Merhaba arkadaşlar. Türkiyede şu anda aktif 3 adet GSM operatörü mevcut. Bunlardan hizmet kalitesi en iyi olanı şüphesiz Trcell. Sıralamaya koyarsak 2. sırada ve 3. sırada kimse yok. hatta 9. ve 10. sırada da kimse yok. Buraları dolduracak henüz operatör yok. 11. sırada belki Wodafone ve 17. sırada da AVEA gelmekte. Tabi göreceli olabilir bu sıralama. Fiyat bakımından bakıldığında en ekonomik avea, trcell ve wodafone olarak gidiyor. sakın aldanmayın gerçekten wodafone daha pahalı. tr deki abonelik sisteminde abone sayılarından endeksle en fazla trcell abonesi olduğu için wodafone aboneleri hatlarına trcell den daha fazla fatura ödüyor. Buna karşın aynı durumla karşı karşıya olan avea aboneleri bu duruma rağmen trcell den daha düşük fatura ödüyorlar.
ŞİMDİ ASIL KONU ŞU,
Ben aynı gün aynı saatte 3 operatörün mşt hizmetlerini de aradım. Aynı bölgesel tuşlamayı yaptım ve beklemeye başladım. Wodafone 3 dakikalık bir tepkime verdi. Trcell 6 dakikalık bir tepkime verdi. Avea bu konuda asla yenilmezdi.
TAAAAAMMMM 41 DAKİKA. :vur Yanlış duymadınız. Tam 41 dakika. inanılır gibi değil değilmi.
Neyse sonra kimsenin hakkını yemeden 7 gün boyunca bu testi yaptım. Avea 2. gün 39 dakika sonra telefonu açtı ve kimse konuşmadan santral kesti, 3. gün 44 dakika 4. gün 37 dakika, 26 dakika, 33 dakika ve son olarak 54 dakika sonra. evet yanlış duymadınız tam 54 dakika hatta bekledikten sonra çıkan arkadaşı DÜNYANIN EN KÖTÜ CALL CENTER ÜNVANINI KAZANDIKLARI için tebrik ettim ve kapattım telefonu. Bakınız. Yeni yeni kampanyalardan dolayı yoğunluk olabilir. Yada herhangi başka sıkıntılar. Ama bu en son müşteri olarak beni ilgilendirir. Kampanyayı başlatmadan önce 20 dakikanı ayır ve git yeni bir call center hizmeti daha al sistemine ekle. toplam 2 günlük bir çalışma ile bunu yapabilirsin. binlerce bu hizmeti veren şirket var tr. de.
Evet arkadaşlar kafanızı ağrıtmamın sebebi asla asla asla AVEA müşteri hizmetlerini aramayınız. Bunun yerine aynı parayı ödeyerek bir taksiye bininiz ve avea abone merkezine gidiniz. İnanın daha kısa sürecek işleminiz. AVEA Abonesi oluyorsanız bilin ki asla karşınızda canlı bir ses bulamayacağınız bir müşteri temsilciniz oldu. Karşılama sistemi işinizi göremiyorsa ki bir çok işlemi yapamıyorsunuz, asla destek alamazsınız.
İYİ GÜNLER.
ŞİMDİ ASIL KONU ŞU,
Ben aynı gün aynı saatte 3 operatörün mşt hizmetlerini de aradım. Aynı bölgesel tuşlamayı yaptım ve beklemeye başladım. Wodafone 3 dakikalık bir tepkime verdi. Trcell 6 dakikalık bir tepkime verdi. Avea bu konuda asla yenilmezdi.
TAAAAAMMMM 41 DAKİKA. :vur Yanlış duymadınız. Tam 41 dakika. inanılır gibi değil değilmi.
Neyse sonra kimsenin hakkını yemeden 7 gün boyunca bu testi yaptım. Avea 2. gün 39 dakika sonra telefonu açtı ve kimse konuşmadan santral kesti, 3. gün 44 dakika 4. gün 37 dakika, 26 dakika, 33 dakika ve son olarak 54 dakika sonra. evet yanlış duymadınız tam 54 dakika hatta bekledikten sonra çıkan arkadaşı DÜNYANIN EN KÖTÜ CALL CENTER ÜNVANINI KAZANDIKLARI için tebrik ettim ve kapattım telefonu. Bakınız. Yeni yeni kampanyalardan dolayı yoğunluk olabilir. Yada herhangi başka sıkıntılar. Ama bu en son müşteri olarak beni ilgilendirir. Kampanyayı başlatmadan önce 20 dakikanı ayır ve git yeni bir call center hizmeti daha al sistemine ekle. toplam 2 günlük bir çalışma ile bunu yapabilirsin. binlerce bu hizmeti veren şirket var tr. de.
Evet arkadaşlar kafanızı ağrıtmamın sebebi asla asla asla AVEA müşteri hizmetlerini aramayınız. Bunun yerine aynı parayı ödeyerek bir taksiye bininiz ve avea abone merkezine gidiniz. İnanın daha kısa sürecek işleminiz. AVEA Abonesi oluyorsanız bilin ki asla karşınızda canlı bir ses bulamayacağınız bir müşteri temsilciniz oldu. Karşılama sistemi işinizi göremiyorsa ki bir çok işlemi yapamıyorsunuz, asla destek alamazsınız.
İYİ GÜNLER.