HeLLFire!
Çǿκ کε√díκ طę ∂طí
GSM operatörü Avea ile mobil telekomünikasyon alanında işbirliğine giden kulübümüzün taraftarlarına yönelik mobil hizmetleri resmi olarak KARTALCELL markası ile hayata geçti.
GSM operatörü Avea ile mobil telekomünikasyon alanında işbirliğine giden kulübümüzün taraftarlarına yönelik mobil hizmetleri resmi olarak KARTALCELL markası ile hayata geçti. "Konuşuyorsak aşkımızdan" sloganıyla taraftarlara sunulacak olan KARTALCELL taraftar hattının tanıtımı Swissotel'de düzenlenen bir törenle yapıldı. Tanıtım toplantısına Beşiktaş Kulübü Başkanı Yıldırım Demirören, Türk Telekom Genel Müdürü Dr. Paul Doany, Avea Genel Müdürü Erkan Akdemir, Avea Segment Yönetim Direktörü Tunç Berkman, Beşiktaş Kulübü Divan Kurulu Başkanı Yalçın Karadeniz, Beşiktaş Kulübü yönetim kurulu üyeleri, futbol takımı teknik direktörü Mustafa Denizli, futbolcular, Beşiktaş Cola Turka Erkek Basketbol Takımı Antrenörü Burak Bıyıktay, diğer şubelerin kaptan ve yöneticileri katıldı. KARTALCELL taraftar hattı bugünden itibaren taraftarların kullanımına sunulurken, siyah-beyazlı kulüp bu projede orta vadede 200 bin aboneye ulaşmayı hedefliyor.
SOĞANCIOĞLU, TARAFTARDAN DESTEK İSTEDİ
Beşiktaş Kulübü Asbaşkanı Ertunç Soğancıoğlu, toplantıda yaptığı konuşmada, taraftarın KARTALCELL'e verecekleri destekle bu alanda da kendilerini göstereceklerini söyledi. Kulüplerin, sportif başarılarının devamı için gelir getirici faaliyetleri artırmak ve yeni projeler oluşturmak durumunda olduğunu kaydeden Soğancıoğlu, bugüne kadar gerçekleşen diğer projeler gibi KARTALCELL projesinin de bunlardan biri olduğunu ifade etti. Soğancıoğlu, GSM operatörü Avea ile işbirliğine giden Beşiktaş Kulübü'nün, KARTALCELL markasını yaratarak taraftarın hizmetine sunduğunu belirterek, "KARTALCELL'li olan Beşiktaş taraftarı özel avantajlarla hem daha çok konuşacak, hem de Beşiktaş Kulübü'nün gelirlerine katkıda bulunacaklardır. Avea'nın oluşturduğu katma değerli servisler sayesinde özel içerikler ve güncel bilgiler Beşiktaş taraftarının hizmetine sunulacaktır" diye konuştu.
SOĞANCIOĞLU:"HEDEFİMİZ 200 BİN ABONE SAYISINI GEÇMEKTİR"
KARTALCELL'İN bugün itibariyle geniş bir bayi ağı ile Avea bayileri, yetkili Türk Telekom bayileri ve yetkili Kartal Yuvası mağazalarında taraftarlara sunulmaya başlandığını kaydeden Soğancıoğlu, şunları söyledi.
"KARTALCELL tarifelerinden yararlanmak isteyen taraftarlarımız, faturalı veya faturasız hat seçeneklerini tercih edebileceklerdir. Bu projede öncelikli hedefimiz, orta vadede 200 bin abone sayısını geçmektir. Beşiktaş taraftarı Türkiye'nin güçlü taraftarıdır ve bu alanda da gücünü gösterecektir. Bu projeyle kulüpsever kimliğini yaşatmaya devam eden Beşiktaşlılarımız tek bir aşkla, Beşiktaş aşkıyla KARTALCELL'le konuşarak kulüplerine sevgilerini, yapacakları katkıyla bir kez daha göstereceklerdir. Önemli miktarda gelir getireceğine inandığımız bu projenin, Beşiktaş'a hayırlı olmasını diliyoruz."
AVEA SEGMENT YÖNETİM DİREKTÖRÜ TUNÇ BERKMAN:"FENERBAHÇE 60, GALATASARAY 35 BİN, TRABZONSPOR 15 BİN ABONE SAYISINA ULAŞTI"
Avea Segment Yönetim Direktörü Tunç Berkman ise konuyla ilgili soruları yanıtladı. Zamanlamanın doğru olup olmadığı sorusuna Berkman, "Daha önce 3 kulüple bu anlaşmayı yapmıştık. Beşiktaş'ın bir avantajı var. Diğer kulüplerle belli bir öğrenme süreci yaşadık. Şu andaki tarife en rekabetçi tarife olacak. Çok hızlı bir şekilde Beşiktaş'ın diğer kulüplerin satış seviyesine gelecektir" diye konuştu. Berkman, KARTALCELL'in yaklaşık 1,5-2 yıl içinde 200 bin aboneye ulaşmasını beklediklerini, bundan da kulübün 1 veya 1,5 milyon dolar gelir elde edeceğini söyledi. Diğer kulüplerin satış rakamlarının sorulması üzerine de Berkman, Fenerbahçe'nin 60 bin, Galatasaray Kulübü'nün ise 35 bin aboneyi aştığını, Trabzonspor'un ise 15 bin aboneye ulaştığını ifade etti.
REKLAM FİLMİ BEŞİKTAŞ'IN EFSANE FUTBOLCULARINI BİRARAYA GETİRDİ
Avea Genel Müdürü Erkan Akdemir tarafından KARTALCELL'in ilk sim kartı Beşiktaş Kulübü Başkanı Yıldırım Demirören'e verildi ve ardından sözleşme imzalandı. İmza töreni sırasında futbolcular, teknik heyet, yöneticiler, şubelerin kaptan ve yöneticileri de sahneye çıkarak masanın arkasında durdu.
Tören öncesinde KARTALCELL için hazırlanan reklam filmi yayınlandı. Reklamda İbrahim Üzülmez, Nihat Kahveci, İbrahim Toraman, Fabian Ernst, Filip Holosko'nun yanı sıra, Beşiktaş'ın efsane futbolcuları Metin Tekin, Sergen Yalçın, İlhan Mansız, Pascal Nouma ve Les Ferdinand rol aldı.
KaraKartaL.com
GSM operatörü Avea ile mobil telekomünikasyon alanında işbirliğine giden kulübümüzün taraftarlarına yönelik mobil hizmetleri resmi olarak KARTALCELL markası ile hayata geçti. "Konuşuyorsak aşkımızdan" sloganıyla taraftarlara sunulacak olan KARTALCELL taraftar hattının tanıtımı Swissotel'de düzenlenen bir törenle yapıldı. Tanıtım toplantısına Beşiktaş Kulübü Başkanı Yıldırım Demirören, Türk Telekom Genel Müdürü Dr. Paul Doany, Avea Genel Müdürü Erkan Akdemir, Avea Segment Yönetim Direktörü Tunç Berkman, Beşiktaş Kulübü Divan Kurulu Başkanı Yalçın Karadeniz, Beşiktaş Kulübü yönetim kurulu üyeleri, futbol takımı teknik direktörü Mustafa Denizli, futbolcular, Beşiktaş Cola Turka Erkek Basketbol Takımı Antrenörü Burak Bıyıktay, diğer şubelerin kaptan ve yöneticileri katıldı. KARTALCELL taraftar hattı bugünden itibaren taraftarların kullanımına sunulurken, siyah-beyazlı kulüp bu projede orta vadede 200 bin aboneye ulaşmayı hedefliyor.
SOĞANCIOĞLU, TARAFTARDAN DESTEK İSTEDİ
Beşiktaş Kulübü Asbaşkanı Ertunç Soğancıoğlu, toplantıda yaptığı konuşmada, taraftarın KARTALCELL'e verecekleri destekle bu alanda da kendilerini göstereceklerini söyledi. Kulüplerin, sportif başarılarının devamı için gelir getirici faaliyetleri artırmak ve yeni projeler oluşturmak durumunda olduğunu kaydeden Soğancıoğlu, bugüne kadar gerçekleşen diğer projeler gibi KARTALCELL projesinin de bunlardan biri olduğunu ifade etti. Soğancıoğlu, GSM operatörü Avea ile işbirliğine giden Beşiktaş Kulübü'nün, KARTALCELL markasını yaratarak taraftarın hizmetine sunduğunu belirterek, "KARTALCELL'li olan Beşiktaş taraftarı özel avantajlarla hem daha çok konuşacak, hem de Beşiktaş Kulübü'nün gelirlerine katkıda bulunacaklardır. Avea'nın oluşturduğu katma değerli servisler sayesinde özel içerikler ve güncel bilgiler Beşiktaş taraftarının hizmetine sunulacaktır" diye konuştu.
SOĞANCIOĞLU:"HEDEFİMİZ 200 BİN ABONE SAYISINI GEÇMEKTİR"
KARTALCELL'İN bugün itibariyle geniş bir bayi ağı ile Avea bayileri, yetkili Türk Telekom bayileri ve yetkili Kartal Yuvası mağazalarında taraftarlara sunulmaya başlandığını kaydeden Soğancıoğlu, şunları söyledi.
"KARTALCELL tarifelerinden yararlanmak isteyen taraftarlarımız, faturalı veya faturasız hat seçeneklerini tercih edebileceklerdir. Bu projede öncelikli hedefimiz, orta vadede 200 bin abone sayısını geçmektir. Beşiktaş taraftarı Türkiye'nin güçlü taraftarıdır ve bu alanda da gücünü gösterecektir. Bu projeyle kulüpsever kimliğini yaşatmaya devam eden Beşiktaşlılarımız tek bir aşkla, Beşiktaş aşkıyla KARTALCELL'le konuşarak kulüplerine sevgilerini, yapacakları katkıyla bir kez daha göstereceklerdir. Önemli miktarda gelir getireceğine inandığımız bu projenin, Beşiktaş'a hayırlı olmasını diliyoruz."
AVEA SEGMENT YÖNETİM DİREKTÖRÜ TUNÇ BERKMAN:"FENERBAHÇE 60, GALATASARAY 35 BİN, TRABZONSPOR 15 BİN ABONE SAYISINA ULAŞTI"
Avea Segment Yönetim Direktörü Tunç Berkman ise konuyla ilgili soruları yanıtladı. Zamanlamanın doğru olup olmadığı sorusuna Berkman, "Daha önce 3 kulüple bu anlaşmayı yapmıştık. Beşiktaş'ın bir avantajı var. Diğer kulüplerle belli bir öğrenme süreci yaşadık. Şu andaki tarife en rekabetçi tarife olacak. Çok hızlı bir şekilde Beşiktaş'ın diğer kulüplerin satış seviyesine gelecektir" diye konuştu. Berkman, KARTALCELL'in yaklaşık 1,5-2 yıl içinde 200 bin aboneye ulaşmasını beklediklerini, bundan da kulübün 1 veya 1,5 milyon dolar gelir elde edeceğini söyledi. Diğer kulüplerin satış rakamlarının sorulması üzerine de Berkman, Fenerbahçe'nin 60 bin, Galatasaray Kulübü'nün ise 35 bin aboneyi aştığını, Trabzonspor'un ise 15 bin aboneye ulaştığını ifade etti.
REKLAM FİLMİ BEŞİKTAŞ'IN EFSANE FUTBOLCULARINI BİRARAYA GETİRDİ
Avea Genel Müdürü Erkan Akdemir tarafından KARTALCELL'in ilk sim kartı Beşiktaş Kulübü Başkanı Yıldırım Demirören'e verildi ve ardından sözleşme imzalandı. İmza töreni sırasında futbolcular, teknik heyet, yöneticiler, şubelerin kaptan ve yöneticileri de sahneye çıkarak masanın arkasında durdu.
Tören öncesinde KARTALCELL için hazırlanan reklam filmi yayınlandı. Reklamda İbrahim Üzülmez, Nihat Kahveci, İbrahim Toraman, Fabian Ernst, Filip Holosko'nun yanı sıra, Beşiktaş'ın efsane futbolcuları Metin Tekin, Sergen Yalçın, İlhan Mansız, Pascal Nouma ve Les Ferdinand rol aldı.
KaraKartaL.com