Kaspersky'ın Türkiye destek hattı devrede!

kent55

Süper Moderatör
Süper Moderatör
Katılım
23 May 2008
Mesajlar
31,409
Reaction score
0
Puanları
0
Konum
ѕαмѕυηѕρσя


20110307135344.jpg



Güvenli içerik ve tehdit yönetimi çözümleri lideri Kaspersky Lab, yenilenen teknik destek hattını Türk kullanıcılarının hizmetine sundu. Kullanıcılar, Kaspersky Lab ürünleriyle ilgili teknik destek talebi oluşturmak veya canlı sohbet üzerinden desteğe ulaşmak istediklerinde Kaspersky Destek Merkezi - Kayako Fusion ile Destek Masası Yazılımı linkini kullanabilecekler.

Teknik desteği telefonla almak isteyen kullanıcılar ise (212) 573 15 75'i Pazartesi – Cuma günleri 09:00-18:00 saatleri arasında; Cumartesi günleri ise 10:00-16:00 saatleri arasında arayabilecek.

Hizmete giren yeni hat ile kullanıcıların her türlü teknik destek ihtiyaçlarını karşılayacaklarını söyleyen Kaspersky Lab Türkiye Pazarlama Müdürü Pınar Uylum Terzioğlu, yeni hattın hem telefon hem e-mail hem de canlı sohbet hizmeti verdiğini belirtiyor. Bu yeni teknik destek hizmeti ile Kaspersky'nin Türkiye pazarına yaptığı yatırım ve kullanıcılarına Türkçe hizmet sunmanın önemini belirten Terzioğlu; "Kaspersky Lab olarak Türkiye'deki kullanıcılarımıza her zaman en iyi ürün ve hizmeti vermeye devam edeceğiz. Müşterilerimizin memnuniyeti, ürünlerimize ve markamıza duyduğu sadakat bizim en önem verdiğimiz konuların başında yer alıyor. Önümüzdeki günlerde kullanıcılarımıza yeni ürünlerin ve kampanyaların da müjdesini vermeye hazırlanıyoruz" dedi.















 
Birde tek kişilik lisans fiyatları uygun olsada orijinalini alsak şu programın keşke :S
 
peki bişey soracam bu teknik detesk acaba lisanslı kullanıclara mı yoksa korsan kullanan larda hizmet verecekler mi ?
 
Geri
Üst