Honda Civic Hiybrid

mikoliko

New member


[ TEKNOLOJİ ]

Hybrid'in farkı, teknolojisinde saklı! Benzinli ve elektrikli olmak üzere ortak çalışan iki farklı motora sahip olan Hybrid, geleceğin teknolojisini sunuyor.

Yolun eğimine ve aracın hızına göre devreye giren elektrikli motor, benzinli motora destek vererek aracın performansını maksimuma çıkartıyor. Üstelik aracın hareket enerjisini bataryasında depoladığı için, kendi yakıtını kendisi üretiyor.

Hybrid teknolojisinin altında benzinli bir motor ile elektrikli bir güç ünitesinin kombine edilmesi yatıyor. Civic Hybrid'de 1.4 lt 3 kademeli subap zamanlaması özelliği bulunan VTEC motor ile birlikte i-Dsi ve elektrik motoru (IMA-Integrated Motor Assist) birlikte görev alıyor.

[ PERFORMANS ]

Tamamen yenilenen Civic Hybrid'de bulunan 1.4 litrelik 3 kademeli i-VTEC motor, yakıt tasarrufu sağlarken aynı zamanda 1.8 litrelik bir motorun performansını sergiliyor.

95 PS/6000 d/dak benzin motor gücüne ek olarak IMA elektrik motorunun sağladığı 20 PS'lik güç ile birlikte Civic Hybrid toplam 115 PS'lik bir güce ulaşıyor.

Aracın sahip olduğu akıllı elektrik motoru, aracın hareket durumuna ve hızına göre devreye girerek yakıt tüketimini azalttığı gibi, 109 g/km CO2 emisyon değeri ile çevreye dost...

Yumuşak ve sessiz geçişleri sağlayan CVT şanzıman, aracın performansını artıran IMA (Integrated Motor Assist) elektrik motoru sisteminin maksimum verimlilikte çalışmasına yardımcı oluyor. Size de yüksek performansın keyfini sürmek kalıyor.



[ TASARIM ]

Çevre dostu Civic Hybrid, aynı zamanda tam bir tasarım harikası. Yüksekliği azaltılan ve genişliği artırılan gövde, otomobile daha atak ve yenilikçi bir görünüm kazandırdığı gibi, çok daha yüksek bir sürüş kalitesi yaratıyor.

Daha alçak gövde yapısı, aerodinamik sürtünme katsayısını azaltan düz tasarımlı jantlar ve otomobilin arkasında oluşan hava akımını ortadan kaldıran bagaj kapağı üzerindeki ince spoiler, Hybrid'in üstün tasarım özelliklerinden sadece birkaçı.

Standartlara oranla daha fazla alanı kapsayan cam sileceklerinin aerodinamik tasarımı, yağmurda ve dondurucu havalarda size çok daha net bir görüş açısı sağlamaya yardımcı olacak.

Civic, dış tasarımıyla olduğu kadar, iç tasarımıyla da göz kamaştırıyor. Hem çarpıcı, hem de kullanışlı kokpitteki her ayrıntı sürüş keyfini katlamak için düşünüldü ve tasarlandı. Civic'e özgü Multiplex Gösterge Paneli ile sürücü dikkatini yoldan ayırmadan, araç bilgilerine kolaylıkla göz atabiliyor.

Anlık yakıt tüketimi, elektrik motorunu besleyen akünün şarj seviyesi, elektrik motor destek ve şarj durum göstergesi Civic Hybrid'e has özellikler olarak karşınıza çıkıyor.

Tüm Civic modellerinde bulunan eşsiz düz arka zemin; arka koltuktaki yolcular için çok daha rahat bir yolculuk anlamına geliyor.




[ GÜVENLİK ]

Diğer Civic'ler gibi Hybrid de, sınıfının en güvenli otomobillerinden birisi.

Klasik çarpışma tasarımlarından farklı geliştirilen ACE (Advanced Compatibility Engineering -Gelişmiş Uyumluluk Teknolojisi) gövde yapısı güvenlik açısından oldukça yenilikçi... Ön ve arkadan oluşabilecek çarpışmalarda oluşan enerjiyi yolculara zarar vermeyecek noktalara dağıtan bu teknoloji, Honda'nın insan odaklı teknoloji anlayışını yansıtıyor.

Sert bir temas olması durumunda deforme olacak şekilde tasarlanan motor kaputu ve ön çamurluklar, bir yayaya çarpma halinde meydana gelebilecek yaralanmaları minimum seviyeye indiriyor.

Ön koltuklarda bulunan aktif kafalıklar, çarpışma anında sürücünün ya da yolcunun baş bölümü ile uyumlu hareket ederek boyun zedelenmelerini minimuma indiriyor.

i-SRS yani akıllı ön hava yastıkları, çarpışma durumunda araç hızına bağlı olarak iki kademede açılabiliyor. Yan ve perde hava yastıkları ise yan darbelerde olası baş ve boyun zedelenmelerini minimuma indiriyor.
Yeni Honda Civic'te arka koltuk ISOFIX bağlantıları (çocuk koltuğu bağlantıları) ve tüm koltuklarda yer alan üç noktalı kemerler sizi ve sevdiklerinizi her zaman, her yerde koruyor.

Dönüşlerde, hızlanma ve ani manevralar sırasında gücü dengeli biçimde tekerleklere dağıtan VSA (Araç Denge Desteği) yardımıyla, sürücü zor durumlarda aracı güvenle kontrol edebiliyor.

ABS (Anti Bloke Sistemi) ile ani frenlerde bile tekerleklerin kilitlenmesi engelleniyor ve kusursuz direksiyon hakimiyeti güvence altına alınıyor. EBD (Electronic Brake Distribution - Elektronik Fren Gücü Dağıtım Sistemi )ile fren gücü tekerleklere ayrı kuvvet uygulayarak aracı rahatlıkla dengede tutuyor.
Cruise Control (Hız Sabitleyici) yardımıyla araç, sürücünün belirlediği sabit hızda ilerliyor. Böylece direksiyon başındayken sürekli hız göstergesini takip etmeniz gerekmiyor.




[ KONFOR ]

Daha fazla iç mekan, daha fazla genişlik... Honda tasarımcıları ve mühendisleri, Yeni Civic için öncelikle sofistike bir yaklaşım oluşturdular. En yeni teknolojiye, geniş iç hacime ve yenilikçi bir ergonomiye sahip yüksek kaliteli, gelişmiş ve sportif kabin tasarımına bu anlayış sonucunda ulaşmayı başardılar.

Sürücünün konforu için özel olarak tasarlanan yükseklik ve derinlik ayarlı direksiyon ve koltuk ayarlarıyla, en uygun sürüş pozisyonunu bulmak kolaylaşıyor. Isıtmalı ön koltuklar sayesinde sıcacık bir sürüş keyfi sizleri bekliyor.

Direksiyondan kumanda sistemi ile müzik ve cruise control düğmeleri her an elinizin altında. Çarpıcı aydınlatması ile gece sürüşünde de bu düğmeler kolaylıkla kullanılabiliyor.

Radyo, MP3 ve CD çalar özelliklerine sahip ses sistemi, şık görünümüyle müzik tarzınıza estetik katıyor. Ayrıca hıza duyarlı müzik sistemi sayesinde aracın hızına bağlı olarak ses seviyesi artıyor ya da azalıyor, yol boyunca keyfiniz asla kaçmıyor!

Ön kabinin farklı noktalarındaki geniş gözler ve kapı içlerindeki geniş cepler kullanım açısından oldukça ideal. Orta konsolda bulunan özel bölme, 20 CD'lik kapasitesiyle kabin düzenini rahatlatıyor.


Bir Soru:Bu araba Nasıl Modifiye Edilir??
 

Tunyukuk

New member
Muhtemelen Epromsuz Bir Sistem Kullanacaktır Honda Bu Araçta Da
Durum Böyle Olunca Yardımcı Chip ünitelerinin Olmayışından Ana Işlemciye Yüklenmiş Olan Işletimin Yeniden Düzenlenmesi çok Pahalıya Mal Olacak Işlemler Gerektirecektir.
şimdi Motorun 1.4 Oluşunu Da Göz önüne Alacak Olursak
Yapılmaya çalışılacak Hiçbirşeyin Maliyetine Değmeyeceği Açık Ortada
Chip Tuning Yaptırmaya Bile Değmeyecektir
Kazanılacak Hp Başına ödenecek Miktar Düşünülürse Mantıklı Değil Zaten
 

HTML

Üst