dinc1907
New member
Hiçbir zaman unutmayin, istediginiz kadar araba
satin alabilirsiniz, ama
insan hayatini...
KEMER TAKALIM.....
BIR OTOMOBIL 80/KM-H SABIT HIZLA DUVARA
ÇARPIYOR.ISTE OLAYIN GELISIMI... -
Çarpismadan 26 milisaniye sonra ön tamponlar
araca gömülür.Araç kendi agirliginin 30 kati kadar >
bir kuvvetle frenlenir. sürücü ve yolcular kemer ile bagli degillerse
80 km sürat ile araç 39 milisaniye sonra sürücü koltuguyla beraber 15 cm
içinde harekete devam ederler.
öne dogru firlamistir. 44 milisaniye sonra sürücü gögüs kafesiyle
direksiyona çarpar. ve sonra araç ve içindekiler >
üzerinde etkiyen yavaslatici kuvvet 80 G.ye ulasir yani kendi
agirliklarinin 80 kati büyüklükte bir kuvvet üzerlerinde
etkir) 68 milisaniye sonra sürücü 9 TONLUK bir kuvvetle >
gösterge paneline çarpar. 92 milisaniye sonra sürücü yanindaki yolcuyla
beraber ayni anda kafasini ön cama çarpar, yolcu bu çarpmayla kafasina
ölümcül bir darbe alarak camdan disariya firlar.100 milisaniye sonra
direksiyon tarafindan tutulan sürücü tekrar aracin içine düser, o anda ÖLMÜSTÜR.
110 milisaniye sonra araç yavasça geriye çekilmeye > baslar.
113 milisaniye sonra sürücünün arkasinda oturan
yolcu sürücü seviyesine yükselir ve kafasiyla sert bir darbe yapar ayni anda
kendisi de ölümcül bir darbe almistir. - 150 milisaniye
sonra tekrar sessizlik egemen olur; cam, çelik, plastik parçalari yere düser.
200 milisaniyeden daha kisa bir süre içerisinde her >
sey biter. Ortaya çikan enerji inanilmazdir. 80 km/h hizda
ortalama 1 ton firlatabilir
LÜTFEN OTOMOBIL HAREKET ETMEDEN ÖNCE,
EMNIYET KEMERINIZI TAKIN.
URL=http://imageshack.us]
[/URL]
şimdiden kız arkadaş ara bide babana arabayı bu hale nasıl getirdim diye hesap vercen onu düşün
satin alabilirsiniz, ama
insan hayatini...
KEMER TAKALIM.....
BIR OTOMOBIL 80/KM-H SABIT HIZLA DUVARA
ÇARPIYOR.ISTE OLAYIN GELISIMI... -
Çarpismadan 26 milisaniye sonra ön tamponlar
araca gömülür.Araç kendi agirliginin 30 kati kadar >
bir kuvvetle frenlenir. sürücü ve yolcular kemer ile bagli degillerse
80 km sürat ile araç 39 milisaniye sonra sürücü koltuguyla beraber 15 cm
içinde harekete devam ederler.
öne dogru firlamistir. 44 milisaniye sonra sürücü gögüs kafesiyle
direksiyona çarpar. ve sonra araç ve içindekiler >
üzerinde etkiyen yavaslatici kuvvet 80 G.ye ulasir yani kendi
agirliklarinin 80 kati büyüklükte bir kuvvet üzerlerinde
etkir) 68 milisaniye sonra sürücü 9 TONLUK bir kuvvetle >
gösterge paneline çarpar. 92 milisaniye sonra sürücü yanindaki yolcuyla
beraber ayni anda kafasini ön cama çarpar, yolcu bu çarpmayla kafasina
ölümcül bir darbe alarak camdan disariya firlar.100 milisaniye sonra
direksiyon tarafindan tutulan sürücü tekrar aracin içine düser, o anda ÖLMÜSTÜR.
110 milisaniye sonra araç yavasça geriye çekilmeye > baslar.
113 milisaniye sonra sürücünün arkasinda oturan
yolcu sürücü seviyesine yükselir ve kafasiyla sert bir darbe yapar ayni anda
kendisi de ölümcül bir darbe almistir. - 150 milisaniye
sonra tekrar sessizlik egemen olur; cam, çelik, plastik parçalari yere düser.
200 milisaniyeden daha kisa bir süre içerisinde her >
sey biter. Ortaya çikan enerji inanilmazdir. 80 km/h hizda
ortalama 1 ton firlatabilir
LÜTFEN OTOMOBIL HAREKET ETMEDEN ÖNCE,
EMNIYET KEMERINIZI TAKIN.
URL=http://imageshack.us]
şimdiden kız arkadaş ara bide babana arabayı bu hale nasıl getirdim diye hesap vercen onu düşün