Turkcell, müşteri hizmetleri alanında dünyada bir ilke imza attı. Bundan böyle gnçtrkcllliler kendilerine özel bir çağrı merkezi ekibinden kısa mesaj (SMS) ile hizmet alabilecek. Ekibin tamamı Gencaver lakabıyla anılan genç profesyonellerden oluşuyor. Gencaverler SMSin yanı sıra Facebook ve Twitter üzerinden müşteri hizmetleri sunuyor.
Gencaverler 7/24 Görev Başında
Turkcell, bugüne kadar çağrı merkezi ya da internet üzerinden verilen danışma ve destek hizmetini Gencaver ekibi ile gnçtrkclllilere özel ve her an her yerden ulaşılabilir hale getirdi. gnctrkçllli gençler artık hatları ,telefonları ya da gnçtrkcll ilgili tüm sorularını cep telefonlarından 4362ye 7 gün 24 saat kısa mesaj göndererek, hafta içi sabah 08.00den gece yarısına, haftasonu da 08.00den 19.00a kadar Facebooktaki gnçtrkcll sayfasına yorum yazarak ya da Gencaveri tıklayıp mesaj atarak veya Twitterda @gnçtrkcll hesabına tweet atarak iletebiliyorlar.

Facebook ve Twitter üzerinden sunulan hizmetten herhangi bir ücret alınmıyor ve 4362ye her ay 15 adet ücretsiz SMS gönderilebiliyor. 15 SMSten sonrası ise yalnızca 0,40 TL. gnçtrkcllin Gencaverleri yakında gençlere MSN, web chat gibi farklı mecralardan da hizmet vermeye başlayacak.
Gençler, kendileriyle aynı yaşlarda, aynı ihtiyaçlara sahip, aynı dilden konuşan Gencaverlere kampanya seçeneklerinden tarife bilgilerine, kişiye en uygun internet ve SMS paketlerine kadar her konuda danışabiliyorlar. Gencaverler ayrıca gnçtrkclllilerin öneri ve yorumlarını da alıyor ve hızlıca değerlendirilmesini sağlıyor.
Ekibin ismini gençler seçti
gnçtrkcllin gençlere kulak vererek onların bulundukları her mecradan destek alabilme talebine karşılık geliştirdiği bu yenilikçi hizmetin adını da gençler belirledi. Facebooktaki gnçtrkcll sayfasından oylamaya katılan binlerce genç, Lakabım ne olsun, Gencaver mi Gençkanka mı? sorusuna yüzde 60a yakın oyla Gencaver yanıtını verdi.