Fordun inanılmaz sorunu aracınız sıfır olsa dahi pertli görünebilir !

Muhoooo

New member
Öncelikle mesajıma başlamadan önce herkese selamlar..
Ford tutkum Stuttgart'a seyahattimde başlamıştı.Dayımın muhteşem bir Xr3i Escort'u vardı ve çok eğlenceli bir araç cosworth yazılımı,spor süspansiyon vs... vardı. 2007 yılında Focus tdci araç aldık daha sonrada 2010 connect aldık iki araçta 0 km alındı ama herşey mutlu sonuçlanmadı. Türkiye'deki Ford çalışanları sigorta şirketleri inanılmaz bilinçsiz Olay 2 sene önce focusun kaskosunu yaparken patlak verdi aracımızın motoru pert çıktı sigortacı bayan durumu düzelteceğini söyledi tabi samimiyetlerine güvenip olayın peşine düşmedik daha sonraki kaskolarda da aynı sorun çıkınca sorunun çözümlenmesini istedik. Ford'la uzun süren irtibatımın sonucunda sorunun bizim araçla aynı MOTOR KODU na sahip ford cargo aracın daha araç bize satılmadan önce perde ayrılmasından kaynaklandığını ve geriye dönük işlem yapılmayacağını söylediler hatta kazalı aracın kasko şirketi suçladılar.Fordun motor kodu birkaç araçta aynı olabilir ama şase kodu her araçta tektir dediler ve pert aracın kasko şirketi şase no yazmamış sorun bundan kaynaklanıyor dediler.Pertli araç hakkında bilgilere ulaşmak istedim vermediler uzun uza uğraştıktan sonra diğer kasko şirketinin ismini alabildim az kalsın kafayı yiyodum yani Diger şirketle irtibata geçtim kendilerinden kayanklanan sorun olduğunu söyledim sorun bizde ise çözümleriz dediler 1 hafta dosyaları araştırdıktan sonra sorunun kendilerinde olmadığını söylediler Tabi insanın cinnet geçirmesi elde deil. Yeniden fordla irtibata geçtim olayın pertli aracın aracın kasko şirketinden kaynaklanmadığını söyledim bana demez mi beyfendi sizin kaskodan kaynaklanıyor gibi görünüyor Kaskolarıda yıllık servis bakımından sonra sizin tarafınızdan yapıldı dedim.Sigortacınızna konuşun dedi kaskoları bir inceledim ne göreyim motor kodu ve şase kodu aynı yazılmış bunu söylememe rağmen suçu kabul etmediler ve ihaleyi TRAMERe bıraktılar orayla irtibata geçtim sizin aramanız anlamsız sigortacınız bu işlerini yapması gerek gibi bir yanıt aldım ama mail atın bir bakalım dediler ve cevap gelmedi yani FORD ALIRKEN BİRKAÇKEZ DÜŞÜNÜN.Ayrıca arayan müşteri temsilcileri çok saçma sapan şeyler söylüyorlar örneğin ''Ben Ford tarfından arayıyorum sigorta şirketi tarafından deil ama sigorta şirketi harfin yada rakamın birisini yanlış girmiştir opel marka araç sizin aracın pert görünmesine neden olmuştur bizimle hiçbir ilgisi dahi yoktur.'' dedi.Bende gülüp Ford'un motor no ve şasi numasını nasıl ürettiğini biliyor musunuz beyfendi dedim cevabı HAYIR oldu 'Eminim ki bilseydiniz böyle konuşmazdınız' dedim.Birde bunu söyleyen ben müşteri temsilcisi değilim onların üstüyüm falan diye başlamıştı.Dahada ilginci aracı verelim üstüne kullanım bedelini ödeyelim sıfır araç verin dedik tamam ama o araçta da aynı sorunu yaşayabilirsiniz dedi Otokoç müdür Bu söyledimlerim tamamen gerçektir tütetici haklarına başvuru yapmak üzereyiz belgeleri düzenlediğimizde yasal işlem başlatılacaktır.Bu söylediklerimi LÜTFEN CİDDİYE alıp karar verin sevis maceralarını başka bir sefer anlatırım Burada yazmamın nedeni sadece bilgilendirme amaçlı olup dikkat ederseniz şahıs adları ve şirketlerin adları geçmemiştir.Saygılarımla...
 

remington

Çǿκ کε√díκ طę ∂طí
şimdiye kadar ilk defa duydum cok nadir sıklıkta görülebilecek bir olay o da sana denk gelmiş kanımca
 

Muhoooo

New member
arkadaşlar ilk olarak yorumlarınız için çok teşekkürler serviste benimde yaşadıklarımı bilseniz aracımızı aldığımızda dikkat etmemiştik bir süre sonra şoför koltuğunun altına anahtarımı düşürdüm ne göreyim döşemesi sarkıyor yerine tam oturmamış servise söyledim randevu istedim kullanılabilir düzeydeyse bakıma getirdiğinizde bakarız dediler tamam dedik bakıma götürdüğümde bakımını yaptıktarını sorunu çözdüklerini söylediler bi baktım ki ne çözmesi başmışlar köpüğü şişirmişler :sneaky2: ondan ziyade daha arabanın kapısını bir açtım ne göreyim bej döşemede 41 numara yağlı ayak izi :thumbdown: tabi kıyameti kopardım koltuk için bizi suçladılar çocuk zıplamıştır zarar vermiştir bizde 16 yaşından küçük insan yok dedim sonra döşemenin garanti kapsamında olmadığını idda ettiler güç bela ikna ettik resimler çekildi merkeze yollandı yeni döşeme geldi :001_rolleyes: Bir sonraki yıl arabayı teslim ettik sözde fren denemesi hiçbir ölçüm yok!!! arabaya eziyet uyguladılar sevisten bir çıktı ne görelim tampon çizilmiz:crying:(Allahtan derim değildi) pasta cila yaptılar hallettiler yani böyle servisleri olursa sağlam gelse dahi araç çürüğe çıkar :smile: neyse sorun bu değil sorun SIFIR YENİ BİR ARAÇ ALSAM DAHİ ŞUBE MÜDÜRÜ GARANTİ VERMİYOR YANİ AYNI ŞEY TERARLANABİLİR benim yaşadığımı BAŞKASIDA YAŞAYABİLİR belkide yaşıyordur bilemiyorum yani dikkat edilmesi gereken bir husus saygılarımla :)
 

alicengiz

New member
dayi almanyaya kadar gitmişsin wosvagen ı kaçırmışsın!artık 'alırsın ford olursun lord' terimi bitti.geçmiş olsun!
 

NİNGMARE

New member
çok nadir olacak bir durum ford yedek parça satıyoruz sistemden girdikten sonra hiç yanlış bir araç çıkmadı.çıkması mümkün olmayack bir durum
 

SEYDİALİ

seyri alem
Moderatör
öncelikle sunu belirtmelıyım kı sigorta şirketinin ugrasması gereken olayla siz neden ilgileniyorsunuz sonuc itibari ile arac sıfır ve garantili bunun yanında kaskolu bir dava ile sonuca daha rahat giderdiniz hanı dava acacagınızı sadece kasko şirketi ve forda bildirseydini zaten onlar gerekenı sız solemeden yaparlardı diger arkadaşların dediği gibi bende ilk defa sizden duydum servis konusunda orjinal parcayı takmadıklarını vede takılan malzenın piaysa fiyatından yuksek fiyat aldıklarını biliyorum ki bu bütün servisler için aynıdır diye bilirim
 
Bizim pederde fort var 2006 connect sorun yok bi kaç defa km bakımına gitti gayet iyi karşıladılar bakımınıda iyi yaptılar biz geçtil içeri kahvemizi yudumlarken arabanın bakımı yapıldı oradaki görevli ayağımıza kadar arabayı getirdi teslim etti ...
Kardeş sende biraz nasipsizlikmi desek artık ondan var sanırım ...
Tabi verdiğin bilgiler için ayrıca teşekkürler
 

Muhoooo

New member
çok nadir olacak bir durum ford yedek parça satıyoruz sistemden girdikten sonra hiç yanlış bir araç çıkmadı.çıkması mümkün olmayack bir durum
Öncelikle yorumunuz için çok teşekkürler siz parça satan bir yer olarak fordun nasıl saşi ve motor kodu verdiğini bilirsiniz bilmeyen arkadaşlar için müsadenizle bir link verim
Vehicle Identification Numbers (VIN codes)/Ford/VIN Codes - Wikibooks, collection of open-content textbooks ayrıca Mad Moles VIN Decoder bu adresten aracınızı sorgulatabilirsiniz.Benim sorunum son 7 hanesi motor kodu olarak geçtiği için ve benden önceki Ford Cargo'nun pertli duruma düştüğünden benim motorda pertli duruma düşüyor hatta bir sigorta şirketi aracın saşisi sizin üzerinize motoru başka şahısa ait görünüyor dedi sorunu kaynağına bir türlü ulaşamıyoruz yada bizim ulaşmamızı istemiyorlar çünkü bu konuda baya bir üstlerine gittik :001_unsure: bizim aracın kazasız olduğuna dair tutanak aldık diğer aracın kaza tespit tutanağı elimize geçtiğinde yasal işlemlere başlatacağız saygılarımla
 

Muhoooo

New member
öncelikle sunu belirtmelıyım kı sigorta şirketinin ugrasması gereken olayla siz neden ilgileniyorsunuz sonuc itibari ile arac sıfır ve garantili bunun yanında kaskolu bir dava ile sonuca daha rahat giderdiniz hanı dava acacagınızı sadece kasko şirketi ve forda bildirseydini zaten onlar gerekenı sız solemeden yaparlardı diger arkadaşların dediği gibi bende ilk defa sizden duydum servis konusunda orjinal parcayı takmadıklarını vede takılan malzenın piaysa fiyatından yuksek fiyat aldıklarını biliyorum ki bu bütün servisler için aynıdır diye bilirim
Yorumunuz için çok teşekkürler öncelikle aracı aldığım bayi ile irtibata geçtim Ford'ta birçok aynı motor no olabileceğini söyledi ayrıca poliçelerimi bayinin içinde bulundurduğu sigortacı yardımıyla yaptırdım sorunun ne kendilerinde nede sigorta yapan çalışanda olduğunu ifade ettiler, kaza yapan aracın sigorta şirketi suçladılar şasi noyu girmemişler ondan kaynaklanıyor dediler.Biz burdan baskı yapacağız sizde arayın dediler aradık konuştuk 1 hafta içerisinde bize dönüş yaptılar ve bana ''Beyfendi kazalı araca ait bütün dosyaları inceledik şasi no ve motor no tamamen doğru şekilde yazılmıştır.Sorun bizden kaynaklansaydı düzeltme yapardık ama bizimle hiçbir ilgisi yok iyi günler dileriz'' dedi arayan bayan.Benim aracımı sigortalayanı aradım sorunun kimseden kaynaklanmadığını Trameri aramam gerektiğini söyledi.Trameri aradık sigorta şirketinin araması gerektiğini yinede bir e-mail atmamı söyledi ama sigorta sirketinin bu kargaşayı düzeltebileceğini söyledi.(Kişisel başvurular Tramerde kabul edilmiyor!) Sonunda sigortacıya geri dödüm sorunun çözülemeyeciğini söyledi ve bana ''BU SORUN ÇÖZÜLÜRSE BENİDE BİLGİLENDİR NASIL ÇÖZÜLDÜĞÜNE DAİR'' bir cümle sarfetti takdir sizindir saygılarımla
 

Muhoooo

New member
konuyu takip eden arkadaşlara çok teşekkürler :001_smile: olay artık Hazine Müsteşarlığına kadar uzamıştır:vur Bugün müsteşarlığı aradım "Firmalarla yazıştık cevap bekliyoruz" dediler inşallah çözerler... Yoksa mahkemeye vermek zorunda kalacağım kimsenin ekmeğiyle oynamak istemiyorum ama işleri arapsaçına dönderdiler :cursing: sonucu aldığımda yine yazarım saygılarımla...
 

Muhoooo

New member
Arkadaşlar uzun bir aradan sonra merhaba :) müsteşarlıktan gelen yazıda üretici firmanın bu olaya çözüm bulması gerekti yazmaktadır :) Otokoça belgeyi götürdüğümde biz aracıyız efendim belgelerinizin fotokopilerini yollarız bizik bişey yok gibisinden konuşmalar yapıldı... Geçmişi açıp durmayalım olayı sürekli konuşup sinirlenizi germeyin falan yani olayı dillendirmeyin imalarında bulunuldu bayramdan önce belgeler yollandı üzerinden ne kadar zaman geçtini takdireşayan en geç bu hafta çözüme ulaştırılması gerektiğini söyledim tamam beyfendi dendi ama sallıyolar gibi görünüyor çünkü şube yöneticisi her konuşmaya başladığında ''takdir edersiniz ki sonurunuz çok karmaşık'' diyor inşallah çözüme bağlandığında sonucu yazacığım saygılarımla iyigünler ...
 

HTML

Üst