1001Design
330i ///M3 Design

Çankaya Köşkü tartışmalarına kilitlenen CHP, bir yandan da genel seçimlere hazırlanıyor. Seçim stratejisini belirleyen anamuhalefet partisi, tanıtım bütçesinin aslan payını televizyon reklamlarına ayırdı.
Özellikle seçim vaatleri, ağırlıklı olarak bu yöntemle halka ulaştırılacak. Parti yönetimi, bu hafta içinde bazı reklam şirketleriyle görüşerek, kiminle çalışacağına karar verecek.
Teknoloji geliştikçe, siyasi partilerin halka ulaşma yöntemleri de değişiyor. Partilerin seçim öncesinde kullandığı 'gazete ve billboard'a son yıllarda televizyon da eklendi. Genç Parti lideri Cem Uzan'ın yoğun olarak kullandığı yöntem, artık CHP'nin de gündeminde. Son Merkez Yönetim Kurulu (MYK) toplantısında seçim stratejisini masaya yatıran anamuhalefet partisi, açık hava toplantılarından ziyade kitle iletişim araçlarıyla halka ulaşılmasını benimsedi. Edinilen bilgiye göre CHP lideri Deniz Baykal, toplantıda yaptığı değerlendirmede, "Seçimde oy kullanacak herkese ulaşmamız gerekiyor. Bunun için de öncelikle her evin içine girmemiz gerekir." dedi. CHP lideri, bunun için gazete ve billbordların yanı sıra televizyon reklamlarına ağırlık verileceğine dikkat çekti.
Ancak Türk siyasetinin geleneksel yöntemi olan mitinglerden de vazgeçilmeyecek. Baykal, önemli gördükleri yerde açık hava toplantıları yapacaklarını, miting yapamadıkları bölgelerde de milletvekilleri aracılığıyla yoğun bir çalışma yürüteceklerini ifade etti. Anamuhalefet partisinin seçimlerdeki temel söylemi Baykal'ın TBMM grup toplantılarında sık sık gündeme getirdiği konular olacak.
CHP, genel seçimlere yaklaşık 70 milyon YTL'lik bütçeyle hazırlanacak. Parti yönetimi, bu paranın önemli bir bölümünü tanıtım harcamalarına ayıracak. Partinin 2007 tahmini gelir ve gider dökümü, son Parti Meclisi (PM) toplantısında onaylandı. Hazine'den 80 milyon YTL alan CHP'nin bu yılki toplam bütçesi 85 milyon YTL.
zaman.com.tr