Merhaba,
5 ay önce bir tane MSI laptop aldım, 2 defa fan arızası nedeniyle garanti kapsamında serviste tamir edildi. Bugün farkettim yine fan çalışmıyor, bu 3. oluyor aynı arıza!
Bir arkadasım aynı arızayı 3 defa tekrarlarsa ya da farklı arızalarla 6 defa bozulursa o firmanın laptopu yenisi ile degistirmesi ya da bir üst modelini vermesi gerekir şeklinde bir yorum yapmıstı. Böyle bir şey söz konusu mudur? Ne yapmamı önerirsiniz?
Saygılar...
5 ay önce bir tane MSI laptop aldım, 2 defa fan arızası nedeniyle garanti kapsamında serviste tamir edildi. Bugün farkettim yine fan çalışmıyor, bu 3. oluyor aynı arıza!
Bir arkadasım aynı arızayı 3 defa tekrarlarsa ya da farklı arızalarla 6 defa bozulursa o firmanın laptopu yenisi ile degistirmesi ya da bir üst modelini vermesi gerekir şeklinde bir yorum yapmıstı. Böyle bir şey söz konusu mudur? Ne yapmamı önerirsiniz?
Saygılar...