- Katılım
- 11 Mar 2008
- Mesajlar
- 20,694
- Reaction score
- 0
- Puanları
- 0
3 Temmuz sonrası yaşanan şike sürecinde Fenerium mağazası satış patlaması yaptı.
Feneriumun Temmuz-Ağustos cirosunda büyük artış Fenerbahçe taraftarının kulübüne desteği 3 Temmuz sonrası artarak sürdü. Fenerbahçe Asbaşkanı ve Yönetim Kurulu Üyesi Abdullah Kığılı, Fenerium ürünlerinin 2011 satışlarıyla ilgili Lig Radyoya çarpıcı açıklamalar yaptı. Ilgaz Çınar ve Cüneyt Kaşelerin sorularını yanıtlayan Kığılı, 3 Temmuzdan sonra Fenerbahçe taraftarının gösterdiği hassasiyetin takdire şayan olduğunu ifade etti.
Abdullah Kığılı: Genelde Haziran ve Temmuz aylarında satışlar düşük olur. Ancak bu yıl yaşanan talihsiz hadiseler nedeniyle taraftarlarımız kulübe aidiyet duygularını geliştirdiler. Temmuz ayında %25, Ağustos ayında ise %50 satış artışı yaşadık. 2010da 240 bin, 2011de 300 bin forma sattık. Gelirlerimiz sadece Fenerium ile sınırlı da değil. 100ün üzerinde firmaya lisans veriyoruz. Yakında tost makinemiz devreye giriyor. Bu projeden %7 ila 10 gelir bekliyoruz. Fenerium dışında 5 milyon lira yıllık gelirimiz var. Toplamdaki 60 milyon ciromuzun 15 milyon lirası kulübe kar olarak kalıyor. Geldiğimizde Fenerium ağırlıklı bayilik yöntemiyle çalışmaktaydı. Bunu azalttık. 45 bayii 25e indi. 50ye yakın da kendi mağazamız var. 2012de toplam sayımız 100 olacak. dedi.
Kığılı, forma fiyatları konusunda belli bir standardı yakalamak zorunda olduklarını, tişört ve eşofmanlardaki fiyat skalalarının ise son derece uygun bir bantta olduğunu bildirdi.
Maraton.com.tr