- Katılım
- 2 Nis 2007
- Mesajlar
- 28,387
- Reaction score
- 0
- Puanları
- 0

Kadınları en çok küçük düşüren reklamlar seçildi.

İsviçreli iç çamaşırı firması Sloggi'nin özel teklif adlı reklam afişi "kadınları en fazla aşağılayan reklam" seçildi.

İtalyan kahve üreticisi Lavazza'nın emekleyen çıplak bir kadını kullandığı reklam "ürünle alakası olmayan gereksiz çıplaklık" olarak değerlendirildi.

Ünlü markalar seks simgesini markanın önüne geçirerek, akılda kalmaya çalışıyor. Toplumun hayranlık duyduğu, arzu nesnesi haline getirdiği ünlülerle reklam çekip, ürünlerini satmayı garantiliyorlar. İşte sattırma kapasitesi yüksek seksi reklamlar...














