Kimi: 'Araç hızlı ama bana uygun olacak mı?'
Kimi Raikkonen'in bu sene kullanacağı yeni araçla sergileyeceği performans kariyeri açısından önem taşıyor. Çünkü, Ferrari'deki geleceğine büyük oranda bu seneki başarısı karar verecek.
Fin sürücünün geçtiğimiz yılki araçta rahat olmadığı sır değil. Özellikle sıralamalarda başı çok ağrayan Raikkonen bunu kendisini birçok kez ifade etmişti.
Ferrari takım patronu Stefano Domenicali, geçtiğimiz sezon sonunda, Raikkonen'den en iyi performansı elde edebilmek için mümkün olan herşeyi yapacaklarını ve kendisine ihtiyacı olan aracı vereceklerini vurgulamıştı.
Raikkonen ise testler sonrasındaki açıklamasında, downforce seviyelerinin düşürülmüş olmasıan rağmen F60'ın, geçtiğimiz yılki kadar hızlı olduğunu belirtti.
Fin sürücü, "F60'la, F2008'de olduğundan daha iyi olup olmadığımı söylemek için henüz çok erken. Henüz çok fazla kilometre yapmadık. Ayrıca tüm değişiklikler tamam değil. Fakat iyi bir başlangıç yaptık. Her alanda aracı geliştirdik" dedi.
Aşırı ısınma nedeniyle yaşanan KERS problemi ilgi çekiciydi. Takımların sezona KERS sistemi kullanarak başlayıp başlamayacaklarını merak etmeye başladım.
Biraz tuhaf ama bu soruyu takımlar da kendi kendilerine soruyorlar. Çok yeni ve karmaşık bir teknoloji.
Raikkonen'in bu teorikte avantajlı ancak ilk senesinde riskli olan KERS sistemiyle geçireceği yeni sezonda araçtan maksimum performansı çıkarması gerekecek.
Şimdilik kendisinin de dediği gibi aracın 2008'e göre kendisine ne kadar uygun olup olmadığı belli değil ancak bu yönde olumlu işaret var. Fin sürücü, işler kendisi için yolunda giderse, bir önceki rakebet gücünü ortaya koyması çok muhtemel görünüyor.

Kimi Raikkonen'in bu sene kullanacağı yeni araçla sergileyeceği performans kariyeri açısından önem taşıyor. Çünkü, Ferrari'deki geleceğine büyük oranda bu seneki başarısı karar verecek.
Fin sürücünün geçtiğimiz yılki araçta rahat olmadığı sır değil. Özellikle sıralamalarda başı çok ağrayan Raikkonen bunu kendisini birçok kez ifade etmişti.
Ferrari takım patronu Stefano Domenicali, geçtiğimiz sezon sonunda, Raikkonen'den en iyi performansı elde edebilmek için mümkün olan herşeyi yapacaklarını ve kendisine ihtiyacı olan aracı vereceklerini vurgulamıştı.
Raikkonen ise testler sonrasındaki açıklamasında, downforce seviyelerinin düşürülmüş olmasıan rağmen F60'ın, geçtiğimiz yılki kadar hızlı olduğunu belirtti.
Fin sürücü, "F60'la, F2008'de olduğundan daha iyi olup olmadığımı söylemek için henüz çok erken. Henüz çok fazla kilometre yapmadık. Ayrıca tüm değişiklikler tamam değil. Fakat iyi bir başlangıç yaptık. Her alanda aracı geliştirdik" dedi.
Aşırı ısınma nedeniyle yaşanan KERS problemi ilgi çekiciydi. Takımların sezona KERS sistemi kullanarak başlayıp başlamayacaklarını merak etmeye başladım.
Biraz tuhaf ama bu soruyu takımlar da kendi kendilerine soruyorlar. Çok yeni ve karmaşık bir teknoloji.
Raikkonen'in bu teorikte avantajlı ancak ilk senesinde riskli olan KERS sistemiyle geçireceği yeni sezonda araçtan maksimum performansı çıkarması gerekecek.
Şimdilik kendisinin de dediği gibi aracın 2008'e göre kendisine ne kadar uygun olup olmadığı belli değil ancak bu yönde olumlu işaret var. Fin sürücü, işler kendisi için yolunda giderse, bir önceki rakebet gücünü ortaya koyması çok muhtemel görünüyor.
türkiyeF1