DELL ürünü almak isteyenlar DİKKAT!

qwerttt

New member
Sizlerle Dell'e attığım bir şikayet mailini paylaşmak istiyorum. Başka ne yapmalıyım şu durumda...

Ben 1993 yılından beri bilgisayar kullanan, 1995 yılından itibaren de günde ortalama 6 saat internet ve bilişim teknolojileri takibi yapan bir kullanıcıyım.

Ekim 2008’de Vatan Bilgisayar İstanbul Topkapı şubesinden DELL STUDIO PP33L model dizüstü bilgisayar satın aldım.
2 ay sonra cd-rom sürücüsü arızalandı. 08112880001 numaralı destek telefonunu aradım, bir bay ve bir bayan görevliyle görüştüm.
Sadece mesai doldurmak amaçlı saatin 17.30 olmasını bekleyen;
Çözüm için hiçbir insiyatif kullanmayan, mesaisi bittiğinde müşterinin ne durumda olduğunu umursamayan ilgisiz, duyarsız, iki görevli
Defalarca cep telefonumu vermeme rağmen tekrar tekrar telefon numaramı istediler ama aramadılar
Kesinlikle çalıştıkları ekmeğini yedikleri markanın hakkını veremediler, dağdaki bir çoban kadar sorumluluk bilinçleri gelişmemiş insanlar
Defalarca arama çabalarıma saygı göstermedikleri gibi, harcadığım zamana ve emeğe ilgi göstermediler
17.20 civarı aradığımda onlar mesaiyi bitirip telefonu yüzüme kapattılar, hangi dünyada yaşıyorlar, artık devlet dairelerinde bile beş buçuk kavramı yok
Bütün bunlara rağmen, iletişim telefonu vermeme rağmen aramadılar, başlarından savmaya kalktılar, bu çağda bu kafa; inanmak mümkün değil…
İki ay sonra; 19 Ocak 2006 Tarihinde yine aradım, Onur Bey olduğunu söyleyen bir beyle görüştüm, biraz daha ilgili konuştu. İki gün içerisinde tarafıma dönüleceğini söyledi ama ORDA KİMSE YOK MUUU?
Hala arayan soran yok, bu ne ciddiyetsizlik, bu ne vurdumduymazlık…
Bu devirde böyle insanlar, böyle ahlaksızlık görmedim. Zamanıma yazık, şu an şu mesaj için harcadığım zamana yazık çünkü burada yazılanları anlayacak zihniyette olduğunuzu sanmıyorum; yazıklar olsun.
BU BİLGİSAYARI ADAPAZARI'NIN EN İŞLEK CADDESİNDE SERGİLEYİP ÜZERİNE “DELL ALMAYIN ARKADAŞLAR” YAZMAMI İSTEMİYORSANIZ BİRAZ İLGİ GÖSTERİN.
Yoksa siz bu ekonomik krizde var olan müşterilerinizi de kaybetmek mi istiyorsunuz. Böyle çalışanlarla eminim kaybedeceksiniz de….
Lanet olsun bu bilgisayarı aldığım güne, bir daha Dell mi? ASLA… Dostlarıma da tavsiyem; arkadaşlar asla DELL ürünü almayın, çünkü aldıktan sonra adam gibi muhatap bulamıyorsunuz karşınızda.
Saygılar.
 

Hell

Başarıda bir sanattır.
Gerçekten sizin açınızdan üzücü bir durum.
Telefon açmak yerine, bir servisine götürüp orda durumunuzu dilegetirseniz daha etkili olabilir sanırım. Çünki telefon hattındakiler genelde basit sorunlara yardımcı olmak yönlendirmek için bulunuyorlar. Ürünün kutusunda ya da garanti belgesinde servislerin telefonları vardır.

hem götürürseniz adamlar garanti kapsamındaki üründen fabrikadan para alacağından severek yapacaklardır.

Ayrıca konuyu yalnış yere açmışsınız. Burası forum un öneri şikayet bölümü arkadaşlarım uygun bi yere taşıyacaklardır.
 

VHF 16

New member
bendede acer marka laptop umda bole bi sorun oldu...
2 ay serviste kaldı...önce aradılar yaptık dediler, 1 hafta sonra yok yapamadık dediler
telefon açan arkadaşada bi güzel küfürlerimi sıvadım...
sonra gittim dell aldım...şimdilik bi sorunum yok...allah korusun :D
 

HoCuSPoCuS

Supernatural
Süper Moderatör
Selam, konunuz uygun bölüme taşındı
 

yyildirayy

Moderatör
Moderatör
Bunlardaki zihniyet malı satana kadar sattıktan sonra zihinlerini izne ayırıyorlar
 

PESİMİSTYLE

New member
valla ßende aidata var monitör arızalandı aradığım gün içinde gelip monitörü aldılar ve 2 gün sonra gelip monitörü verdiler hatta fişlerini ßile taktılar :D
 

kaygan

New member
tek dertleri malı satmak sonrada bir sorun olduğunda yan cizmek bu sırf dell için gecerli deyil bir çok üründe böyle
 

HTML

Üst