¢кfєиa
kнизяиapαe
İletişim operatörü Avea'nın, 4 büyük futbol kulübüyle başlattığı taraftara yönelik konuşma tarifeleri gittikçe genişliyor.
Mobil operatörün Galatasaray Spor Kulübü'yle (GSK) 2009 Nisan'da başlattığı GSMobile telekomünikasyon hizmeti 10 ayda 120 bin aboneye ulaşmış durumda. Galatasaray İletişim Hizmetleri Genel Müdürü Hakan Aydınol, yıl sonuna kadar ilk 11'de oynayan bütün oyuncuların maaşını bu tür projelerden çıkaracaklarını ifade etti. Aydınol, 9 ay içerisinde GSMobile'da farklı tarife seçeneklerinin yanı sıra haber paketi, imza günleri, maç biletleri, futbolcularla internet üzerinden canlı sohbet gibi katma değerli hizmetler de sunduklarını söyledi.
Aydınol, "Bugün başlarken 1 oyuncunun maaşıyla başlıyoruz ama bir yılın sonunda baktığımızda ilk 11'de oynayan bütün oyuncuların maaşını bu tür projelerden çıkaracağız. Barcelona, Real Madrid, Chelsea gibi birinci sınıf kulüplerin, 350-400 milyon dolar yıllık bütçeleri var. Bu bütçeleri GSK önümüzdeki 5 yıl içinde başarabilecek bir potansiyele sahip." şeklinde konuştu. Bu hizmeti taraftarlara anlatmanın kolay olmadığını, ancak özellikle son 4 aydaki sonuçların umut verici olduğunu ifade eden Aydınol, GSMobile'ın ayda 25-30 bine yakın abone alan bir sistem haline geldiğini aktardı. GSMobile'ın tanıtımı için kullanılan iletişim ağında aylık 1,6 milyon tekil ziyaretçi ve 450 bin üyeye sahip GS.org sitesinden, 420 bin üyeli e-mail listelerinden, Galatasaray'ın 2,5 milyon üyeye sahip olduğu Facebook'un yanı sıra Twitter gibi sosyal ağlardan, 35 bin tiraja sahip Galatasaray dergisinden ve Galatasaray televizyonundan faydalanıyor. Avea Üst Yöneticisi Erkan Akdemir, GSMobile markasının Galatasaray'a kendi ses ve katma değerli hizmetlerini geliştirerek müşterilerine sunma imkanı verirken, taraftarlara da takımlarına ek gelir oluşturma fırsatı sağladığını kaydetti ve ekledi. "Bu tür işbirlikleriyle mobil pazarda rekabetin dengeleri değişirken, spor endüstrisine de yeni bir açılım sağlıyor."
'Dört taraftarın üçü numarasını bize taşıdı'
Dört taraftarın 3'ünün numarasını Avea'ya taşıdığını belirten Avea Segment Yönetimi ve MVNO Direktörü Tunç Berkman, toplamda ulaştıkları 360 bin taraftarın yüzde 75'inin, numaralarını Avea'ya taşıyarak kullanıcı haline geldiğini aktardı. Sektörün en büyük sıkıntılarından bir tanesinin alınan abonelerin elde tutulması olduğunu vurgulayan Berkman, "Taraftarlar da en sadık grup. Böyle bir iş modelinde, bu taraftar grubunu seçtiğiniz zaman abone kaybınız diğer segmentlere göre çok daha düşük oluyor." dedi. Berkman, spor kulüpleriyle mobil telekomünikasyon işbirliğinde yıl sonunda 1 milyon aboneye ulaşmayı hedeflediklerini kaydederek, önümüzdeki 1-2 ay içinde farklı kulüplerle de benzer uygulamaları hayata geçireceklerini belirtti.
kaynak;Ekonomi - Galatasaraylı oyuncuların maaşını taraftar ödeyecek
Mobil operatörün Galatasaray Spor Kulübü'yle (GSK) 2009 Nisan'da başlattığı GSMobile telekomünikasyon hizmeti 10 ayda 120 bin aboneye ulaşmış durumda. Galatasaray İletişim Hizmetleri Genel Müdürü Hakan Aydınol, yıl sonuna kadar ilk 11'de oynayan bütün oyuncuların maaşını bu tür projelerden çıkaracaklarını ifade etti. Aydınol, 9 ay içerisinde GSMobile'da farklı tarife seçeneklerinin yanı sıra haber paketi, imza günleri, maç biletleri, futbolcularla internet üzerinden canlı sohbet gibi katma değerli hizmetler de sunduklarını söyledi.
Aydınol, "Bugün başlarken 1 oyuncunun maaşıyla başlıyoruz ama bir yılın sonunda baktığımızda ilk 11'de oynayan bütün oyuncuların maaşını bu tür projelerden çıkaracağız. Barcelona, Real Madrid, Chelsea gibi birinci sınıf kulüplerin, 350-400 milyon dolar yıllık bütçeleri var. Bu bütçeleri GSK önümüzdeki 5 yıl içinde başarabilecek bir potansiyele sahip." şeklinde konuştu. Bu hizmeti taraftarlara anlatmanın kolay olmadığını, ancak özellikle son 4 aydaki sonuçların umut verici olduğunu ifade eden Aydınol, GSMobile'ın ayda 25-30 bine yakın abone alan bir sistem haline geldiğini aktardı. GSMobile'ın tanıtımı için kullanılan iletişim ağında aylık 1,6 milyon tekil ziyaretçi ve 450 bin üyeye sahip GS.org sitesinden, 420 bin üyeli e-mail listelerinden, Galatasaray'ın 2,5 milyon üyeye sahip olduğu Facebook'un yanı sıra Twitter gibi sosyal ağlardan, 35 bin tiraja sahip Galatasaray dergisinden ve Galatasaray televizyonundan faydalanıyor. Avea Üst Yöneticisi Erkan Akdemir, GSMobile markasının Galatasaray'a kendi ses ve katma değerli hizmetlerini geliştirerek müşterilerine sunma imkanı verirken, taraftarlara da takımlarına ek gelir oluşturma fırsatı sağladığını kaydetti ve ekledi. "Bu tür işbirlikleriyle mobil pazarda rekabetin dengeleri değişirken, spor endüstrisine de yeni bir açılım sağlıyor."
'Dört taraftarın üçü numarasını bize taşıdı'
Dört taraftarın 3'ünün numarasını Avea'ya taşıdığını belirten Avea Segment Yönetimi ve MVNO Direktörü Tunç Berkman, toplamda ulaştıkları 360 bin taraftarın yüzde 75'inin, numaralarını Avea'ya taşıyarak kullanıcı haline geldiğini aktardı. Sektörün en büyük sıkıntılarından bir tanesinin alınan abonelerin elde tutulması olduğunu vurgulayan Berkman, "Taraftarlar da en sadık grup. Böyle bir iş modelinde, bu taraftar grubunu seçtiğiniz zaman abone kaybınız diğer segmentlere göre çok daha düşük oluyor." dedi. Berkman, spor kulüpleriyle mobil telekomünikasyon işbirliğinde yıl sonunda 1 milyon aboneye ulaşmayı hedeflediklerini kaydederek, önümüzdeki 1-2 ay içinde farklı kulüplerle de benzer uygulamaları hayata geçireceklerini belirtti.
kaynak;Ekonomi - Galatasaraylı oyuncuların maaşını taraftar ödeyecek