Junior - Kacan
Forumun Küçük Kaçanı
Telefonun, kendi sisteminde meydana gelen teknik bir arıza nedeniyle e-posta ve internete bağlanamama sorunu üçüncü günde de devam etti.
Dünya genelinde çok sayıdaki BlackBerry kullanıcısının, üretici firma Kanadalı Research in Motion'ın (RIM) kendi sisteminde meydana gelen teknik bir arıza nedeniyle yaşadığı e-posta ve internete bağlanamama sorunu üçüncü günde de devam etti.
Avrupa, Ortadoğu, Afrika ve Hindistan'da bulunan kullanıcıların e-posta, internet bağlantısı ve mesaj hizmetlerinde yaşadıkları sorunlar, Apple ve Samsung karşısında zaten pazar payı kaybetmekte olan şirkete ilişkin olumsuz görüşleri artırdı.
Hizmetlerinin normale döndüğü yolunda önceki gün açıklama yapan RIM daha sonra Avrupa, Ortadoğu ve Afrika ile Hindistan'ın yanı sıra sorunun Arjantin, Brezilya ve Şili'ye de yayıldığını duyurdu. Şirketten yapılan açıklamada, "Mesaj ve internet bağlantısıyla ilgili sorunlar, RIM'in kendi altyapısındaki bir bağlantı sorunundan kaynaklandı. Sonuç olarak data konusunda önemli miktarda yığılma yaşandı ve şu anda yığılmanın giderilmesi ve hizmetlerin normale döndürülmesi için çalışıyoruz." denildi.
Güney Afrika'da BlackBerry'ye büyük tepki
Güney Afrika'da BlackBerry'nin 3 gündür internet servisi verememesi, kullanıcıların büyük tepkisine yol açtı. Ülkede iyi bir pazara sahip olan BlackBerry'ye tepkiler giderek artıyor. Üretici şirket RIM'in sözcüsü, News24 haber kanalına internet servisi çalışana kadar açıklama yapmayacaklarını duyurdu. Binlerce şikâyet aldıklarını duyuran News24, G.Afrikalıların tepkilerini genelde, "Dünya, Twitter'da Facebook'ta gezerken biz dışarıda kaldık." şeklinde bildirdiklerini açıkladı.
haber7
Dünya genelinde çok sayıdaki BlackBerry kullanıcısının, üretici firma Kanadalı Research in Motion'ın (RIM) kendi sisteminde meydana gelen teknik bir arıza nedeniyle yaşadığı e-posta ve internete bağlanamama sorunu üçüncü günde de devam etti.
Avrupa, Ortadoğu, Afrika ve Hindistan'da bulunan kullanıcıların e-posta, internet bağlantısı ve mesaj hizmetlerinde yaşadıkları sorunlar, Apple ve Samsung karşısında zaten pazar payı kaybetmekte olan şirkete ilişkin olumsuz görüşleri artırdı.
Hizmetlerinin normale döndüğü yolunda önceki gün açıklama yapan RIM daha sonra Avrupa, Ortadoğu ve Afrika ile Hindistan'ın yanı sıra sorunun Arjantin, Brezilya ve Şili'ye de yayıldığını duyurdu. Şirketten yapılan açıklamada, "Mesaj ve internet bağlantısıyla ilgili sorunlar, RIM'in kendi altyapısındaki bir bağlantı sorunundan kaynaklandı. Sonuç olarak data konusunda önemli miktarda yığılma yaşandı ve şu anda yığılmanın giderilmesi ve hizmetlerin normale döndürülmesi için çalışıyoruz." denildi.
Güney Afrika'da BlackBerry'ye büyük tepki
Güney Afrika'da BlackBerry'nin 3 gündür internet servisi verememesi, kullanıcıların büyük tepkisine yol açtı. Ülkede iyi bir pazara sahip olan BlackBerry'ye tepkiler giderek artıyor. Üretici şirket RIM'in sözcüsü, News24 haber kanalına internet servisi çalışana kadar açıklama yapmayacaklarını duyurdu. Binlerce şikâyet aldıklarını duyuran News24, G.Afrikalıların tepkilerini genelde, "Dünya, Twitter'da Facebook'ta gezerken biz dışarıda kaldık." şeklinde bildirdiklerini açıkladı.
haber7