Blacksymbian
New member










1.resim: Extendet Primitives altında yer alan Hedra komutunu kullanarak şekildeki gibi bir cisim oluşturuyoruz.
2.resim:Ardından Modify menüsüne gelerek yanda görüldüğü gibi cismin parametrelerini ayarlıyoruz
3.resim: Hedra nesnesini seçerek Sağ tuşa basıyoruz ve Editable Poly komutunu uyguluyoruz. ve Material Editor'e geçiyoruz. Standart menüsünün altında bulunan Multi/ Sub Object kaplamasını seçiyoruz. Açılan pencereden Set Number seçeneğine tıklayarak 2 değerini giriyoruz. Daha sonra bu iki renkten bir tanesini beyaz diyerini siyah yapıp cisme uygulayın. Eğer renkler istediğiniz gibi yerleşmediyse Material #25 gibi yazan butonu sıklayarak bırakmadan bir alttakinin üzerine sürükleyin ve bırakın açılan pencereden Swap'ı seçin böylece iki malzemenin yerini deyiştirmiş olucaksınız.
4.resim:Modify menüsüne gelerek Polygon moduna geçin ve Edit Select All komutuyla topun tüm yüzeylerini seçmiş olucaksınız.
5.resim:Bevel komutuna tıklayın ve değerlerini yandaki gibi ayarlayın.
6,7,8.resim ortak:Şimdi ise Hedra nesnesine bir Mesh Smooth uyguluyoruz. bununda değerleini yandaki gibi yapın.
9.resim:Son olark da Spherify uyguluyoruz. Percent Değerini yndaki gibi ayarlayın.
10.resim:Gerekli ışık ve zemin ayarlarını yaptıktan sonra Render edin yandaki sonucu elde etmiş olmalısınız