONU VE BLUETOOTH SİSTEMİ, HIZ SABİTLEME, DİREKSİYONDAN KUMANDALI MÜZİK SİSTEMİ, YAĞMUR SENSÖRLÜ ÖN SİLECEK, OTOMATİK YANAN FAR, YOL BİLGİSAYARI, DERİ DİREKSİYON SİMİDİ, ARKA HAVALANDIRMA KANALI,OTOMATİK İKLİMLENDİRMELİ KLİMA SİSTEMİ, ELEKTRİK KUMANDALI VE ISITMALI YAN AYNALAR, ISITMALI-SOĞUTMALI TORPİDO GÖZÜ, KAPI İÇİ AYDINLATMA, İÇECEKLER İÇİN SOĞUK VEYA SICAK MUHAFAZA GÖZLERİ, ELEKTRİK KUMANDALI PANAROMİK SUNROOF CAM TAVAN, TAVAN ÜSTÜNDE FARLI TAVAN RAYLARI, VE ALİMİNYUM ALAŞIM JANTLA ÖN SİS FARI BULUNUYOR.
LE VERSİYONDA BUNLARA EK OLARAK; 6 LI CD ÇALAR,AKILLI ANAHTAR SİSTEMİ VE DERİ DÖŞEME İLE ISITMALI ÖN KOLTUKLAR YER ALIRKEN,
TEST ARACIMIZDA OLDUĞU GİBİ PLATİNYUM PAKETTE ; ISITMALI ÖN VE ARKA KOLTUKLAR,KARARTMALI İÇ DİKİZ AYNASI,AYNAYA ENTEGRE GERİ GÖRÜŞ KAMERASI VE FAR YIKAMA BULUNUYOR.
Kaynak:
NİSSAN X-TRAİL TEST - Oto Teknoloji – Otomobil Haberleri – Otomobil Test Sürüşleri -ototeknoloji
Teşekkürler
 
[FONT=Arial,]
nissan_x_trail_tan_2001.jpg
[/FONT]



Nissan X-Trail yüz gerdirdi

Nissan’ın 2001 yılında yollarla buluşturduğu ve 2007 yılında yenilediği SUV’u X-Trail makyaj operasyonu geçirdi. Genel olarak köşeli hatları aynı kalan aracın ön bölümü yeniden tasarlanmış. Farklı bir yapıyla tasarlanan ön ızgara öne doğru taşarken, incelen farlarda xenon ya da halojen seçenekleri sunuluyor.

Ön tamponu da elden geçiren Japonlar, sis farlarının tasarımını yenilerken, daha büyük hava girişlerine yer vermişler. Stopları da elden geçen SUV’un stoplarında LED teknolojisine yer verilmiş. 10 kollu 18 inçlik alüminyum alaşımlı jantları yenilenen X-Trail’de yapılan güncellemeler nedeniyle uzunluk, genişlik ve yükseklikte 10 mm’lik artış olmuş. İç mekanı da elden geçen otomobilin geçmişe oranla özellikle renkler konusunda daha ahenkli bir hale gelmesine çalışılmış.

Yenilenen gösterge tablosunda artık yeni bir yol bilgisayarı ekranı varken vites değişim göstergesi de yeni. Vites kolu, direksiyon gibi parçalar da yenilenmiş. Motoru ve otomatik şanzımanı da elden geçen X-Trail daha az emisyon yayarken, Euro5 normuna ulaşması sağlanmış. Motorlarda yapılan iyileştirmeler sonucunda 150 HP’lik dizelin ortalama tüketimi 0.7 lt’lik iyileşmeyle 6.4 lt/100 km’ye gerilerken, 173 HP’lik versiyonun tüketimi 1.0 lt azalarak aynı değere ulaşmış.
Kaynak:
HABER : Nissan X-Trail yüz gerdirdi haberi - Otomobil Kategorisi  Haberleri
 
Nissan_X_Trail_2008_Model_Harikaarabalar_Com.jpg



.2011 Nissan X-Trail Resimleri

Fotoğraf: 2011 Nissan X-Trail
Fotoğraf: 2011 Nissan X-Trail Ön Açı
Fotoğraf: 2011 Nissan X-Trail Üst Açı
Fotoğraf: 2011 Nissan X-Trail Sol Açı
Fotoğraf: 2011 Nissan X-Trail Sağ Açı
Fotoğraf: 2011 Nissan X-Trail sağ açı
Fotoğraf: 2011 Nissan X-Trail sağ ön açı
Fotoğraf: 2011 Nissan X-Trail sol arka açı
Fotoğraf: 2011 Nissan X-Trail sağ ön üst açı
Fotoğraf: 2011 Nissan X-Trail sağ yan açı

Kaynak:
2011 Nissan X-Trail Fiyatı ve Özellikleri | Nissan Fiyatları
Yazar: Bahadır Bektaş
– (Evo Dergisi)
 
Nissan, X-Trail’i dünyaya Türkiye ile tanıtacak


nissan_xtrail_manu-07_031-800.jpg

Nissan’ın ’Teknolojik Dahi’ sloganıyla satışa sunduğu modeli yeni X-Trail, Türkiye’yi dünyaya tanıtacak.

Nissan, SUV segmentinin ilklerinden olan ve bugüne kadar dünya çapında 800 bin adetten fazla satan modeli X-Trail’in ikinci kuşak temsilcisinin tüm dünyada yayınlanacak reklam filmini Ankara Nallıhan, Bolu Kartalkaya ve Nevşehir Kapadokya’da çekti.

NİSSAN, 4X4 segmentinin ilklerinden olan ve ilk nesli bugüne kadar 800 bin adetten fazla satan modeli X-Trail’i tamamen yenileyerek Türkiye’de 67 bin 990 YTL’den başlayan fiyatlarla satışa sundu. Sahip olduğu özellikler nedeniyle Nissan tarafından ’Teknolojik Dahi’ olarak adlandırılan yeni X-Trail’in bizim için en önemli özelliği ise tüm dünyada yayınlanacak reklam filminin Türkiye’de çekilmiş olması. Geçtiğimiz yıl Ankara Nallıhan, Bolu Kartalkaya ve Nevşehir Kapadokya’da çekilen ve büyük beğeni toplayan reklam filmi Türkiye’nin dünyada tanıtımına büyük katkı sağlayacak.

MİNUMUM 1000 ADET SATARIZ: Yeni X-Trail, geçtiğimiz hafta Sapanca’da yapılan test sürüşüyle tanıtıldı. Tanıtım toplantısında konuşan Nissan Genel Müdür Yardımcısı İlkim Sancaktaroğlu, satışa sundukları yeni X-Trail’in sınıfında 2 litre dizel otomatik ve 2 litre benzinli otomatik sunan tek model olduğunu belirterek, "X-Trail’in benzinli versiyonu 67 bin 990, dizel versiyonu ise 74 bin 990 YTL’den başlayan fiyatlara sahip. Biz 2008 yılında 1000-1500 adet arasında X-Trail satmayı planlıyoruz. Minumum 1000 adet satarız" dedi. Yeni X-Trail’in tüm dünyada yayınlanacak reklam filminin Türkiye’de çekildiğini söyleyen Sancaktaroğlu şöyle konuştu: "Bir çok ülke arasında Nissan, bu modele uygun olarak Türkiye’yi seçti. Adaylar arasında Portekiz ve İspanya’da vardı. Nissan’ın Fransa’daki reklam ajansı, Türkiye’ye gelerek reklam filmi için Ankara Nallıhan, Bolu Kartalkaya ve Nevşehir Kapadokya’da çekimler yaptı. Bu çekimler 10-15 gün sürdü ve ortaya çok beğenilen bir reklam filmi çıktı. Bu reklam filmi dünyada Nissan’ın satıldığı her ülkede gösterilecek ve bu da Türkiye’nin tanıtımına büyük katkı sağlayacak."

ÖNCEDEN ARACI HAZIRLIYOR: Yeni X-Trail’e ’Teknolojik Dahi’ denmesinin sebebi ise yeni 4 çeker teknolojisinden kaynaklanıyor. Nissan’ın geliştirdiği ALL MODE 4x4i sistemini kullanarak X-Trail, sürücüsünü her türlü iklim şartlarına ve yol durumuna karşı hazırlıklı hale getiriyor. Bu sistem bir taraftan en ileri elektronik sistemlerle rahat ve güvenli bir sürüş sağlarken, diğer taraftan çekiş kontrolünün bütün gereksinimlerini karşılıyor. Klasik dört çekerlerin aksine ALL MODE 4x4i’de; sensörler sayesinde merkezi bilgisayara anlık durumlarla ilgili bilgiler aktarılıyor ve sistem problem ortaya çıkmadan, yol tutuşunun azalacağını öngörüyor. Ön ve arka tekerlekler arasındaki ideal güç dağılımını, ileri elektronik sistemleri kullanarak yapıyor. Tekerleklere iletilen motor gücü, yola en iyi tutunan tekerleğe anında aktarılarak, doğabilecek güç kaybı önleniyor. ALL MODE 4x4i, normal koşullar altında, önden çekişli 2 çeker modunda çalışarak enerji kayıplarını azaltıyor ve yakıt tasarrufu sağlıyor. Bunun dışındaki elektronik sistemler sürücüye dik tırmanış ve inişlerde yardımcı oluyor. Piyasadaki birçok rakibi, bombeli ve yuvarlak hatları tercih ederken Nissan, dış tasarımda köşelere güvenmeye devam ediyor.
 
2012 Model Nissan X-Trail




06092011172044.jpg

BÖLMELİ GENİŞ KABİN

Nissan X-Trail’in geniş bagaj hacmi sahip olduğu sert plastik ve sökülebilir zemin yapısıyla her türlü kullanım koşuluna uygunluk gösteriyor. Arazi kullanımlarında bagajınıza çamurlu, kirli eşyalar mı koydunuz? Küçük bir hamle ile bagaj zeminini sökün ve yıkayın… Nissan X-Trail pratik kullanımlar için tasarlandı. Bagajda yer alan çekmeceye görünmesini istemediğiniz önemli eşyalarınızı koyun. 603 litrelik bagaj hacmini arka koltukları yatırarak 1773 litreye çıkarın. Rahat edin.
06092011172127.jpg

YÜKSEK KALİTEDE TASARLANMIŞ İÇ KABİN YAPISI

Nissan X-Trail’in iç kabindeki malzeme yapısı, parçaların birleştiği en ince noktalarda bile detaycı ve kusursuz bir Japon işçiliğinin başarısını yansıtıyor. Titanyum/alüminyum görünümlü iç kaplamalar, yumuşak yapılı plastik malzemeler ve üst versiyonda sunulan deri döşeme kalite anlayışını yansıtıyor.
06092011172153.jpg

DAHA FAZLA EŞYA GÖZÜ

Nissan X-Trail’in pratiklik anlayışı sayesinde eşyalarınızı aracınızın içine yerleştirmek daha kolay. Dashboard’un üst kısmındaki geniş CD’lik gözü, orta konsoldaki gözler, radyo CD’nin altındaki küçük eşya gözü, 15,7 litre hacmindeki geniş torpido gözü, ön kısımdaki ısıtma/soğutmalı bardaklıklar, bagaj alanındaki geniş eşya gözleri.
06092011172255.jpg

ÖN VE ARKA YOLCULAR İÇİN OTOMATİK KLİMA SİSTEMİ

Nissan X-Trail’in ileri teknoloji ile üretilen otomatik klima sistemi sessiz ve performanslı çalışmasının yanı sıra hem ön hem de arka yolcular için havalandırma sağlar.
06092011172331.jpg

GERÇEK 4X4 TASARIM ANLAYIŞI

Yerden yüksek SUV yapısı, köşeli hatlarla kaslı bir görünüme kavuşmuş olan gövde, çıkıntılı yan çamurluklar, yüksek arka stop lambaları, büyük mercekli ön farlar ve özellikle gece karanlığındaki arazi kullanımları için düşünülmüş tavandaki tepe aydınlatma lambaları ile Nissan X-Trail gerçek bir SUV!
06092011172421.jpg

SIRADIŞI TAVAN RAYLARI

Nissan X-Trail’de standart sunulan gümüş renkli tavan rayları araca şık ve güçlü bir SUV görünümü kazandırıyor. Tavan raylarının ön kısmına entegre edilmiş projeksiyon tipi tepe aydınlatma lambaları ise arazi koşullarındaki benzersiz aydınlatma mesafesi ile Nissan X-Trail’in SUV özelliklerini doğaya yansıtıyor. Gece ay ışığını engelleyen büyük ve geniş ormanlık alanlarda bile etrafınızı gündüz gibi aydınlatmanız Nissan X-Trail ile mümkün!
06092011173513.jpg

SEKİZİNCİ JENERASYON ESP VE TCS SİSTEMİ

Nissan X-Trail, üstün teknolojik özelliklerle desteklenmiş sekizinci jenerasyon elektronik denge programı (ESP) ile donatılmıştır. Eğer araç virajlı yollarda yol tutuşunu yitirirse ESP sistemi kaymayı durdurmak için frenleme halinde ihtiyaç duyulan tekerlek ya da tekerleklere gerekli olan frenleme basıncını uygular. Ayrıca gaz pedalına basılı halde ise aracın motor torkunu kontrol ederek aracın yeniden dengeli bir sürüş pozisyonuna geçmesine destek olur. Her tekerleği ayrı ayrı kontrol eden bu ESP sistemi benzerlerine göre çok daha güvenli ve dengelidir. Çekiş kontrol sistemi (TCS) Nissan X-Trail’in kaygan zeminlerdeki yol tutuşunu artırır. Çekişin olduğu tekerleklerin boşa dönmesini ve patinaj çekmesini engeller ve sürücünün yolda aracını güvenli bir şekilde kullanmasını sağlar.
06092011173320.jpg

ÖN, YAN VE PERDE HAVA YASTIKLARI

Nissan X-Trail’de standart olarak sunulan ön, yan ve perde hava yastıkları pasif bir güvenlik ekipmanı olarak sizleri maksimum derecede korumayı amaçlar. En alt versiyondan en üst versiyona kadar bu donanımın standart sunulması Nissan’ın insan hayatına verdiği önemin göstergesidir.
06092011173413.jpg

OTOMATİK YANAN FARLAR VE YAĞMUR SENSÖRÜ

Gün ışığı etkisini kaybettiğinde ya da kapalı otopark, tünel gibi yerlere giriş yapıldığında Nissan X-Trail’in farları –Auto- konumunda bulunduğu taktirde otomatik olarak yanar. Gün ışığına tekrar kavuştuğunda ya da aydınlık bir yere çıkıldığında ise otomatik olarak söner. Yağmur sensörü ise ön camda bulunan sensör vasıtasıyla başlayan yağmurun ön cama düştüğünü algıladığında -Auto- konumundayken otomatik olarak çalışır. Yağmurun şiddet derecesine göre fasılası hızlanır ya da yavaşlar. Yağmur sona erdiğinde ise otomatik olarak durur.
06092011173755.jpg

ALL MODE 4X4-I SİSTEMİ

Dünyanın ilk öngörü sistemli ALL MODE 4×4-i sistemi her türlü yol koşulunda yardıma ihtiyacınız olduğu anlarda size destek sağlıyor. Orta konsoldaki çekiş kontrol düğmesini 2WD’den AUTO konumuna alın ve siz aracınızı kullanırken Nissan X-Trail’in öngörü sistemli All Mode 4×4-i çekiş kontrol ünitesi yol koşullarını, aracın ağırlık dengesini, sizin sürüş tarzınızı anlık verilerle sürekli kontrol etsin. Bu teknolojik özellik herhangi bir tehlike yaratacak durumu sezdiği an gerekli gördüğü güvenlik sistemlerini devreye sokuyor. ESP aracınızın virajlarda dengesini sağlarken, TCS tekerleklerin patinaja kalmadan tüm gücü yere aktarmasını sağlıyor. LOCK konumu ise ağır arazi şartlarında yol almanızın anahtarı. Ayrıca ALL MODE 4×4-i sistemi aşılmaz, inilmez denen tepeleri gerisinde bırakıyor. DDS(tepe iniş kontrolü) sahip olduğu otomatik frenleme ve hızı sabit tutma sistemi ile size frenleme yapmadan tepelerden 7 km/h sabit hızla inme olanağı sunuyor. USS(tepe çıkış kontrolü) ise en dik rampalarda dahi Nissan X-Trail’in geriye doğru kaymasını engelleyerek, zor koşullarda ilerlemenize olanak sağlıyor.
06092011174425.jpg

YOL BİLGİSAYARI VE CRUISE CONTROL

Yakıt tüketim değerlerinizi direksiyondan kumanda sistemi ile kontrol edebileceğiniz yol bilgisayarı gösterge panelinin ortasında yer almaktadır. Özellikle otobanlarda ve uzun yolculuklarda keyif veren hız sabitleme sistemi (cruise control) ise sizin rahatlığınız ve güvenliğiniz için düşünülmüştür.
06092011174246.jpg

BLUETOOTH

Bluetooth sistemine sahip telefonunuzla Nissan X-Trail’in müzik sistemi üzerinden “elleriniz serbest” görüşme yapabilirsiniz. Direksiyon üzerinden tek bir tuşa dokunuşunuzla bu görüşmeleri trafikte dikkatiniz dağılmadan gerçekleştirebilirsiniz.
06092011174332.jpg

DİZEL MOTOR PERFORMANSI

Nissan X-Trail’de bulunan 2.0 litre common rail turbo dizel motor hem şehir içi hem de otoban kullanımlarında atak, çevik ve ekonomik bir karakter sergilerken, arazi kullanımlarında da bir SUV’dan beklenecek gücü tam anlamıyla zemine yansıtıyor.
06092011174401.jpg

OTOMATİK VİTES

Nissan X-Trail’deki 2.0 litre common rail turbo dizel motorlu versiyonlarda standart sunulan otomatik vites, benzinli versiyonda CVT şanzuman ile, dizel versiyonda 6 ileri manuel modlu otomatik vitesle sunuluyor. Benzinli versiyondaki CVT vites sistemi (sürekli değişken vites) vites geçiş aralıklarını sürücüsüne hissettirmeme, performansın yanında düşük yakıt tüketim değerleri elde etme gibi konularda oldukça başarılı. 6 ileri manuel modlu otomatik vites ise 320Nm tork üreten dizel motorla uyum içinde çalışarak performans ve yakıt ekonomisini bir arada sunuyor.




Kaynak:
http://www.trendmodeller.com/araba-modelleri/2012-model-nissan-x-trail/
 
Nissan - X-Trail II - 2.0 dCi (150 Hp) - Teknik özellikler, yakıt tüketimi


Teknik özellikler:
Nissan - X-Trail II - 2.0 dCi (150 Hp)




Kapı 5
Power 150 hp
Maksimum hız 190 km/h
100 km / h durma arası İvme 11.2 sec
Yakıt deposu hacmi 65 l
Coupe yazın Jeep
koltuk 5
Boy 4635 mm.
genişlik 1790 mm.
yükseklik 1700 mm.
Dingil 2630 mm.
gövde minimum hacim 603 l
gövde azami miktar 1773 l
motor Pozisyon Açık, enine
motor hacmi 1995 ccm
Max güç 4000 Rpm
Tork 320/2000 Nm
Yakıt Sistemi dizel Commonrail
Türbin turbo kompresör / Intercooler
Pozisyon silindir Inline
Silindir sayısı 4
Number silindir başına valf 4
Yakıt Tipi dizel
Drive Açık
Number Dişli (mekanik şanzıman) ve 6 ön süspansiyon Bağımsız tip McPherson
Arka süspansiyon Multi-link bağımsız
Ön frenler Hava soğutmalı diskler
Arka frenler Hava soğutmalı diskler
ABS evet
direksiyon tipi Cremaillere
Direksiyon hydraulicbooster
Asgari dönüş daire 11.6 m
(Şehirde) Yakıt tüketimi 7.8 L./100 km Yakıt tüketimi (şehir dışı) 5.5 L./100 km Yakıt tüketimi (karma) 6.4 L./100 km
Ekolojik standart EURO V Ağırlık 1605 Kg
Maksimum ağırlık 2170 Kg Tire boyutu 225/60 R17; 225/55 R18
teker boyutu jantlar R17; R18

Kaynak:
Nissan - X-Trail II - 2.0 dCi (150 Hp) - Teknik özellikler, yakıt tüketimi
 
Usta bunda zincirmi var yoksa kayışmı var
trigelde yani
 
Performans

[video=Five Gear - best4x4 drive SUV]10694[/video]

Performans
 
Geri
Üst