kasılmak isteyenler hızlı

kent55

Super Moderator




Şimdiden söyleyeyim sıkıcı olabilir fakat okumanızda yarar var.

Şimdi Bedensel Savaş becerilerine(skillerine) hangi sırayla puan vermeniz gerektiğini anlatıcam. Tabi ki de kendiniz istediğiniz gibi dağıtabilirsiniz ama aşağıda yazdıklarım sizin için daha faydalı olacaktır.

Beceride ustalaşma(masterleme) sırası:

1- Çoğu kişinin dediği gibi ilk olarak ustakaşmanız gereken beceriniz hava kılıcı.
Çünkü: Bedensel savaşçıyı zihinsel savaştan ayrı tutan en önemli becerisi budur. Bu beceriniz sizin saldırı hasarınızı arttırır. Bu hem canavar ve/veya yaratık türü canlıları yok etmenizi kolaylaştırır hem de zihinsel savaşçıların güçlü beden becerisine karşı size yardım edicek en önemli becerinizdir.

2- Bazı kişiler kılıç çevirme dese bile ben ikinci ustalaşıcağınız becerinin öfke olduğunu düşünüyorum.
Çünkü: Seviyeniz(leveliniz) gittikçe artıcak. Seviyenizin artmasıyla birlikte giyilen kalkan ve zırhlar sizin hareket hızınızı düşürecektir. "Ama yeni açılan ayakkabılar benim hareket hızımı korur." demeyin! Evet seviyenizle gelen yeni ayakkabılar hareket hızı verebilir fakat yinede hareket hızınızı korumaya yetmez. Hava kılıcı ve çift-el silah birleştimi çok güçlü olur fakat yinede seri vurmanız gerekmektedir. Rakibiniz kılıç giyerek kendisine yaklaşmanıza izin vermeyebilir ve sizi sürekli geri fırlatır.

3- Beceri kitaplarının fiyatı ucuz diye başka becerileri seçmeyin kılıç çevirme'de ustalaşın.
Çünkü: Kılıç çevirme işe yarıyor ki Beceri Kitaplarının fiyatı yüksek. Kılıç çevirme Bedensel savaşın en çok hasar veren becerisidir. Bununla birlikte menzili içindeki(çoklu hedef) her canlıya saldırabilmeside bunu önemli yapan etkenlerden birisidir. Eğer hasarı arttırmak istiyorsanız bu beceriyi hava kılıcı ile birlikte kullanın. Tabi ki kritik ve delici vuruş sayesindede hasarı arttırabilirsin. Tabi ki bu her seferinde etkili olmaz.

4- Bence dördüncü ustalaşıcağımız beceri 3 yönlü kesme.
Çünkü: Beceri Kitapları ucuz diye demiyorum ama artık o da nedenlerimden biri oldu. Aslında benim tek nedenim beceri kitaplarının ucuzluğu. Yüksek seviyeli(70-90) gördüğüm kişilerin 4. masteri 3 yönlü kesme. Neden yaptıklarını bilmiyorum ama bi bildikleri vardır. Ona eminim. Onlar öyle güçlüyse sizde bu şekilde neden güçlü olamayasınız. Ben 4. becerinizi 3 yönlü kesme yapın derim ama bir kez daha hatırlatıyım ilk başlarda size benim yöntemimi uygulamak zorunda değilsiniz. Ben sadece doğru yolu gösteriyorum ama seçim her zamanki gibi size kalmış.

5- Benim yolumda başka ustalaşıcağınız beceriniz kalmadığı için hamle tek çareniz.
Çünkü: Son ustalaşacağınız beceriniz olduğu için sanırım bir neden söylememe
gerek kalmadı.

Not: Arkadaşlar bazıları 16'da masterim oldu der ama kesinlikle yalandır. İnanmayın!
Beceriler 17-20 arasında master olur. Bunların ihtimalleri var galba ama kimse kesin olarak bir ihtimal yüzdesi söyleyemez. Söylerselerde inanmayın sallıyolar.
Becerilerin üstünde "Max.(17-20)" yazar. Bu becerilerin ustalaşma dereceleridir. Ve ustalaştığınız bir becerinin üzerinde ise "Max.(7-10)" yazar. Buda o becerilerde grand masterleşme(büyük ustalaşma) dereceleridir. Bunlarında ihtimalleri var mı yok mu bilinmiyor. Olsa bile ihtimal yüzdesi bilinmiyor. Şu yüzdeyle grand master olur diyen varsa inanmayın sallıyolar.

Şimdi geldik stat/statüs(karakter) puanı dağılımına.

Şimdi stat/statüs puanlarınızı nasıl vermeniz gerektiğini anlatıcam. Tabi ki de siz istediğiniz gibi dağıtabilirsiniz fakat aşağıya yazdıklarım sizin için daha faydalı olacaktır.

1- Bazıları önce STR bazıları da önce VIT derler. Ben dediklerine saygı duyuyorum. Hatta bununla ilgili oyun tecrübem de var.
Ben sırf VIT vermiştim sonra sırf STR'ye veriyordum. 42. seviyeydim. 38. seviye bir adam bana Vs. attı elinde baltalı mızrak vardı. Manevi kılıcını yaktı ve bana kılıç dansıyla vurdu. Üstümde Ejderha Plaka Zırh olmasına rağmen yarı HP'm gitmişti. Beni kesti. Nickini vermiyorum. Çünkü hile bulunduran bir sitede nicki yazması riskli olabilir ve olmasada adam bunu okuyup benim kim olduğumu anlamasın rezil olurumxD.
Bu yüzden önce STR'yi 25 yapıp sonra bir VIT bir STR bir VIT bir STR gitmenizin sizin için daha uygun olacağını düşünüyorum.

2- Bazıları DEX'in çevikliği arttırdığını söyler. DEX denince akla genellikle savunma gelir. Ninjaların DEX'e verdiklerini ve çok çevik olduklarını göz önüne alırsak. DEX'in çevikliği arttırdığını söyleyebiliriz. "Ama ninjalar VIT'ede veriyorlar." demeyin! Bizlerde(savaşçılarda) VIT veriyoruz ama çevikliğimiz artmıyor. Geriye tek DEX kalıyor ki 100% DEX çevikliği arttırıyor. Kırmızı içine aldığım gibi ikinci dolduracağınız karakter puanı bölümü DEX.
Sakın yanlış anlamayın! Aslında DEX üçüncü vericeğiniz statüs bölümü. Ben vereceğiniz birinci ve ikinci(STR ve HP) statüs bölümünün ikisinide 1'e yazdım.
3- Geriye kalan tek statüs INT olduğu için ona vermeniz şart. INT yani SP(Zihin Gücü)'nin potları hem pahalıdır hem de az SP verirler(kırmızı potların HP'ye verdiği miktara göre).
Sakın yanlış anlamayın! Aslında INT dördüncü vericeğiniz statüs bölümü. Ben vereceğiniz birinci ve ikinci(STR ve HP) statüs bölümünün ikisinide 1'e yazdım.

Arkadaşlar emeğe saygı olsun diye +rep istemiyorum. Konunun uygun bulunup sabitlenmesi benim için 10000 rep puanından daha çok değerlidir

Bedensel savascı oyunun en iyi ''kilic'' kullanlan karekteridir.Gücünü düz vuruslardan almaktadir.Bu nedenle skil sıralamasinda ilk olarak hava kilici ve öfke master yapilmalidir.Tüm Skillerinizi 17.de master açmaya özen gösterin.(Gözlem bandi ile bu mümkündür)At üzerinden kasilmadigi sürece çift-el silah(Mızrak) kullanmamanızı öneriyorum.Düz vuruslar sert oldugu saldiri hızı ne kadar yukselirse bizim için o kadar iyi olur.Saldiri hızının yuksek olması kritikdelicisersemletmezehi rlenme v.s bonuslarinin denk gelme ihtimalini artir.Ne kadar çok bonus ne kadar çok hız o kadar güç demektir.Statü Dağılımı İse Hp-Str Gidilir ikiside 75 olana kadar 1 hp 1 str seklinde gidilebilir.hp 75te bırkılır str fullenirdaha sonra gelen statüleri dexe vermek en iyi seçim olacaktır.


Kısaca hangi levelerde nereler bizim için uygunudur kısıca anlatmak istiyorum.

1-15 level arasi 1.köyde kendi levelinize uygun canavar gruplarini kesin.

15-20 level arasi 2.köyde beyaz yeminliler slotlarini kesin.

20-30 level arasi yabani slotlarini kesin(daha erkende olabilir 200-230 defans yaptiginizda hpniz gitmeyecektir)

30-40 level arasi çölde veya yesil ork slotlarinda kasin.

40-54 level arasi siyah ork slotlarini kesin 45 levele kadar partiler sizin için iyi fırsatlar olabilir ama 45 levelden sonra solo olarak kasilmaniz gerekmektedir

54-60 level arasi 1.kat örümcek zindaninda kasilabilir

60-80 level arasi 2.kat örümcek zindaninda kasilabilir.

Kullanilacak Önemli Bonuslar

1.Sersemletme

Örneğin size 700-800 damage vurann yaratıkları etkisiz hale getirip o damgeyi almaktan kurtulabilirz .Savunma veren skilimiz olmadigi için bu alandaki eksikligi bu sekilde kapatmak çok akıllıca olur.Öfke+kılıc ile gelme sansini artirabiliriz.%8 ayakakbida %8 de kolyede bu bonusu bulabilirseniz zorluk çekmesiniz
Not:Bosslar sersemlemez

2.Yaratıga Karsi Güçlü İtemler.

orklara karsi +20 güçlü bir özelligin üstümüzde oldunu düsünelim.k.çevirme skili 2000 vuruyosa extra %20 ile 2400 vuracaktır..düz vuruslarimiz 400 ise 480 olacaktir.
3.Zehirlenme Degisimi

Canavar guruplarini zehirlemek slotlarin kesimini oldukça kolaylastircaktir.
Not:Bosslar Sadece bir kez zehirlenirler.
4.Kritik Vurus Sansi

1000 vuran skilimizi kritik vurus ile 1000X2=2000 seklinde vurabiliriz.Slot kesimini hizlandirir.

5.Delici Vurus

Yaratıgın savunması yokmus gibi ona vurmak demektır.Örnek;düz vurusmuz 300 yaratıgın defansı 100 ise 300-100=200 damage verebilir.delici vurusla 300 vurabilirsiniz ama kritikle 400 vurabilirdiniz.ayrica skillere geldiginde pek fazla bir sey degistirmeyecektir 1000 vuran k.çevirmeyi 1000+100=1100 yapar kritik ise 2000 yapar.

6.Yavaslik Degisimi: slotlari yavaslatir tehlikeli durumlarda uzaklasmanizi sağlayabilir.

7.Rüzgar Dayanıklılıgı: Kritik alma sansinizi azaltir.

8.Hp Bonusu: statülerden gelen hp tek basina yeterli olmaz mutlaka itemlerle takviye gerekli

9.Sersemlik karsinda bağişiklık: Canvarlarda sersemletme sansı vardır özellikle vadide işinize yarayacaktır.

Taş Seçimi

Silah İçin:
1.Öldürücü Darbe
2.Soğutma Tasi
3.Canavardan Koruyan Tas
4.Kavrama Tasi

Zirh İçin
1.Hiz Tasi
2.Korunma
3.yasam tasi
4.savunam tasi(düsük levelerde ilk sıralarda tercih edilmelidir)

Sıralama konusunu tamamen size birakiyorum.Kendi Stratejinize göre uygun olan taslari kullaniniz.











 
Üst