qwerttt
New member
Sizlerle Dell'e attığım bir şikayet mailini paylaşmak istiyorum. Başka ne yapmalıyım şu durumda...
Ben 1993 yılından beri bilgisayar kullanan, 1995 yılından itibaren de günde ortalama 6 saat internet ve bilişim teknolojileri takibi yapan bir kullanıcıyım.
Ekim 2008’de Vatan Bilgisayar İstanbul Topkapı şubesinden DELL STUDIO PP33L model dizüstü bilgisayar satın aldım.
2 ay sonra cd-rom sürücüsü arızalandı. 08112880001 numaralı destek telefonunu aradım, bir bay ve bir bayan görevliyle görüştüm.
Sadece mesai doldurmak amaçlı saatin 17.30 olmasını bekleyen;
Çözüm için hiçbir insiyatif kullanmayan, mesaisi bittiğinde müşterinin ne durumda olduğunu umursamayan ilgisiz, duyarsız, iki görevli
Defalarca cep telefonumu vermeme rağmen tekrar tekrar telefon numaramı istediler ama aramadılar
Kesinlikle çalıştıkları ekmeğini yedikleri markanın hakkını veremediler, dağdaki bir çoban kadar sorumluluk bilinçleri gelişmemiş insanlar
Defalarca arama çabalarıma saygı göstermedikleri gibi, harcadığım zamana ve emeğe ilgi göstermediler
17.20 civarı aradığımda onlar mesaiyi bitirip telefonu yüzüme kapattılar, hangi dünyada yaşıyorlar, artık devlet dairelerinde bile beş buçuk kavramı yok
Bütün bunlara rağmen, iletişim telefonu vermeme rağmen aramadılar, başlarından savmaya kalktılar, bu çağda bu kafa; inanmak mümkün değil…
İki ay sonra; 19 Ocak 2006 Tarihinde yine aradım, Onur Bey olduğunu söyleyen bir beyle görüştüm, biraz daha ilgili konuştu. İki gün içerisinde tarafıma dönüleceğini söyledi ama ORDA KİMSE YOK MUUU?
Hala arayan soran yok, bu ne ciddiyetsizlik, bu ne vurdumduymazlık…
Bu devirde böyle insanlar, böyle ahlaksızlık görmedim. Zamanıma yazık, şu an şu mesaj için harcadığım zamana yazık çünkü burada yazılanları anlayacak zihniyette olduğunuzu sanmıyorum; yazıklar olsun.
BU BİLGİSAYARI ADAPAZARI'NIN EN İŞLEK CADDESİNDE SERGİLEYİP ÜZERİNE “DELL ALMAYIN ARKADAŞLAR” YAZMAMI İSTEMİYORSANIZ BİRAZ İLGİ GÖSTERİN.
Yoksa siz bu ekonomik krizde var olan müşterilerinizi de kaybetmek mi istiyorsunuz. Böyle çalışanlarla eminim kaybedeceksiniz de….
Lanet olsun bu bilgisayarı aldığım güne, bir daha Dell mi? ASLA… Dostlarıma da tavsiyem; arkadaşlar asla DELL ürünü almayın, çünkü aldıktan sonra adam gibi muhatap bulamıyorsunuz karşınızda.
Saygılar.
Ben 1993 yılından beri bilgisayar kullanan, 1995 yılından itibaren de günde ortalama 6 saat internet ve bilişim teknolojileri takibi yapan bir kullanıcıyım.
Ekim 2008’de Vatan Bilgisayar İstanbul Topkapı şubesinden DELL STUDIO PP33L model dizüstü bilgisayar satın aldım.
2 ay sonra cd-rom sürücüsü arızalandı. 08112880001 numaralı destek telefonunu aradım, bir bay ve bir bayan görevliyle görüştüm.
Sadece mesai doldurmak amaçlı saatin 17.30 olmasını bekleyen;
Çözüm için hiçbir insiyatif kullanmayan, mesaisi bittiğinde müşterinin ne durumda olduğunu umursamayan ilgisiz, duyarsız, iki görevli
Defalarca cep telefonumu vermeme rağmen tekrar tekrar telefon numaramı istediler ama aramadılar
Kesinlikle çalıştıkları ekmeğini yedikleri markanın hakkını veremediler, dağdaki bir çoban kadar sorumluluk bilinçleri gelişmemiş insanlar
Defalarca arama çabalarıma saygı göstermedikleri gibi, harcadığım zamana ve emeğe ilgi göstermediler
17.20 civarı aradığımda onlar mesaiyi bitirip telefonu yüzüme kapattılar, hangi dünyada yaşıyorlar, artık devlet dairelerinde bile beş buçuk kavramı yok
Bütün bunlara rağmen, iletişim telefonu vermeme rağmen aramadılar, başlarından savmaya kalktılar, bu çağda bu kafa; inanmak mümkün değil…
İki ay sonra; 19 Ocak 2006 Tarihinde yine aradım, Onur Bey olduğunu söyleyen bir beyle görüştüm, biraz daha ilgili konuştu. İki gün içerisinde tarafıma dönüleceğini söyledi ama ORDA KİMSE YOK MUUU?
Hala arayan soran yok, bu ne ciddiyetsizlik, bu ne vurdumduymazlık…
Bu devirde böyle insanlar, böyle ahlaksızlık görmedim. Zamanıma yazık, şu an şu mesaj için harcadığım zamana yazık çünkü burada yazılanları anlayacak zihniyette olduğunuzu sanmıyorum; yazıklar olsun.
BU BİLGİSAYARI ADAPAZARI'NIN EN İŞLEK CADDESİNDE SERGİLEYİP ÜZERİNE “DELL ALMAYIN ARKADAŞLAR” YAZMAMI İSTEMİYORSANIZ BİRAZ İLGİ GÖSTERİN.
Yoksa siz bu ekonomik krizde var olan müşterilerinizi de kaybetmek mi istiyorsunuz. Böyle çalışanlarla eminim kaybedeceksiniz de….
Lanet olsun bu bilgisayarı aldığım güne, bir daha Dell mi? ASLA… Dostlarıma da tavsiyem; arkadaşlar asla DELL ürünü almayın, çünkü aldıktan sonra adam gibi muhatap bulamıyorsunuz karşınızda.
Saygılar.