sky
New member
- Katılım
- 18 Ara 2006
- Mesajlar
- 4,868
- Reaction score
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 39
- Konum
- homo köyü nden ali çavuş
1- misyoner:bu pozisyon halk ağzıyla "misyoner" olarak mütalâ edilegelir. pozisyonda hanımefendi sırt üstü uzanıp, dizlerini kırıp,but kısımlarını ayırarak, tenasül organını beyefeninin tenasül organıyla birleştirebilecek şekilde açığa koyar. beyefendi ise hanımefendiye üstten şınav tabir edilen kültür fizik hareketini anımsatan bir hareketle sokulur. kollarını hanımefendinin yan tarafına koyarak onlardan kuvvet alır. tenasül organları bu pozisyonda rahatlıkla temas edebildiğinden beyefendinin meni ifrazâtı kolaylaşır. pozisyon cihana çocuk getirmek isteyen hanımefendi ve beyefendiler için son derece münasip ve sıhhatlidir.
2-altmış dokuz: bu pozisyon tenasül organlarının ağız yoluyla (ecnebilerin oral seks şeklinde mütalaa ettikleri) tatmin edilmesi amacına nail olabilmek için türetilmiştir. pozisyonda alt kısımda kimin olduğu teorik olarak çok önemli olmasa da sıhhat açısından hanımefendinin altta yer almasında sonsuz faydalar vardır. altta hanımefendinin yattığını tasavvur edecek olursak beyefendi üstte bulunur ve ağzını hanıefendisinin tenasül organına ve kendi tenasül organını ise hanımefendinin ağzına sunarak pozisyonu gerçekleştirmiş olur. (not: bu pozisyonda hanımefendi ve beyefendinin boy denkliği çok kritik bir önem taşımaktadır.). bu noktadan sonra hanımefendiyle beyefendinin yöntemleri değişir. her ikisi de karşı cinsin tenasül organını zevke getirmeye çalışır fakat hanımefendi bunu yaparken ağzıyla beyefendinin tenasül organı üzerinde gidip gelmek suretiyle işini yaparken, beyefendi hanımefendinin tenasül organının için dilini sokar ve iç kısmı şiddetli bir arzuyla birlikte yalar.
3-arkadan münasebet: bu pozisyonda hanımefendi "misyoner" pozisyonunda olduğu
gibi butlarını ayırarak emekleme halinde bekler. bu noktada unutulmaması elzem olan
bir durum zuhur eder. zira hanımefendi göğüs kısmını aşağıya doğru eğmelidir. böylelikle
hanımefendinin tenasül organı beyefendinin dikelmiş kamışının girişine daha fazla
imkan ve şerait tedarik etmiş bulunacaktır. beyefendi ise bu esnada dikelmesi icab eden kamışını
hanımefendinin tenasül organına yerleştirir. ancak bu noktada beyefendinin bu hareketi
nazikçe yapması yerinde olur aksi takdirde hanımefendinin bel kısmında çeşitli arızalar zuhur
edebilir. kamış girdikten sonra beyefendi hanımefendinin beline eliyle hafifçe bastırmak suretiyle
hanımefendinin belini burmasını ve buna mukabelen kamışın hanımefendinin dölyatağında rahatça
gidip gelmesini sağlamalıdır. (çok mühim not: müb'arek ramazan ayında olmamız icabıyla
ehemmiyetle işaret edilmelidir ki bahsi geçen bu cinsi münasebet pozisyonu yüce dinimizce
küliyen yasak olan ters ilişkiyle(ecnebilerin "anal münasebet" dediği) kat'iyen karıştırılmamalıdır.
zira yüce rabb'imiz hanımların dölyataklarını bu münasebet için yaratmıştır. bir kul olarak
ona ters düşüp ters münasebette bulunarak hanımefendinin -af buyurunuz- büyük abdestini
karşılamaya yönelik sıhhatini bozmak günahtır, âmin!)
4-kucakta:
1-oturarak kucakta:bu pozisyonda beyefendi bir sandalyeye veyahut bir kanepenin köşesine ilişir. hanımefendi ise butlarını ayırarak beyefendinin dikelmiş tenasül organını kendi tenasül organıyla saracak şekilde kucağına oturur. lakin bu pozisyonda beyefendinin kamışının hanımefendinin dölyatağında gidip gelmesi oldukça güç, zahmetli ve hatta tehlikelidir. aşırı heyecanla yapılabilecek ters bir hareket beyefendinin tenasül organının kırılmasına yol açabilir. bu sebeple heyecana meğil edebilecek beyefendi veyahut hanımefendilerin bu pozisyonla münasebette bulunması zinhar zararlar içerebilir. amma ve lakin bu pozisyonun bir güzel yönü vardır: bu pozisyonda hanımefendi ve beyefendi yüzyüze olacaklarından birbirlerini öpebilirler ve seyir edebilirler.
2-dikilerek kucakta:bu pozisyonda beyefendinin çok kuvvetli ve sıhhatli olması elzemdir. çünkü beyefendi ayaktadır ve destek olarak salt sırtını dayadığı duvar vardır. bu halde hanımefendi beyefendinin kucağına tüner, bacaklarını beyefendinin beline dolayarak tenasül organlarının daha rahat birleşmesine zemin hazırlar. bu pozisyonda da kamışın ileri geri hareketi çok tehlikelidir. zaten beyefendinin bunu gerçekleştirebilmesi için hanımefendiyi hoplatması icab eder. vaginismus vak'aları en çok bu pozisyondan kaynak bulmaktadır. geleneksel balık etli türk hanımefendileri malesef bu pozisyon için ağır kalmaktadırlar. bundan mütevellit vaginismus sorununun yanında beyefendilerimizde bel kayması ve bel fıtığı gibi çeşitli sakatlıklar da zuhur etmektedir. dikkatli olunması sıhhatiniz açısından ehemmiyetle rica olunur.
5-parende:bu pozisyon çok lüzumu olmamasına karşın heyecan verici bir çalışma olup beyefendiden ziyade hanımefendinin atletikliğini elzem tutar. pozisyonda beyefendi ayakta dikili olarak bekler, pozisyon esnasınd beyefendinin yapacağı ilk ve son icra da bu olacaktır zaten. hanımefendi boyuna uygun miktarda beyefendiden uzak olur ve arkası dönüktür, ayaktadır. hanımefendi daha sonra ters bir hareketle gövde kısmı üste gelecek hale gelir ve bu haldeyken tutunmak için beyefendinin vücudundan elleriyle destek alır. hanımefendinin yaptığı hareketi bir dansözün para almak amacıyla alnını para verecek kimseye doğru tersten göstermesi gibi düşünmek mümkündür. hanımefendi beyefendinin vücudundan güç aldıktan sonra beyefendinin tenasül organını ağzına alarak cinsel münasebeti başlatır. bu esnada helâk olmuş bulunan hanımefendiye biraz olsun yardım etmek amacıyla beyefendi hanımefendinin ağzına doğru hafifçe gidip gelmek suretiyle ifrâz süresini kısaltabilir.
6-kaşık: denemesi esnasında pek çok beyefendinin belini sakatladığı tehlikeli ama zevkli bir pozisyondur. pozisyon beyefendinin yayılarak koltuğa oturmasını ve yayıldığında koltukla kendi vücudu arasında doğan açı boşluğunu kapatması için araya koyduğu yastıkla başlar. sakatlanma olayları yastık kullanımının unutulmasından kaynaklandığı için bu hadisede yastığa ehemmiyet vermelisiniz. hanımefendi ise sırtı beyefendiye dönük şekilde onun kıcağına oturur. şüphesiz ki bu oturma esnasında kendi tenasül organını beyefendinin tenasül organına denk getirir. dikkat buyrulması gereken bir diğer ehemmiyetli husus ise hanımefendinin bacaklarının beyefendinin bacaklarının dış tarafında yer almasıdır. işte bundan sonrası tümüyle beyefendinin bel kuvvetine kalmıştır. beyefendi o yaygın haliyle aşağı-yukarı aşağı-yukarı yaparak münasebeti uygular. ayrıca bu pozisyon cinsi münasebeti ecnebilerin hard tabir ettiği şekilde sunan filmlerde yönetmen beyefendilerin hassasiyetle üzerine titredikleri bir pozisyondur. çünkü bu pozisyonda kamera hanımefendinin bütün vücudunun gidip gelmelere tabir-i caizse lımbır lımbır oynayışını rahatlıkla görüntüleyebilir. ancak cum-shut tabir edilen meni ifrâzatının hanımefendinin ağız yoluna doğru yapılması sürecine yakın bu pozisyondan vazgeçilmelidir. ayrıca bu pozisyon yakın plan çekimlere gayet münasiptir.
7-bacak omza (kıt'a dur bir-ki): bu cinsi münasebet muhazzasası hammallık olarak tabir edilebilecek bir bedeni hal gerektirmektedir.
buna göre beyefendi sırtı üzerine boylu boyunca uzanmış olan hanımefendinin butlarını ayırıp bacaklarını omzuna alır. böylece kamışın gireceği dişi tenasül organı olan dölyolu rahatlıkla meni ifrazatına sebeb'iyet verebilecek hale gelir.
bu noktada her zaman olduğu gibi nazik bir hareketle tenasül organını kadının döl yoluna yerleştiren beyefendi bildik bir hareketle küçüklükten gelen "salıncak salınması" tabiriyle fizik ilminde yer bulan gidip gelme hareketini (musikimizde ise bu hareket 'fış fış kayıkçı' olarak anılmaktadır) gittikçe ivediyete dönüştürerek icra eder. yumurtalıkların hemen alt kısmında meninin içindeki sperm tabir edilen küçük beyefendileri/hanımefendileri soğukta ölmeden bekleten torbadan yola çıkıp, kamış ucuna dek gelen meni ifraz edilerek vukuatın saadete ermesi sağlanır.
2-altmış dokuz: bu pozisyon tenasül organlarının ağız yoluyla (ecnebilerin oral seks şeklinde mütalaa ettikleri) tatmin edilmesi amacına nail olabilmek için türetilmiştir. pozisyonda alt kısımda kimin olduğu teorik olarak çok önemli olmasa da sıhhat açısından hanımefendinin altta yer almasında sonsuz faydalar vardır. altta hanımefendinin yattığını tasavvur edecek olursak beyefendi üstte bulunur ve ağzını hanıefendisinin tenasül organına ve kendi tenasül organını ise hanımefendinin ağzına sunarak pozisyonu gerçekleştirmiş olur. (not: bu pozisyonda hanımefendi ve beyefendinin boy denkliği çok kritik bir önem taşımaktadır.). bu noktadan sonra hanımefendiyle beyefendinin yöntemleri değişir. her ikisi de karşı cinsin tenasül organını zevke getirmeye çalışır fakat hanımefendi bunu yaparken ağzıyla beyefendinin tenasül organı üzerinde gidip gelmek suretiyle işini yaparken, beyefendi hanımefendinin tenasül organının için dilini sokar ve iç kısmı şiddetli bir arzuyla birlikte yalar.
3-arkadan münasebet: bu pozisyonda hanımefendi "misyoner" pozisyonunda olduğu
gibi butlarını ayırarak emekleme halinde bekler. bu noktada unutulmaması elzem olan
bir durum zuhur eder. zira hanımefendi göğüs kısmını aşağıya doğru eğmelidir. böylelikle
hanımefendinin tenasül organı beyefendinin dikelmiş kamışının girişine daha fazla
imkan ve şerait tedarik etmiş bulunacaktır. beyefendi ise bu esnada dikelmesi icab eden kamışını
hanımefendinin tenasül organına yerleştirir. ancak bu noktada beyefendinin bu hareketi
nazikçe yapması yerinde olur aksi takdirde hanımefendinin bel kısmında çeşitli arızalar zuhur
edebilir. kamış girdikten sonra beyefendi hanımefendinin beline eliyle hafifçe bastırmak suretiyle
hanımefendinin belini burmasını ve buna mukabelen kamışın hanımefendinin dölyatağında rahatça
gidip gelmesini sağlamalıdır. (çok mühim not: müb'arek ramazan ayında olmamız icabıyla
ehemmiyetle işaret edilmelidir ki bahsi geçen bu cinsi münasebet pozisyonu yüce dinimizce
küliyen yasak olan ters ilişkiyle(ecnebilerin "anal münasebet" dediği) kat'iyen karıştırılmamalıdır.
zira yüce rabb'imiz hanımların dölyataklarını bu münasebet için yaratmıştır. bir kul olarak
ona ters düşüp ters münasebette bulunarak hanımefendinin -af buyurunuz- büyük abdestini
karşılamaya yönelik sıhhatini bozmak günahtır, âmin!)
4-kucakta:
1-oturarak kucakta:bu pozisyonda beyefendi bir sandalyeye veyahut bir kanepenin köşesine ilişir. hanımefendi ise butlarını ayırarak beyefendinin dikelmiş tenasül organını kendi tenasül organıyla saracak şekilde kucağına oturur. lakin bu pozisyonda beyefendinin kamışının hanımefendinin dölyatağında gidip gelmesi oldukça güç, zahmetli ve hatta tehlikelidir. aşırı heyecanla yapılabilecek ters bir hareket beyefendinin tenasül organının kırılmasına yol açabilir. bu sebeple heyecana meğil edebilecek beyefendi veyahut hanımefendilerin bu pozisyonla münasebette bulunması zinhar zararlar içerebilir. amma ve lakin bu pozisyonun bir güzel yönü vardır: bu pozisyonda hanımefendi ve beyefendi yüzyüze olacaklarından birbirlerini öpebilirler ve seyir edebilirler.
2-dikilerek kucakta:bu pozisyonda beyefendinin çok kuvvetli ve sıhhatli olması elzemdir. çünkü beyefendi ayaktadır ve destek olarak salt sırtını dayadığı duvar vardır. bu halde hanımefendi beyefendinin kucağına tüner, bacaklarını beyefendinin beline dolayarak tenasül organlarının daha rahat birleşmesine zemin hazırlar. bu pozisyonda da kamışın ileri geri hareketi çok tehlikelidir. zaten beyefendinin bunu gerçekleştirebilmesi için hanımefendiyi hoplatması icab eder. vaginismus vak'aları en çok bu pozisyondan kaynak bulmaktadır. geleneksel balık etli türk hanımefendileri malesef bu pozisyon için ağır kalmaktadırlar. bundan mütevellit vaginismus sorununun yanında beyefendilerimizde bel kayması ve bel fıtığı gibi çeşitli sakatlıklar da zuhur etmektedir. dikkatli olunması sıhhatiniz açısından ehemmiyetle rica olunur.
5-parende:bu pozisyon çok lüzumu olmamasına karşın heyecan verici bir çalışma olup beyefendiden ziyade hanımefendinin atletikliğini elzem tutar. pozisyonda beyefendi ayakta dikili olarak bekler, pozisyon esnasınd beyefendinin yapacağı ilk ve son icra da bu olacaktır zaten. hanımefendi boyuna uygun miktarda beyefendiden uzak olur ve arkası dönüktür, ayaktadır. hanımefendi daha sonra ters bir hareketle gövde kısmı üste gelecek hale gelir ve bu haldeyken tutunmak için beyefendinin vücudundan elleriyle destek alır. hanımefendinin yaptığı hareketi bir dansözün para almak amacıyla alnını para verecek kimseye doğru tersten göstermesi gibi düşünmek mümkündür. hanımefendi beyefendinin vücudundan güç aldıktan sonra beyefendinin tenasül organını ağzına alarak cinsel münasebeti başlatır. bu esnada helâk olmuş bulunan hanımefendiye biraz olsun yardım etmek amacıyla beyefendi hanımefendinin ağzına doğru hafifçe gidip gelmek suretiyle ifrâz süresini kısaltabilir.
6-kaşık: denemesi esnasında pek çok beyefendinin belini sakatladığı tehlikeli ama zevkli bir pozisyondur. pozisyon beyefendinin yayılarak koltuğa oturmasını ve yayıldığında koltukla kendi vücudu arasında doğan açı boşluğunu kapatması için araya koyduğu yastıkla başlar. sakatlanma olayları yastık kullanımının unutulmasından kaynaklandığı için bu hadisede yastığa ehemmiyet vermelisiniz. hanımefendi ise sırtı beyefendiye dönük şekilde onun kıcağına oturur. şüphesiz ki bu oturma esnasında kendi tenasül organını beyefendinin tenasül organına denk getirir. dikkat buyrulması gereken bir diğer ehemmiyetli husus ise hanımefendinin bacaklarının beyefendinin bacaklarının dış tarafında yer almasıdır. işte bundan sonrası tümüyle beyefendinin bel kuvvetine kalmıştır. beyefendi o yaygın haliyle aşağı-yukarı aşağı-yukarı yaparak münasebeti uygular. ayrıca bu pozisyon cinsi münasebeti ecnebilerin hard tabir ettiği şekilde sunan filmlerde yönetmen beyefendilerin hassasiyetle üzerine titredikleri bir pozisyondur. çünkü bu pozisyonda kamera hanımefendinin bütün vücudunun gidip gelmelere tabir-i caizse lımbır lımbır oynayışını rahatlıkla görüntüleyebilir. ancak cum-shut tabir edilen meni ifrâzatının hanımefendinin ağız yoluna doğru yapılması sürecine yakın bu pozisyondan vazgeçilmelidir. ayrıca bu pozisyon yakın plan çekimlere gayet münasiptir.
7-bacak omza (kıt'a dur bir-ki): bu cinsi münasebet muhazzasası hammallık olarak tabir edilebilecek bir bedeni hal gerektirmektedir.
buna göre beyefendi sırtı üzerine boylu boyunca uzanmış olan hanımefendinin butlarını ayırıp bacaklarını omzuna alır. böylece kamışın gireceği dişi tenasül organı olan dölyolu rahatlıkla meni ifrazatına sebeb'iyet verebilecek hale gelir.
bu noktada her zaman olduğu gibi nazik bir hareketle tenasül organını kadının döl yoluna yerleştiren beyefendi bildik bir hareketle küçüklükten gelen "salıncak salınması" tabiriyle fizik ilminde yer bulan gidip gelme hareketini (musikimizde ise bu hareket 'fış fış kayıkçı' olarak anılmaktadır) gittikçe ivediyete dönüştürerek icra eder. yumurtalıkların hemen alt kısmında meninin içindeki sperm tabir edilen küçük beyefendileri/hanımefendileri soğukta ölmeden bekleten torbadan yola çıkıp, kamış ucuna dek gelen meni ifraz edilerek vukuatın saadete ermesi sağlanır.